Gå til innhold

Obs... Skryteinnlegg:0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt matauk i dag jeg! :o) Var på blåbærtur, det ble ikke så mye da, men noen små glass med rørt syletøy til vinterens pannekaker. :o)

Og så kjøpte jeg en kasse jordbær og laget syletøy av nesten alt. Satte igjen en kurv som jeg skal kose meg med i kveld og lage verdens beste jordbærmilkshake!

Hei.

Kan jeg få oppskriften din på verdens beste milkshake?

Jeg klarer nemlig ikke å lage noen gode milkshaker.

Skrevet

Det var slike ruller med papirstrimler i ulike farger som man kan kaste rundt og så krøller de seg litt og pynter....;) Hva heter det nå? Det minnet om navnet på klementiner... Serpentiner kanskje??

Serpentiner såklart!

:-D

hare1365380455
Skrevet

Serpentiner såklart!

Ok, det var det! Jeg visste hva det var da M.Angelica skrev at hun hadde pyntet med det, ser du...:)

hare1365380455
Skrevet

Serpentiner såklart!

(Er det noe som heter papiljetter?)

Skrevet

(Er det noe som heter papiljetter?)

Papiljetter?

hehe tror ikke det. Vet bare om papiljotter (krøllene) og paljetter.

hare1365380455
Skrevet

Papiljetter?

hehe tror ikke det. Vet bare om papiljotter (krøllene) og paljetter.

Ha! Så har jeg muligens funnet opp et nytt ord! (Så er det bare å lure på om det finnes noe i denne verden som ikke har fått et navn enda.... Hm.)

Skrevet

Ha! Så har jeg muligens funnet opp et nytt ord! (Så er det bare å lure på om det finnes noe i denne verden som ikke har fått et navn enda.... Hm.)

Det har du nok. :)

kanskje det er en kombinasjon av paljetter og papiljotter? ;-p

Du kan jo pynte deg med sånne, og vise oss hvordan det ser ut når vi treffes den 19.

hare1365380455
Skrevet

Det har du nok. :)

kanskje det er en kombinasjon av paljetter og papiljotter? ;-p

Du kan jo pynte deg med sånne, og vise oss hvordan det ser ut når vi treffes den 19.

Eller kanskje jeg bare skal ta det med så dere kan pynte dere? Hihi...

Gjest samkver
Skrevet

Du må gjerne bli medlem:)

Takk, men jeg har meldt meg ut av en annen;) Tror ikke jeg skal inn i en ny. Husmødre er viktige for samfunnet for all del.

Gjest papirtiger
Skrevet

usj da.. ikke snakk om vinduer.. de burde vært tatt, men er det noe jeg ikke fikser er det vinduer.. Har du noen bra tips?

(ja, godt å kunne skryte litt selv, hehe)

En blanding av zalo og salmiakk er veldig bra til å vaske vinduer.

Jeg tørker over med avispapir etterpå. Har aldri fått det til med nal.

Skrevet

Hei.

Jeg aner ikke hvor mye jeg har oppi da... Men sånn ca:

1/3 kurv friske jordbær skåret i biter

Vaniljeis (gjerne yoghurtis), ca. 3 dl?

ca. 1/2 lettmelk

Ha det hele i blenderen og kjør til det blir så finblandet som du vil ha det. Kjempegodt! Og ganske sundt og om du bruker yoghurtis og lettmelk!

Skrevet

Hei.

Ops! 1/2 dl lettmelk skulle det være!

Skrevet

Takk, men jeg har meldt meg ut av en annen;) Tror ikke jeg skal inn i en ny. Husmødre er viktige for samfunnet for all del.

Er stort sett husmor en dag i uka.. ellers er det dårlig!" Kan vel kalles 20% husmor tror jeg:)

Skrevet

En blanding av zalo og salmiakk er veldig bra til å vaske vinduer.

Jeg tørker over med avispapir etterpå. Har aldri fått det til med nal.

Har prøvd det og jeg.. får leie inn noen, hehhe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...