Gå til innhold

Skittles -

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKEA, så smart! Har ikke sett det på noen av Rimiene her i nærheten, men jeg er nesten nabo med IKEA, så da drar jeg dit på mandag!

Tusen takk!

Ja iallefall på Ikea i Bergen, de har sånne lange pakker med 4 små poser i.

Skrevet

Hvor får man kjøpt Skittles i Norge? Har bare hørt om det fra amerikanske venner og på TV og sånn, hehe.

Vet ikke. Jeg kjøpte dem i Danmark. :)

Skrevet

Vet ikke. Jeg kjøpte dem i Danmark. :)

Doh! Velvel, jeg skal vel dit en dag, jeg og ;)

Skrevet

IKEA, så smart! Har ikke sett det på noen av Rimiene her i nærheten, men jeg er nesten nabo med IKEA, så da drar jeg dit på mandag!

Tusen takk!

Kan sende over noen jeg dersom de ikke har dem på din Ikea.

*snill*

Skrevet

Kan sende over noen jeg dersom de ikke har dem på din Ikea.

*snill*

KJEMPESNILL er du!!!

Gjest babydoll7
Skrevet

Har jeg faktisk ikke hørt om før.

Må prøves en gang :-)

okeeeey...ingen som har særlig peil på hvor man får tak i Skittles skjønner jeg. I Norge får du kjøpt de på Deli De Luca, solbærsmak finnes ikke, det er blå drue det er snakk om. Og liker dere de ikke så ikke spis de, personlig liker jeg hele regnbuen samt seff Twizzlers. En gang amerikaner alltid amerikaner. God søndag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...