Gå til innhold

Plutselig en strek på skjermen min

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

I går ettermiddag oppdaget jeg at nederst på skjermbildet på laptopen min er det en 'strek'. Litt vanskelig å forklare, men det er altså en linje som går på tvers av skjermen omtrent 2 cm fra bunnen. Det er en tynn strek, men etter hva jeg kan se er den sølv/sort-farget. Den ser vel omtrent ut som en del av en 'ramme' rundt et vindu, bare at det ikke er noe innhold.

Jeg merket det i går kveld, da hadde pcen stått på en god stund uten at jeg hadde brukt den. Jeg slo den av, og da jeg slo den på istad, så var streken fortsatt der..Musa går bak streken, altså at streken ligger 'foran' uansett hvor mange vinduer jeg har oppe.

Noen som har noen anelse om hva det kan være?

Gjest Calóni
Skrevet

Næh..der gikk den bort! :D Denne gangen også helt på egen hånd..pussig..

Gjest Halling
Skrevet

Antagelig en produksjonsfeil på bakfolien. Tipper den kommer tilbake. Reklamasjon/rep.

Gjest Calóni
Skrevet

Antagelig en produksjonsfeil på bakfolien. Tipper den kommer tilbake. Reklamasjon/rep.

Oh..faen :/ Men kommer den da oftere og oftere og lenger og lenger?

Gjest Halling
Skrevet

Oh..faen :/ Men kommer den da oftere og oftere og lenger og lenger?

Det er slik med feil som dukker opp og forsvinner, det har en årsak og årsaken forsvinner ikke.

På folie kan en leder bli brutt og så kan det "lene seg" riktig igjen, dvs at det blir kontakt, men bruddet er der.

Gjest Calóni
Skrevet

Det er slik med feil som dukker opp og forsvinner, det har en årsak og årsaken forsvinner ikke.

På folie kan en leder bli brutt og så kan det "lene seg" riktig igjen, dvs at det blir kontakt, men bruddet er der.

Hm..ja..vel, dersom det skjer igjen får jeg se om jeg orker å gjøre noe med det :)

Tusen takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...