Aryane Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 IKEA, så smart! Har ikke sett det på noen av Rimiene her i nærheten, men jeg er nesten nabo med IKEA, så da drar jeg dit på mandag! Tusen takk! Ja iallefall på Ikea i Bergen, de har sånne lange pakker med 4 små poser i. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Hvor får man kjøpt Skittles i Norge? Har bare hørt om det fra amerikanske venner og på TV og sånn, hehe. Vet ikke. Jeg kjøpte dem i Danmark. 0 Siter
mAd Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Vet ikke. Jeg kjøpte dem i Danmark. Doh! Velvel, jeg skal vel dit en dag, jeg og 0 Siter
cecily Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 IKEA, så smart! Har ikke sett det på noen av Rimiene her i nærheten, men jeg er nesten nabo med IKEA, så da drar jeg dit på mandag! Tusen takk! Kan sende over noen jeg dersom de ikke har dem på din Ikea. *snill* 0 Siter
Carina82 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Kan sende over noen jeg dersom de ikke har dem på din Ikea. *snill* KJEMPESNILL er du!!! 0 Siter
Gjest babydoll7 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Har jeg faktisk ikke hørt om før. Må prøves en gang :-) okeeeey...ingen som har særlig peil på hvor man får tak i Skittles skjønner jeg. I Norge får du kjøpt de på Deli De Luca, solbærsmak finnes ikke, det er blå drue det er snakk om. Og liker dere de ikke så ikke spis de, personlig liker jeg hele regnbuen samt seff Twizzlers. En gang amerikaner alltid amerikaner. God søndag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.