Gjest helllllp Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Har vondt i nakken og skuldrene.våkner med hodepine om morgenen og svimmel og kvalm.Har hatt 15 behandling til fysio(manuell terapi) uten å merke noen bedring.Han var så vidt borti meg så det var bortkasta penger.Noen råd?.Er så lei av denne hodepinen 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvorfor er du så anspent da? Har du en skikkelig madrass? Ordentlig pute? Etter at jeg fikk en tempur-pute har jeg omtrent ikke hatt nakke- og skuldersmerter - de koster skjorta, men er verdt hvert øre! 0 Siter
Gjest helllllp Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvorfor er du så anspent da? Har du en skikkelig madrass? Ordentlig pute? Etter at jeg fikk en tempur-pute har jeg omtrent ikke hatt nakke- og skuldersmerter - de koster skjorta, men er verdt hvert øre! Jobber som stuepike.Kjenner det spesielt godt etter en arbeidsdag.Hvor selges de putene(trondheim) pris? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jobber som stuepike.Kjenner det spesielt godt etter en arbeidsdag.Hvor selges de putene(trondheim) pris? Stückrat i Søndre. Regn med rundt 800,-. Etter noen dager vil du ikke sove på annet! Pass bare på at du ikke kjøper den for høy, du får nemlig ikke byttet den! Small er sikkert passe. Medium var for stor for eksen min og han var en stor mann. 0 Siter
Freya Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Gå til kiropraktor istedet! Si til legen din at du vil ha henvisning, så sparer du hele 40 kr pr. time... 0 Siter
Gjest helllllp Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Gå til kiropraktor istedet! Si til legen din at du vil ha henvisning, så sparer du hele 40 kr pr. time... Kan kiropraktoren gjøre noe mot musklene da?.Har vondt i musklene i nakken. 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Stückrat i Søndre. Regn med rundt 800,-. Etter noen dager vil du ikke sove på annet! Pass bare på at du ikke kjøper den for høy, du får nemlig ikke byttet den! Small er sikkert passe. Medium var for stor for eksen min og han var en stor mann. Var en stor mann?.Har han blitt mindre? ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Kan kiropraktoren gjøre noe mot musklene da?.Har vondt i musklene i nakken. Muskelsmertene kan jo komme av feilstillinger i nakken. Han vil også hjelpe deg med øvelser du kan gjøre for å tøye musklene. Kiropraktor er det eneste som hjelper for meg når jeg har vondt i nakken iallfall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Var en stor mann?.Har han blitt mindre? ;-) *Flirer* Han _var_ jo mannen i mitt liv. Men han er nok like stor fremdeles ja. ) 0 Siter
Nellie Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvorfor er du så anspent da? Har du en skikkelig madrass? Ordentlig pute? Etter at jeg fikk en tempur-pute har jeg omtrent ikke hatt nakke- og skuldersmerter - de koster skjorta, men er verdt hvert øre! Jeg skjønner ikke helt dette med tempur-puten. Jeg fikk en av min mor,og den virker ganske riktig litt for høy, jeg klarte i allefall ikke å venne meg til å sove på den. Når det er sagt så sover jeg jo helst på magen eller på siden, og det funker vel ikke så godt med slik pute? Hyggelig å se at du fortsatt er her forresten 0 Siter
Gjest helllllp Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Gå til kiropraktor istedet! Si til legen din at du vil ha henvisning, så sparer du hele 40 kr pr. time... Tror jeg tenger noen som tar meg hardt(massere skuldrene) for å få løst opp litt der 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 *Flirer* Han _var_ jo mannen i mitt liv. Men han er nok like stor fremdeles ja. ) Så det er sant at kjærlighet gjør blind 0 Siter
Freya Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Tror jeg tenger noen som tar meg hardt(massere skuldrene) for å få løst opp litt der Tro meg, en kiropraktor er ikke letthendt. Han knadde knallhardt på triggerpunktene i skulderbladene mine, det var bare så tårene spratt! 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Tror jeg tenger noen som tar meg hardt(massere skuldrene) for å få løst opp litt der En venninne har et massasjeapparat som hjelper på skuldrene/nakken. 0 Siter
Gjest helllllp Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Tro meg, en kiropraktor er ikke letthendt. Han knadde knallhardt på triggerpunktene i skulderbladene mine, det var bare så tårene spratt! Kansje jeg skal prøve det da.Har gått sånn i 2 år med behandling til fysio. 0 Siter
Gjest helllllp Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Tro meg, en kiropraktor er ikke letthendt. Han knadde knallhardt på triggerpunktene i skulderbladene mine, det var bare så tårene spratt! har betalt 3200 kr til fysio i år.Får jeg fri kort da som jeg kan bruke til kiropraktor? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg skjønner ikke helt dette med tempur-puten. Jeg fikk en av min mor,og den virker ganske riktig litt for høy, jeg klarte i allefall ikke å venne meg til å sove på den. Når det er sagt så sover jeg jo helst på magen eller på siden, og det funker vel ikke så godt med slik pute? Hyggelig å se at du fortsatt er her forresten Da har du nok en som er for høy. Den er vidunderlig når den passer! Å ligge på magen passer nok ikke, men det er ikke noe problem å ligge på siden med en tempurpute nei. Den "veier" opp for avstanden mellom madrass og hals slik at nakken din ligger som den skal, i forhold til en slamsete vanlig pute som gjør at nakken blir bøyd. Jeg elsker tempurputa mi! 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Så det er sant at kjærlighet gjør blind Hæ? Hva mente du nå? 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hæ? Hva mente du nå? Sory.Ble postet feil 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Kan kiropraktoren gjøre noe mot musklene da?.Har vondt i musklene i nakken. Hvis du har låsninger i nakken, kan jeg love deg at du vil få problemer med muskler og hodepine. Jeg regner meg (dessverre) som ei som har erfaringer på området, etter utallige behandlinger med både kiropraktorer og manuell terapeuter. Når det gjelder nakke, ta deg en tur til kiropraktor, et par ganger for å være på den sikre siden. Nakken er litt spesiell, og kiropraktorer er ofte flinkere til å løsne opp på en skånsom, men kontant måte enn manuell terapeuter. Godtar at andre har andre erfaringer. Men har prøvd en del. Har aldri angret de gangene jeg har vært hos kiropraktor. Er det bare muskulært, får du i hvertfall vite det. Vh bugge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.