Gå til innhold

Hodepine

Anbefalte innlegg

Gjest helllllp
Skrevet

Har vondt i nakken og skuldrene.våkner med hodepine om morgenen og svimmel og kvalm.Har hatt 15 behandling til fysio(manuell terapi) uten å merke noen bedring.Han var så vidt borti meg så det var bortkasta penger.Noen råd?.Er så lei av denne hodepinen

Skrevet

Hvorfor er du så anspent da? Har du en skikkelig madrass? Ordentlig pute? Etter at jeg fikk en tempur-pute har jeg omtrent ikke hatt nakke- og skuldersmerter - de koster skjorta, men er verdt hvert øre!

Gjest helllllp
Skrevet

Hvorfor er du så anspent da? Har du en skikkelig madrass? Ordentlig pute? Etter at jeg fikk en tempur-pute har jeg omtrent ikke hatt nakke- og skuldersmerter - de koster skjorta, men er verdt hvert øre!

Jobber som stuepike.Kjenner det spesielt godt etter en arbeidsdag.Hvor selges de putene(trondheim) pris?

Skrevet

Jobber som stuepike.Kjenner det spesielt godt etter en arbeidsdag.Hvor selges de putene(trondheim) pris?

Stückrat i Søndre. Regn med rundt 800,-. Etter noen dager vil du ikke sove på annet! Pass bare på at du ikke kjøper den for høy, du får nemlig ikke byttet den! Small er sikkert passe. Medium var for stor for eksen min og han var en stor mann.

Skrevet

Gå til kiropraktor istedet! Si til legen din at du vil ha henvisning, så sparer du hele 40 kr pr. time... :P

Gjest helllllp
Skrevet

Gå til kiropraktor istedet! Si til legen din at du vil ha henvisning, så sparer du hele 40 kr pr. time... :P

Kan kiropraktoren gjøre noe mot musklene da?.Har vondt i musklene i nakken.

Gjest fregnefjes
Skrevet

Stückrat i Søndre. Regn med rundt 800,-. Etter noen dager vil du ikke sove på annet! Pass bare på at du ikke kjøper den for høy, du får nemlig ikke byttet den! Small er sikkert passe. Medium var for stor for eksen min og han var en stor mann.

Var en stor mann?.Har han blitt mindre? ;-)

Skrevet

Muskelsmertene kan jo komme av feilstillinger i nakken. Han vil også hjelpe deg med øvelser du kan gjøre for å tøye musklene. Kiropraktor er det eneste som hjelper for meg når jeg har vondt i nakken iallfall.

Skrevet

Var en stor mann?.Har han blitt mindre? ;-)

*Flirer* Han _var_ jo mannen i mitt liv. Men han er nok like stor fremdeles ja. :o)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette med tempur-puten. Jeg fikk en av min mor,og den virker ganske riktig litt for høy, jeg klarte i allefall ikke å venne meg til å sove på den.

Når det er sagt så sover jeg jo helst på magen eller på siden, og det funker vel ikke så godt med slik pute?

Hyggelig å se at du fortsatt er her forresten :)

Gjest helllllp
Skrevet

Tror jeg tenger noen som tar meg hardt(massere skuldrene) for å få løst opp litt der

Gjest fregnefjes
Skrevet

*Flirer* Han _var_ jo mannen i mitt liv. Men han er nok like stor fremdeles ja. :o)

Så det er sant at kjærlighet gjør blind

Skrevet

Tror jeg tenger noen som tar meg hardt(massere skuldrene) for å få løst opp litt der

Tro meg, en kiropraktor er ikke letthendt. ;)

Han knadde knallhardt på triggerpunktene i skulderbladene mine, det var bare så tårene spratt!

Gjest forslag
Skrevet

En venninne har et massasjeapparat som hjelper på skuldrene/nakken.

Gjest helllllp
Skrevet

Han knadde knallhardt på triggerpunktene i skulderbladene mine, det var bare så tårene spratt!

Kansje jeg skal prøve det da.Har gått sånn i 2 år med behandling til fysio.

Gjest helllllp
Skrevet

har betalt 3200 kr til fysio i år.Får jeg fri kort da som jeg kan bruke til kiropraktor?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette med tempur-puten. Jeg fikk en av min mor,og den virker ganske riktig litt for høy, jeg klarte i allefall ikke å venne meg til å sove på den.

Når det er sagt så sover jeg jo helst på magen eller på siden, og det funker vel ikke så godt med slik pute?

Hyggelig å se at du fortsatt er her forresten :)

Da har du nok en som er for høy. Den er vidunderlig når den passer!

Å ligge på magen passer nok ikke, men det er ikke noe problem å ligge på siden med en tempurpute nei. Den "veier" opp for avstanden mellom madrass og hals slik at nakken din ligger som den skal, i forhold til en slamsete vanlig pute som gjør at nakken blir bøyd. Jeg elsker tempurputa mi!

Skrevet

Så det er sant at kjærlighet gjør blind

Hæ? Hva mente du nå?

Gjest fregnefjes
Skrevet

Hæ? Hva mente du nå?

Sory.Ble postet feil

bugge -jenta
Skrevet

Hvis du har låsninger i nakken, kan jeg love deg at du vil få problemer med muskler og hodepine.

Jeg regner meg (dessverre) som ei som har erfaringer på området, etter utallige behandlinger med både kiropraktorer og manuell terapeuter.

Når det gjelder nakke, ta deg en tur til kiropraktor, et par ganger for å være på den sikre siden.

Nakken er litt spesiell, og kiropraktorer er ofte flinkere til å løsne opp på en skånsom, men kontant måte enn manuell terapeuter.

Godtar at andre har andre erfaringer. Men har prøvd en del.

Har aldri angret de gangene jeg har vært hos kiropraktor. Er det bare muskulært, får du i hvertfall vite det.

Vh bugge

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...