Gjest ERfan Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Har fulgt med en god stund, sett gamle og nye episoder om hværandre. Fikk med meg at John Carter dro til Kongo og ble sammen med Kem, som ble gravid og fødte en død sønn i usa. Men hvor lenge før fødselen visste de at barnet var dødt? Her har jeg visst glipp av noe for det neste jeg vet er at Carter flørter med en sosialarbeider på sykehuset, den neste episoden jeg så er julaften hvor han flørter med henne, men Kem ringer, men vi får ikke se hva de snakker om. Hva har sjedd med Carter og Kem etter at barnet døde? Er de sammen eller ikke? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Fødselen ble satt igang så fort de fant ut at babyen var død. De fant det ut fordi det ikke hadde vært spark en hel dag, og de undersøkte med ultralyd. Hun dro tilbake til afrika, og forholdet deres er vel litt udefinerbart nå vil jeg tro. Men har du lasta ned eller, for Carter flørter vel ikke så mye med hun sosialarbeideren i de episodene som går på tv3 nå? 0 Siter
Gjest ERfan Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Fødselen ble satt igang så fort de fant ut at babyen var død. De fant det ut fordi det ikke hadde vært spark en hel dag, og de undersøkte med ultralyd. Hun dro tilbake til afrika, og forholdet deres er vel litt udefinerbart nå vil jeg tro. Men har du lasta ned eller, for Carter flørter vel ikke så mye med hun sosialarbeideren i de episodene som går på tv3 nå? Ser på Tv3 danmark, for vi har ikke norsk tv3. Serien er jo så utrolig bra!! Så de har ikke slått opp altså? Vet du hva planene deres er? skal Carter komme tilbake til Kongo, skal Kem komme tilbake? Julaften spsioden er den nyeste jeg har sett, (Chen Lee eller hva hun kinesiske heter sluttet og fikk faren avlivet sammen med Pratt) synest det så ut som om Carter og sosialarbeideren planla en date.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Ser på Tv3 danmark, for vi har ikke norsk tv3. Serien er jo så utrolig bra!! Så de har ikke slått opp altså? Vet du hva planene deres er? skal Carter komme tilbake til Kongo, skal Kem komme tilbake? Julaften spsioden er den nyeste jeg har sett, (Chen Lee eller hva hun kinesiske heter sluttet og fikk faren avlivet sammen med Pratt) synest det så ut som om Carter og sosialarbeideren planla en date.. Siste som gikk i norge var ei kinesisk jente som fødte, men hun fornektet det. I samme episode kikket Carter på bilder av Kem på pcen og drømte seg bort... Vet ikke noe om langtidsplanene til Kem og Carter. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Vel, det har blitt GITT UT mange flere episoder enn det, og forteller jeg alt som har skjedd frem til da kommer vel folk flest her til å kvele meg, men iallefall er forholdet til kim og carter noe på is, de klarer ikke finne tilbake til det de hadde, og særskilt hun flørter med/dater andre - nå som du ser også han også. Dette fortsetter en lang stund .. Mer tror jeg ikke har vært sendt i norge. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Siste som gikk i norge var ei kinesisk jente som fødte, men hun fornektet det. I samme episode kikket Carter på bilder av Kem på pcen og drømte seg bort... Vet ikke noe om langtidsplanene til Kem og Carter. Jeg så bare slutten av siste episode - hva var dealen med han som døde av et eller annet som sprakk inni brystet?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg så bare slutten av siste episode - hva var dealen med han som døde av et eller annet som sprakk inni brystet?? Det var ei dame, voldtektsoffer. Hun var for syk til å bli avhørt, men hun alenemor-sykepleieren som er sammen med Luka var så forbanna på voldtektsmannen at hun arrangerte avhør allikevel, og da måtte de ta ut respiratoren eller et eller annet. Hun var overbevist om at det kom til å gå bra, men så gikk det ikke bra, og det var da fordi hun hadde gjort noe som var imot reglene, eller altså uten godkjenning fra lege. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det var ei dame, voldtektsoffer. Hun var for syk til å bli avhørt, men hun alenemor-sykepleieren som er sammen med Luka var så forbanna på voldtektsmannen at hun arrangerte avhør allikevel, og da måtte de ta ut respiratoren eller et eller annet. Hun var overbevist om at det kom til å gå bra, men så gikk det ikke bra, og det var da fordi hun hadde gjort noe som var imot reglene, eller altså uten godkjenning fra lege. Åh, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.