Gå til innhold

Obs... Skryteinnlegg:0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg vært flink!:) (Må skryte litt av meg selv siden det ikke er noen hjemme her..) Begynte med at jeg ikke skulle gjøre noe! Men, så ble rommet til minsten tatt, så gikk jeg igjennom vintertøy (alt) til begge gutta, fikk vaska ulltøy og sortert og merka alt.. (tror jammen jeg har fått litt system), gikk igjennom klesskapet til eldstemann og plukka ut det som var smått og pakka det vekk, så tok jeg matskapene på kjøkkenet.. (der var det mye kast ja..) Nå skal jeg sette meg ned å nyte kvelden! (for det fortjener jeg.. hehe)

Skrevet

Wow! Det fortjener jammen skryt!

Kan jeg nevne at jeg skrubba hele dusjen i går, den har bare blitt tatt med spray på og skyll av den siste tida, så det var absolutt behov for en god skrubb.

Skrevet

Har hatt matauk i dag jeg! :o) Var på blåbærtur, det ble ikke så mye da, men noen små glass med rørt syletøy til vinterens pannekaker. :o)

Og så kjøpte jeg en kasse jordbær og laget syletøy av nesten alt. Satte igjen en kurv som jeg skal kose meg med i kveld og lage verdens beste jordbærmilkshake!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Steike du er flink!!

Har vært litt flink idag jeg og da.. Har pynta kjempemasse til bursdagsfeiringa i kveld :D:D

hare1365380455
Skrevet

Steike du er flink!!

Har vært litt flink idag jeg og da.. Har pynta kjempemasse til bursdagsfeiringa i kveld :D:D

Nå glemte jeg ut hva de der greiene het igjen; papiljetter??:)

Skrevet

Nå glemte jeg ut hva de der greiene het igjen; papiljetter??:)

Hva slags greier?

Papilljotter (sånne krøller)?

Paljetter?

Konfetti?

*nysgjerrig*

Gjest kroppogsjel
Skrevet

jada jada- bare _gni_ det inn!!!!!

argh- ligger laaaaangt bak i leksa.....

men ok- gratulerer!!!

Skrevet

Du er jaggu meg flink! *imponert*

Jeg har ikke gjort en dritt idag...har bare skravla idag jeg. ;-D

Får gjøre noe fornuftig imorgen isteden ;)

Skrevet

Husmorklubben........*rister på hodet*

Du må gjerne bli medlem:)

Skrevet

Du er jaggu meg flink! *imponert*

Jeg har ikke gjort en dritt idag...har bare skravla idag jeg. ;-D

Får gjøre noe fornuftig imorgen isteden ;)

Takk:) Imorra skal jeg slappe av... (og tenke på deg som jobber og sliter *S*)

Skrevet

jada jada- bare _gni_ det inn!!!!!

argh- ligger laaaaangt bak i leksa.....

men ok- gratulerer!!!

hehe, bare å brette opp ermene;0)

Skrevet

Steike du er flink!!

Hehe, takk! Kos deg ikveld..neppe på noe msn du da;) Får skåle alene! hehe

Skrevet

Så flink du har vært:)

:) Soler meg i all rosen:0)

Skrevet

Har hatt matauk i dag jeg! :o) Var på blåbærtur, det ble ikke så mye da, men noen små glass med rørt syletøy til vinterens pannekaker. :o)

Og så kjøpte jeg en kasse jordbær og laget syletøy av nesten alt. Satte igjen en kurv som jeg skal kose meg med i kveld og lage verdens beste jordbærmilkshake!

Så flink du er!!!:) Skulle gjerne hatt litt av den milkshaken:)

Skrevet

Wow! Det fortjener jammen skryt!

Kan jeg nevne at jeg skrubba hele dusjen i går, den har bare blitt tatt med spray på og skyll av den siste tida, så det var absolutt behov for en god skrubb.

Ja, det trengs innimellom! Godt med alt som er gjort!:)

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe, kjenner følelsen av å ha vært kjempeflittig uten å kunne skryte av det.

Hadde noen kjempeeffektive dager i starten av ferien, men det har uheldigvis dabbet av. Og det før jeg fikk tatt vinduene på soverommene :(

Skrevet

Hehe, kjenner følelsen av å ha vært kjempeflittig uten å kunne skryte av det.

Hadde noen kjempeeffektive dager i starten av ferien, men det har uheldigvis dabbet av. Og det før jeg fikk tatt vinduene på soverommene :(

usj da.. ikke snakk om vinduer.. de burde vært tatt, men er det noe jeg ikke fikser er det vinduer.. Har du noen bra tips?

(ja, godt å kunne skryte litt selv, hehe)

hare1365380455
Skrevet

Hva slags greier?

Papilljotter (sånne krøller)?

Paljetter?

Konfetti?

*nysgjerrig*

Det var slike ruller med papirstrimler i ulike farger som man kan kaste rundt og så krøller de seg litt og pynter....;) Hva heter det nå? Det minnet om navnet på klementiner... Serpentiner kanskje??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...