Gjest vafler er nam Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg er så dårlig på å lage vafler så jeg lurer på om det finnes en egen kokbok med kun vaffeloppskrifter? Skule gjerne hatt noen "sunne" da jeg slanker meg..Takk 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Vaffelkokebok........neeeeeeeeeeii det tror jeg ikke. "Slumpe" Oppskrift jeg bruker:. Hvetemel 3 egg Sukker (ikke aktuelt for deg, kanskje?) Kefir eller vanlig lettmelk. Rør dette til en jevn røre, og stek så mange vaffler du orker. Kos deg* Du får helt sikkert bedre tips, fra andre;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hva med disse? http://www.greteroede.no/cgi-bin/view.cgi?id=351368 Jeg har ikke prøvd oppskriften, men de bør i alle fall være sunne nok. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Lag en vanlig vaffelrøre, men kutt ut sukkeret og ha i litt sammalt hvetemel / havregryn / kli i tillegg til hvetemelet. 0 Siter
Freya Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Du kan bytte ut sukkeret med flytende søtningsmiddel, bruke grovt mel og skummet melk. Det skulle vel gjøre dem litt sunnere, regner jeg med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.