Gå til innhold

bimbo jente

Anbefalte innlegg

Gjest snuppa29
Skrevet

Ei jente på jobb er veldig søt, glad i sminke og klær,bruker lang tid på å stelle seg.

Mange gutter er veldig fasinert av henne og hun blir omsvermet på jobb og ellers.

Jeg synes hun er litt sånn dum og deilig og kunne ikke tenktb meg å oppføre meg som henne, men tydelig at mange gutter liker det.

Fortalte engang til en kompis om hun jenta at det var så mange gutter som svermet for henne, sa ikke at jeg synes hun er dum og deilig.

Han fikk tilfeldig vite hvem hun var og husket henne da fra en fest. Han sa til meg at hun ikke var hannes type, litt for bimbo.

Ble litt letta at det var flere som synes som meg, men sa selvsagt ikke det til han. Er alltid forsiktig med å snakke nedsettende om andre.

Men de fleste gutta blir altså betatt av henne.

Liker dere gutter jenter som oppfører seg litt sånn dum og deilig

Gjest gutter og jenter har ulikt syn på jenter
Skrevet

Hve er problemet (ditt)?

Gjest papirtiger
Skrevet

Det finnes vel de som blir tiltrukket av dum og deilige, men de er neppe de skarpeste knivene selv..

Med mindre hele arbeidsplassen din er full av sløve kniver, er det kanskje sannsynlig at denne jenta har utstråling og virker selvsikker? Det er tiltrekkende :)

Gjest amparro
Skrevet

Betyr det at hvis en er opptatt av å sminke seg, stelle seg, klær + at en er søt at en er bimbo..?? Jeg bare spør jeg :-)

Jeg vil kalle meg selv søt, er opptatt av klær/trender, hår og sminke.... Ja, jeg får ofte oppmerksomhet av gutter/menn (også på jobb) - men jeg er ikke dum eller en "sløv kniv i skuffen...

Jeg har høy utdanning, god jobb og tjener bra. Puppene mine henger ikke ut av genseren og buksene mine er ikke spesielt trange... Ikke har jeg superbleket hår heller, men mørke røtter.... Mange forbinder dette med "bimbo/harry" :-)

Hva mener du egentlig når du skrive bimbo..? Jeg lurer nå...?

Gjest ny lebestift i morgen
Skrevet

Hmmm, vanskelig å si hvoran hun er men jeg tror nok at vi kvinner kan bli litt flinkere med å stelle oss og pynte oss. Bare se på de spanske damene.....de pynter seg skikkelig når de skal ut. Skulle ønske jeg var litt bedre på dette jeg uten å bli for dillete av den grunn. Hører jeg litt misunnelse her.........

Liker best den litt sporty/feminine stilen og gjerne litt sminke.......

Gjest Ikke blond og deilig
Skrevet

Det er en kjennsgjerning at en del gutter liker jenter som er blond og deilig. Hadde dette ikke vært en sannhet, hadde heller ikke så mange bleket håret sitt.

Bare spør alle som er mørk, og har en blond venninde.

Heldigvis finnes det noen fornuftige gutter også, men de er i fåtall dessverre.

Gjest Halling
Skrevet

Det er instinkter som slår inn tror jeg. Naturen har utstyrt oss med instinkter som velger den partner som har best forutsetninger for å bringe arten videre. Skjønnhet signaliserer sunnhet. Sunnhet er viktig for å fostre opp barn. Frodige formet vitner om gode forhold og evner til å skaffe føde nok. Kulturen vår belønner skjønnhet og sunnhet, og det er prestisje å ha en sunn partner.

En del av instinktet vårt er også rivalisering, velge partner og holde andre konkuerrenter vekk, fremme sine egne kvaliteter. Kvinner sminker og slanker seg, og menn skryter :-)

Jeg tror bimboer tiltrekker seg de menn som har sterkt rivaliseringsbehov. Jeg tror disse også har andre evner som ikke er så positive. Jeg mistenker at det blant slike finnes en overrepresentasjon av mindre positive egenskaper.

Personlig ser jeg at de flotte damene har større "problemer med mannfolk" enn andre.

Jeg selv tenker ofte at jeg ikke vil ha for flott dame, da jeg misliker rivaliseringen fra andre menn. Jeg liker ikke at de "klatrer opp etter snippen på meg". Jeg har også sett flere vennskap ta slutt på denne måten.

Gjest snuppa 29
Skrevet

Hmmm, vanskelig å si hvoran hun er men jeg tror nok at vi kvinner kan bli litt flinkere med å stelle oss og pynte oss. Bare se på de spanske damene.....de pynter seg skikkelig når de skal ut. Skulle ønske jeg var litt bedre på dette jeg uten å bli for dillete av den grunn. Hører jeg litt misunnelse her.........

Liker best den litt sporty/feminine stilen og gjerne litt sminke.......

Nei, er ikke missunnelig. Er fornøyd med meg selv og kunne aldri tenke meg å oppføre meg slik som henne. Vil heller ikke ha gutter som tiltrekkes av etter mitt syn fjollete damer:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...