Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg har ikke annet å finne på i dag. Ungen er på helgebesøk og jeg er ferdig med mine "utsvevelser". Hvor lenge skal dette drittværet holde på? Er det mulig å sende klage om det skal fortsette slik, resten av sommeren? Bare lurær..** 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvem skal du klage til da i så fall? Gud, Odin eller Kristen Gislefoss? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvem skal du klage til da i så fall? Gud, Odin eller Kristen Gislefoss? Meterologisk institutt, eller kanskje Grislefoss. Ikke et dumt forslag det. Uansett, klage skal jeg. *** 0 Siter
Goldy79 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Drittver? Det er jo knallver idag med sol å greier. Iallefall her som eg er :-)) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Drittver? Det er jo knallver idag med sol å greier. Iallefall her som eg er :-)) Bor du nordpå? Jeg bor sør. Moralen må altså være: tro ikke alt hva de sier om været sørpå. Om du bor nord, vel og merke... 0 Siter
Goldy79 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Bor du nordpå? Jeg bor sør. Moralen må altså være: tro ikke alt hva de sier om været sørpå. Om du bor nord, vel og merke... Eg bur på vestlandet :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 I Trondheim var det nydelig frem til i 18-tiden! ) 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 I Trondheim var det nydelig frem til i 18-tiden! ) Hm... er du fra Trondheim? Burde ikke nicket ditt da heller vært "Litjmusa"? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvem skal du klage til da i så fall? Gud, Odin eller Kristen Gislefoss? Foreslår å banke Gislefoss. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Foreslår å banke Gislefoss. Kan jeg få spanke Siri Kalvig i stedet? Mye mer fristende 0 Siter
amber sun Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det er jo nydelig vær idag, jo! Sol og greier 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Kan jeg få spanke Siri Kalvig i stedet? Mye mer fristende Sett i gang. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det er jo nydelig vær idag, jo! Sol og greier Du bor sikkert i utlandet? ;-)) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Du bor sikkert i utlandet? ;-)) Utlandet? Neida. Bor på vestlandet jeg :-D 0 Siter
Sør Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Du bor sikkert i utlandet? ;-)) Det er fint vær i Stavanger i dag, selv om det blåser en del. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Utlandet? Neida. Bor på vestlandet jeg :-D Da jeg selv bodde nord for Dovre tidligere. Syns jeg det var greit at de sørpå hadde litt dårlig vær, innimellom. Men nå som jeg bor her selv.....er det ikke fullt så morsomt. Nyt været der vest. Det er dere vel undt! ;-D 0 Siter
Gjest samkver Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvem skal du klage til da i så fall? Gud, Odin eller Kristen Gislefoss? Jeg foreslår Odin fremfor Kvitekrist;) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Da jeg selv bodde nord for Dovre tidligere. Syns jeg det var greit at de sørpå hadde litt dårlig vær, innimellom. Men nå som jeg bor her selv.....er det ikke fullt så morsomt. Nyt været der vest. Det er dere vel undt! ;-D Takk. Ja det er ikke så altfor ofte vi har solskinn og fint vær nei. Så vi nyter det når vi kan! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det er fint vær i Stavanger i dag, selv om det blåser en del. Med vennlig hilsen Ja idag var det supert i Stavanger! Håper det holder til neste helg, for da har jeg tenkt meg på fotosafari på strendene sørover her...har masse planer om bilder på bl.a. Orre, Brusand, Ølberg, Hellestø og Sola. :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.