Gå til innhold

home & away, kan noen fortelle?

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Har fult med i mange år, men har vært bortreist så nå håper jeg at noen kan hjelpe meg: Sally og Flynn kan ikke få barn fordi hun hadde kreft og fikk livmoren fjernet. De lette lenge etter surugat mor også ble en veninne av Sally gravid med tvillinger. Først trodde jeg at Sally og Flynn skulle ha begge to, men så trodde jeg det var en til de og en til veninnen og hennes nye kjæreste (som ikke var barnefaren) Men det er jo en tund siden nå og Sally har ingen barn, hva har skjedd?

Også lurer jeg på hvorfor faren til Rachel enda ikke har hentet henne til summer bay? Trodde han skulle gjøre det med en gang han fikk seg jobb etter fengselet. Nå ser det jo ut til at han bryr seg mer om VJ.

Kan noen hjelpe?

kakki1365380609
Skrevet

Hei, Venninnen til Sally mistet den ene tvillingen, og det viste seg å være babyen til Sally og Flynn.

Jesse styrer vel på med å finne egnet sted å bo og slikt før han kan hente datteren, nå bor han hos Irene.

Angela1365380318
Skrevet

Hei, Venninnen til Sally mistet den ene tvillingen, og det viste seg å være babyen til Sally og Flynn.

Jesse styrer vel på med å finne egnet sted å bo og slikt før han kan hente datteren, nå bor han hos Irene.

Vet du om Sally og Flynn har planer om å få barn igjennom andre kvinner eller andre måter, eller har de gitt opp tanken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...