Gå til innhold

Skittles -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skittles er kjempegode, utenom de med solbærsmak. :(

Nå ligger alle de lilla med solbærsmak igjen...hvem i alle dager liker godteri med solbærsmak????

Dagens lille...

:)

Skrevet

Mmmm, Skittles er kjempegodt! Her i huset blir alle borte da.

For tiden har jeg sååå lyst på Maltesers, men finner det ingen steder. Har de ikke det i Norge??

Gjest Shira12
Skrevet

Da er vi like :-)

Jeg elsker skittles, men ikke de med solbærsmak.

Ah, kom akkurat på at jeg har skittles liggendes i skapet.

*tusler ut i kjøkkenskapet*

Gjest Shira12
Skrevet

For tiden har jeg sååå lyst på Maltesers, men finner det ingen steder. Har de ikke det i Norge??

Det tror jeg at jeg så på Rema idag....Ellers så var det de andre....

En av de er med karamell inni, og en med sånn kjeksting...Ikke sant?

Var iallefall en av de jeg så, så du kan jo prøve en remabutikk :-)

Skrevet

Det tror jeg at jeg så på Rema idag....Ellers så var det de andre....

En av de er med karamell inni, og en med sånn kjeksting...Ikke sant?

Var iallefall en av de jeg så, så du kan jo prøve en remabutikk :-)

Det er sånn med kjeksting, ja.

Kanskje jeg bare har lett i feil butikker (eller kanskje det er dårlig utvalg i de butikkene jeg har lett i - fant ikke sukkerflesk engang i desember... ). Men da er Rema første stopp mandag morgen, skal stå klar utenfor når de åpner!

Skrevet

Skittles?

Sånne fruktdropsaktige, myke gode tyggegodteri :)

Gjest Shira12
Skrevet

Det er sånn med kjeksting, ja.

Kanskje jeg bare har lett i feil butikker (eller kanskje det er dårlig utvalg i de butikkene jeg har lett i - fant ikke sukkerflesk engang i desember... ). Men da er Rema første stopp mandag morgen, skal stå klar utenfor når de åpner!

Har man virkelig lyst på noe, så gjør man mye for og få tak i! ;-)

Kan hende det var slik med karamell inni, husker ikke helt, men det var slik rød pose.

Det er snadder! Slikt blir ikke gammelt her i huset.

Hva er sukkerflesk? *lurer fælt*

Skrevet

Sånne fruktdropsaktige, myke gode tyggegodteri :)

Uh! nei takk.

Skrevet

Har man virkelig lyst på noe, så gjør man mye for og få tak i! ;-)

Kan hende det var slik med karamell inni, husker ikke helt, men det var slik rød pose.

Det er snadder! Slikt blir ikke gammelt her i huset.

Hva er sukkerflesk? *lurer fælt*

Rød pose stemmer! Finner jeg det ikke her, må du sende et par poser til meg!!

Sukkerflesk er en slags seigmann/geletopp-blanding på en måte. Flate staver med røde, rosa og hvite striper med sukker utenpå.

Amber bruker dem i delfiakake, mens jeg spiser dem som de er!

Gjest Shira12
Skrevet

Sukkerflesk er en slags seigmann/geletopp-blanding på en måte. Flate staver med røde, rosa og hvite striper med sukker utenpå.

Har jeg faktisk ikke hørt om før.

Må prøves en gang :-)

Skrevet

"Amber bruker dem i delfiakake, mens jeg spiser dem som de er! "

UTROLIG hva dere husker!

Det er vel lenge siden jeg skrev det *ler*

Vi er på msn forrestne, blir du gmed?

Skrevet

Maltesers får man på Ikea, men i det siste har jeg sett det i Rimi butikkene også.

Skrevet

Solbærsmak skulle ikke vært oppfunnet! Det verste jeg gjør er å kjøpe noe gummigodteri som jeg tror er lakris, for så å sette tenna i et eller annet solbærmareritt!

Og det er bare de svarte knottene som er gode. Skal folk ha hvite så kan de kjøpe Polo i stedet for. Ja til bare svarte knotter i posen!

Skrevet

Solbærsmak skulle ikke vært oppfunnet! Det verste jeg gjør er å kjøpe noe gummigodteri som jeg tror er lakris, for så å sette tenna i et eller annet solbærmareritt!

Og det er bare de svarte knottene som er gode. Skal folk ha hvite så kan de kjøpe Polo i stedet for. Ja til bare svarte knotter i posen!

Enig!!

Vi kan lage en folkeaksjon mot solbærsmak i godteri!

;-D

*stiller meg som 2.mann bak nick*

:)

Skrevet

Maltesers får man på Ikea, men i det siste har jeg sett det i Rimi butikkene også.

IKEA, så smart! Har ikke sett det på noen av Rimiene her i nærheten, men jeg er nesten nabo med IKEA, så da drar jeg dit på mandag!

Tusen takk!

Gjest papirtiger
Skrevet

Skittles er så oppskrytt. Smaker bare kunstig og forferdelig.

Skrevet

De brune er heller ikke noe særlig, jeg vil ha bare grå.

Skrevet

Hvor får man kjøpt Skittles i Norge? Har bare hørt om det fra amerikanske venner og på TV og sånn, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...