Angela1365380318 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Har fult med i mange år, men har vært bortreist så nå håper jeg at noen kan hjelpe meg: Sally og Flynn kan ikke få barn fordi hun hadde kreft og fikk livmoren fjernet. De lette lenge etter surugat mor også ble en veninne av Sally gravid med tvillinger. Først trodde jeg at Sally og Flynn skulle ha begge to, men så trodde jeg det var en til de og en til veninnen og hennes nye kjæreste (som ikke var barnefaren) Men det er jo en tund siden nå og Sally har ingen barn, hva har skjedd? Også lurer jeg på hvorfor faren til Rachel enda ikke har hentet henne til summer bay? Trodde han skulle gjøre det med en gang han fikk seg jobb etter fengselet. Nå ser det jo ut til at han bryr seg mer om VJ. Kan noen hjelpe? 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hei, Venninnen til Sally mistet den ene tvillingen, og det viste seg å være babyen til Sally og Flynn. Jesse styrer vel på med å finne egnet sted å bo og slikt før han kan hente datteren, nå bor han hos Irene. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Hei, Venninnen til Sally mistet den ene tvillingen, og det viste seg å være babyen til Sally og Flynn. Jesse styrer vel på med å finne egnet sted å bo og slikt før han kan hente datteren, nå bor han hos Irene. Vet du om Sally og Flynn har planer om å få barn igjennom andre kvinner eller andre måter, eller har de gitt opp tanken? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.