Gå til innhold

Trådløst nettverk å rekkevidde.

Anbefalte innlegg

Gjest prestekruggu
Skrevet

Hvor langt unna kan man få signal på sitt trådløse nettverk?

Skrevet

Det avhenger jo helt av hvor gode antenner du har. Hvis du setter opp en link med direksjonelle antenner, så kan signalene gå mange hundre meter, og sikkert over én kilometer.

Med vennlig hilsen

Gjest prestekruggu
Skrevet

Det avhenger jo helt av hvor gode antenner du har. Hvis du setter opp en link med direksjonelle antenner, så kan signalene gå mange hundre meter, og sikkert over én kilometer.

Med vennlig hilsen

Har en 3com trådløs router. ingen ekstra antenner.

Hvor langt rekker den tror du?

Skrevet

Har en 3com trådløs router. ingen ekstra antenner.

Hvor langt rekker den tror du?

Det er nesten umulig å generalisere om slikt. Radiobølger på 2,5GHz stoppes i stor grad av vegger, og særlig betong. Hvis det er fri sikt fra antenne til antenne, vil jeg tippe hundre meter, men jeg kjenner ikke utstyret godt nok.

Med vennlig hilsen

Gjest prestekruggu
Skrevet

Det er nesten umulig å generalisere om slikt. Radiobølger på 2,5GHz stoppes i stor grad av vegger, og særlig betong. Hvis det er fri sikt fra antenne til antenne, vil jeg tippe hundre meter, men jeg kjenner ikke utstyret godt nok.

Med vennlig hilsen

Takk for hjelpa!

Skrevet

De fleste basestasjner og gatewayer gir en rekkevidde på 15-100m innendørs og inntil 400m utendørs.

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...