Gjest Halling Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg regnet ut at jeg må levere min 10 rekkers i titusen femhundre og syttiseks år for å få 7 rette en gang. Det er lenge å vente. Bare hvert 140. menneske vil få en sjuer i løpet av et helt liv fra vugge til grav om de leverer en tirekker hver uke. 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Og enkelte heldige jævler plotter inn sju rette faen meg TO ganger... Det styrker min tro på at det sitter en eller annen et sted og gniiiiir seg i nevene... 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Og enkelte heldige jævler plotter inn sju rette faen meg TO ganger... Det styrker min tro på at det sitter en eller annen et sted og gniiiiir seg i nevene... Er det ikke ergelig? Jeg er sikker på at jeg og du kunne hatt mye mer bruk for de pengene. :-) 0 Siter
Gjest prestekruggu Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Ja så brast milliongevinsten i dag også "snufs" Å jeg som skulle kjøpe så mye for de pengene. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er det ikke ergelig? Jeg er sikker på at jeg og du kunne hatt mye mer bruk for de pengene. :-) I Norge så er det iallfall en forholdsvis "mennesklig" sum (7 millioner?) som er førstepremien, da. I USA feks er det jo 150 millioner -dollar- og sånt, og det er jo bare heltteit i mine øyne, de kunne heller hatt 100 vinnere som fikk 1,5 mill dollar hver, synes jeg. Men jeg har ikke så stor innflytelse på de som styrer med de i statene, så jeg trukke jeg blir hørt, gitt! 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 I Norge så er det iallfall en forholdsvis "mennesklig" sum (7 millioner?) som er førstepremien, da. I USA feks er det jo 150 millioner -dollar- og sånt, og det er jo bare heltteit i mine øyne, de kunne heller hatt 100 vinnere som fikk 1,5 mill dollar hver, synes jeg. Men jeg har ikke så stor innflytelse på de som styrer med de i statene, så jeg trukke jeg blir hørt, gitt! Undersøkelser viser at flere tar lodd eller tipper når premien er astronomisk. Dessverre. 0 Siter
bb71 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er jo gøy å kjøpe seg en dagdrøm da... Utrolig hva jeg skal kjøpe hver uke! Vant 50 000,- en gang da! 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er jo gøy å kjøpe seg en dagdrøm da... Utrolig hva jeg skal kjøpe hver uke! Vant 50 000,- en gang da! Lucky you! Jeg har vunnet et 30-tall trøsteprmier og en gang 300 kr i lotto. Stemmer med statistikken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.