Gjest helllllp Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Har vondt i nakken og skuldrene.våkner med hodepine om morgenen og svimmel og kvalm.Har hatt 15 behandling til fysio(manuell terapi) uten å merke noen bedring.Han var så vidt borti meg så det var bortkasta penger.Noen råd?.Er så lei av denne hodepinen 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvorfor er du så anspent da? Har du en skikkelig madrass? Ordentlig pute? Etter at jeg fikk en tempur-pute har jeg omtrent ikke hatt nakke- og skuldersmerter - de koster skjorta, men er verdt hvert øre! 0 Siter
Gjest helllllp Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvorfor er du så anspent da? Har du en skikkelig madrass? Ordentlig pute? Etter at jeg fikk en tempur-pute har jeg omtrent ikke hatt nakke- og skuldersmerter - de koster skjorta, men er verdt hvert øre! Jobber som stuepike.Kjenner det spesielt godt etter en arbeidsdag.Hvor selges de putene(trondheim) pris? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jobber som stuepike.Kjenner det spesielt godt etter en arbeidsdag.Hvor selges de putene(trondheim) pris? Stückrat i Søndre. Regn med rundt 800,-. Etter noen dager vil du ikke sove på annet! Pass bare på at du ikke kjøper den for høy, du får nemlig ikke byttet den! Small er sikkert passe. Medium var for stor for eksen min og han var en stor mann. 0 Siter
Freya Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Gå til kiropraktor istedet! Si til legen din at du vil ha henvisning, så sparer du hele 40 kr pr. time... 0 Siter
Gjest helllllp Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Gå til kiropraktor istedet! Si til legen din at du vil ha henvisning, så sparer du hele 40 kr pr. time... Kan kiropraktoren gjøre noe mot musklene da?.Har vondt i musklene i nakken. 0 Siter