Gå til innhold

Lottotapere er ikke som andre tapere

Anbefalte innlegg

Gjest Halling
Skrevet

Jeg regnet ut at jeg må levere min 10 rekkers i titusen femhundre og syttiseks år for å få 7 rette en gang.

Det er lenge å vente.

Bare hvert 140. menneske vil få en sjuer i løpet av et helt liv fra vugge til grav om de leverer en tirekker hver uke.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Og enkelte heldige jævler plotter inn sju rette faen meg TO ganger... Det styrker min tro på at det sitter en eller annen et sted og gniiiiir seg i nevene...

Gjest Halling
Skrevet

Og enkelte heldige jævler plotter inn sju rette faen meg TO ganger... Det styrker min tro på at det sitter en eller annen et sted og gniiiiir seg i nevene...

Er det ikke ergelig?

Jeg er sikker på at jeg og du kunne hatt mye mer bruk for de pengene. :-)

Gjest prestekruggu
Skrevet

Ja så brast milliongevinsten i dag også "snufs"

Å jeg som skulle kjøpe så mye for de pengene.

Gjest Calóni
Skrevet

Er det ikke ergelig?

Jeg er sikker på at jeg og du kunne hatt mye mer bruk for de pengene. :-)

I Norge så er det iallfall en forholdsvis "mennesklig" sum (7 millioner?) som er førstepremien, da. I USA feks er det jo 150 millioner -dollar- og sånt, og det er jo bare heltteit i mine øyne, de kunne heller hatt 100 vinnere som fikk 1,5 mill dollar hver, synes jeg. Men jeg har ikke så stor innflytelse på de som styrer med de i statene, så jeg trukke jeg blir hørt, gitt!

Gjest Halling
Skrevet

I Norge så er det iallfall en forholdsvis "mennesklig" sum (7 millioner?) som er førstepremien, da. I USA feks er det jo 150 millioner -dollar- og sånt, og det er jo bare heltteit i mine øyne, de kunne heller hatt 100 vinnere som fikk 1,5 mill dollar hver, synes jeg. Men jeg har ikke så stor innflytelse på de som styrer med de i statene, så jeg trukke jeg blir hørt, gitt!

Undersøkelser viser at flere tar lodd eller tipper når premien er astronomisk. Dessverre.

Skrevet

Er jo gøy å kjøpe seg en dagdrøm da... Utrolig hva jeg skal kjøpe hver uke! Vant 50 000,- en gang da!

Gjest Halling
Skrevet

Er jo gøy å kjøpe seg en dagdrøm da... Utrolig hva jeg skal kjøpe hver uke! Vant 50 000,- en gang da!

Lucky you!

Jeg har vunnet et 30-tall trøsteprmier og en gang 300 kr i lotto. Stemmer med statistikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...