Gjest trultemor25 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Mener dere at det er en "minstegrense" for kjøp i drive thru? Jeg er storforbruker av milkshake og Mc Flurry og drar ofte innom drive thru'en for å kun skaffe meg en av disse tingene. Jeg synes det er genialt å slippe å gå ut av bilen. Men ofte blir jeg møtt av litt smågrinete mækkærn-ansatte og jeg får følelsen av at de synes det er tullete å bruke drive thru-tjenesten for så lite. De rundt her er forsåvidt greie, men var i Sarpsborg her om dagen og der var dem skikkelig grinete, både luke 1-personen og luke 2! Hrmpft! 0 Siter
Sør Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg er ikke sikker på hva jeg mener er mest tullet - ansatte som synes du kjøper for lite, eller du som bryr deg om hva de synes... Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg er ikke sikker på hva jeg mener er mest tullet - ansatte som synes du kjøper for lite, eller du som bryr deg om hva de synes... Med vennlig hilsen Tullete begge deler.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Her er de grinete i draivtruen når jeg kjøper 3 menyer og ekstra milkshake også... 0 Siter
Sør Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Tullete begge deler.. JA! Det ene ekskluderer selvsagt ikke det andre! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Synes ofte de er sure uansett jeg, akkurat som om vi forstyrrer dem... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.