Gå til innhold

Mækkærn drive thru

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Mener dere at det er en "minstegrense" for kjøp i drive thru? Jeg er storforbruker av milkshake og Mc Flurry og drar ofte innom drive thru'en for å kun skaffe meg en av disse tingene. Jeg synes det er genialt å slippe å gå ut av bilen. Men ofte blir jeg møtt av litt smågrinete mækkærn-ansatte og jeg får følelsen av at de synes det er tullete å bruke drive thru-tjenesten for så lite. De rundt her er forsåvidt greie, men var i Sarpsborg her om dagen og der var dem skikkelig grinete, både luke 1-personen og luke 2! Hrmpft!

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hva jeg mener er mest tullet - ansatte som synes du kjøper for lite, eller du som bryr deg om hva de synes...

Med vennlig hilsen

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg er ikke sikker på hva jeg mener er mest tullet - ansatte som synes du kjøper for lite, eller du som bryr deg om hva de synes...

Med vennlig hilsen

Tullete begge deler..

Skrevet

Her er de grinete i draivtruen når jeg kjøper 3 menyer og ekstra milkshake også... ;)

Skrevet

Tullete begge deler..

JA! Det ene ekskluderer selvsagt ikke det andre! ;-)

Med vennlig hilsen

Tvillingmamma
Skrevet

Synes ofte de er sure uansett jeg, akkurat som om vi forstyrrer dem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...