Gjest prestekruggu Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvor langt unna kan man få signal på sitt trådløse nettverk? 0 Siter
Sør Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det avhenger jo helt av hvor gode antenner du har. Hvis du setter opp en link med direksjonelle antenner, så kan signalene gå mange hundre meter, og sikkert over én kilometer. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest prestekruggu Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det avhenger jo helt av hvor gode antenner du har. Hvis du setter opp en link med direksjonelle antenner, så kan signalene gå mange hundre meter, og sikkert over én kilometer. Med vennlig hilsen Har en 3com trådløs router. ingen ekstra antenner. Hvor langt rekker den tror du? 0 Siter
Sør Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Har en 3com trådløs router. ingen ekstra antenner. Hvor langt rekker den tror du? Det er nesten umulig å generalisere om slikt. Radiobølger på 2,5GHz stoppes i stor grad av vegger, og særlig betong. Hvis det er fri sikt fra antenne til antenne, vil jeg tippe hundre meter, men jeg kjenner ikke utstyret godt nok. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest prestekruggu Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det er nesten umulig å generalisere om slikt. Radiobølger på 2,5GHz stoppes i stor grad av vegger, og særlig betong. Hvis det er fri sikt fra antenne til antenne, vil jeg tippe hundre meter, men jeg kjenner ikke utstyret godt nok. Med vennlig hilsen Takk for hjelpa! 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 De fleste basestasjner og gatewayer gir en rekkevidde på 15-100m innendørs og inntil 400m utendørs. "................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.