Gjest en som SKAL bli tynn Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 hei.. er noen av dere flinke til å lage sunn diett så jeg blir tynn? jeg vil gå ned ca 10 kilo... hjelp meg! 0 Siter
Aryane Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Det eneste som hjelper er å spise sunt og trene mer. og så må du ha god tid, ikke gi opp selv om vekten står stille. For å gå raskt ned kan du prøve å kutte ned på karbohydratinntaket, spis mindre brød, poteter, pasta og ris. Men husk at når du har nådd målet må du fortsette dett kostholdet, ellers vil du raskt gå opp igjen. Prøv å spise sunt, tenke over hva du spiser, tren litt hvis du har mulighet, å gå en tur hver dag kan hjelpe godt. Ha en dag i uken der du unner deg noe godt, men med måte. Lykket til! 0 Siter
Gjest eline1975 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg har nå gått ned 12 kilo på to og en halv måned. Jeg følger libra kuren. Den er veldig enkel å følge siden man spiser vanelig mat,bare at man spiser mindre og så spiser man et fiberbrød/fiberrik før hvert måltid,pluss masse vann. Jeg har alltid trodd at jeg ville gå veldig sakte ned i vekt,men det har jo gått forholdsvis fort og enkelt. Jeg veier meg hver mandag,og det er SÅ spennende og gir meg orntelig pågangsmot når jeg ser at det nytter Regner med at libra har en egen hjemmeside,sikkert libra.no eller noe sånt. Lykke til!! Du vil klare det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.