Gå til innhold

Terrorister trener i Sverige, neste Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sør er "hvit muslim", og en av de verste jødehatere du finner på nettet.

Uansett hva muslimer foretar, uansett hvilke terrorhandlinger som utføres er han alltid islams svorne forsvarer..pent innpakket i fete honnørord, naturligvis.

Jepp! Denne gnomen driver stadig å hyler om fortidens jødehatere, nazistene, som i dag utgjør et marginal gruppe uten innflytelse og handlekraft.

Alt for å dra fokus vekk fra nåtidenes antisemitter som opptrer i horder og han selv er en viktig bidragsyter og støttespiller for.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

25

• Scholar

6

• Goliath

5

• gripp

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jada. Vi har sett mange eksempler på ditt "avstanstagene" til palestinsk terrorisme, ved at du sammneligner Hamas og andre som sprenger armer, bein og hoder av jødiske skolebarn med HV og Milorg.

Betyr det at du også tar avstand fra norske motstandsfolk under krigen?

Finn eksemplene da.

Foreløpig kan du svare på dette:

1) Tar du avstand fra ALL terrorisme, inkl. Israels terrorisering av uskyldige palestinske sivile (F-16 som bomber boligområder).

2) Er du for full ytringsfrihet, inkl. for at terrorister skal kunne oppfordre (verbalt) til bombinger?

Skrevet

Jepp! Denne gnomen driver stadig å hyler om fortidens jødehatere, nazistene, som i dag utgjør et marginal gruppe uten innflytelse og handlekraft.

Alt for å dra fokus vekk fra nåtidenes antisemitter som opptrer i horder og han selv er en viktig bidragsyter og støttespiller for.

Både du, Grip og Ulv er blant de mest aktive antisemittene her, så at dere kritiserer andre er enda mer latterlig enn dere vanligvis er.

Skrevet

Finn eksemplene da.

Foreløpig kan du svare på dette:

1) Tar du avstand fra ALL terrorisme, inkl. Israels terrorisering av uskyldige palestinske sivile (F-16 som bomber boligområder).

2) Er du for full ytringsfrihet, inkl. for at terrorister skal kunne oppfordre (verbalt) til bombinger?

Før du ror deg vekk med mer idioti, kan du kanskje svare på spørsmålet som er en konsekvens av hva du selv skriver her på DOL.

Tar du avstand fra norsk motstandsarbeid under krigen? Ja eller nei?

Skrevet

Både du, Grip og Ulv er blant de mest aktive antisemittene her, så at dere kritiserer andre er enda mer latterlig enn dere vanligvis er.

Alld en tid det kommer fra en skapmuhammnedaner som deg, som ikke engang prøver å skjule din sympati for vår tids nazisme, kan vi vel bare le overbærende av slik bullshit. Eller hva?

Skrevet

Før du ror deg vekk med mer idioti, kan du kanskje svare på spørsmålet som er en konsekvens av hva du selv skriver her på DOL.

Tar du avstand fra norsk motstandsarbeid under krigen? Ja eller nei?

Hvorfor i alle dager skulle jeg ta avstands fra "norsk motstandsarbeid under krigen"?

Er du dopet?

Skrevet

Alld en tid det kommer fra en skapmuhammnedaner som deg, som ikke engang prøver å skjule din sympati for vår tids nazisme, kan vi vel bare le overbærende av slik bullshit. Eller hva?

Hvilken sympati? Hvor?

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg ta avstands fra "norsk motstandsarbeid under krigen"?

Er du dopet?

Nei, jeg er ikke dopet, Men det er all grunn til å lure på deg.

Først sammenligner du de som sprenger armer, bein og hoder av jødiske småbarn med HV og Milorg.

Deretter tar du avstand fra de førstnevnte men ikke med de sistnevnte.

Konklusjon: Usammenhengende schizofrent rør.

Kan du snart svare? er du full eller gal?

Skrevet

Nei, jeg er ikke dopet, Men det er all grunn til å lure på deg.

Først sammenligner du de som sprenger armer, bein og hoder av jødiske småbarn med HV og Milorg.

Deretter tar du avstand fra de førstnevnte men ikke med de sistnevnte.

Konklusjon: Usammenhengende schizofrent rør.

Kan du snart svare? er du full eller gal?

Hvor da?

Skrevet

Hvor da?

Så sykdommen ødelegger hukommelsen også?

Eller kanskje det er ennå verre? Du anser ikke at de som blåser hoder bein og arner av jødiske skolebarn for å være terrorsister i det hele tatt, men "frihetskjempere".

På tide at PST tar en liten kikk på deg?

Skrevet

Så sykdommen ødelegger hukommelsen også?

Eller kanskje det er ennå verre? Du anser ikke at de som blåser hoder bein og arner av jødiske skolebarn for å være terrorsister i det hele tatt, men "frihetskjempere".

På tide at PST tar en liten kikk på deg?

Og dette du skriver er dine meninger?

Du virker ganske så forvirret, og det er vel lite å gjøre annet enn å ønske deg god bedring.

Skrevet

Og dette du skriver er dine meninger?

Du virker ganske så forvirret, og det er vel lite å gjøre annet enn å ønske deg god bedring.

Bra du kaller en blåkopi av dine egne vanvittige ytringer for galskap, for det er nemlig akkurat hva det er.

Noe flere i lenger tid har prøvd å forklare deg.

Skrevet

Bra du kaller en blåkopi av dine egne vanvittige ytringer for galskap, for det er nemlig akkurat hva det er.

Noe flere i lenger tid har prøvd å forklare deg.

Hvor har jeg ytret dette?

Gjest Halling
Skrevet

Oppbyggingen av terrorceller over hele Europa har pågått i mange år.

En naiv opinion og naive politikere har gitt fritt leide til terrorister, krigsforbrytere, torturister og kriminelle. 9 av 10 fremmedkulturelle "asylsøkere" ødelegger id-papirer og får på denne måten garantert opphold, uten av myndighetene vet hvem de er og hva de foretar seg.

Sverige er om mulig verre enn Norge i naiv innvandringspolitikk. Det er derfor ikke rart at al-Qaida bruker vårt naboland som treningsbase..i nær kontakt med terrorceller her i landet.

Fra Sverige er det kort vei til Norge og Danmark som jeg allerede har terrortrusler hengende på seg.

Før eller siden vil selvsagt noen måtte stilles til ansvar for denne galskapen...men først må dessverre mange av våre egne dø som ofre for muslimsk terror.

Mitt inntrykk etter å ha lest en del artikler og snakket med noen skolefolk i helsesamneheng:

En fyr som har drevet en antivoldgruppe i Oslo sier i avisen nå at "byen er full" av ungom som føler seg utestengt fra samfunnet.

Tidligere har fyren sagt at de samme hater nordmenn, hovedsaklig for velstanden de ikke får ta del i, og jobbene de ikke får. De samme har en drøm om raske penger og raske, dyre biler. Problemet er at mer enn halvparten (mer enn 70%?) er analfabeter når de kommer ut av skolen her, og deres kultur innholder ikke det å innrette seg og planlegge langsiktig. Utdannelse er ikke prioritert.

Mange har også foreldre som er analfabeter og svært dårlig intergrert. Mødrene er fraværende i oppdragelse. I det hele tatt et opdrettsanlegg for potensielle kriminelle, terrrorister og pøbel. I Sverige er det mye verre, da de har 1,8 mill innvandrere, hvor 1,2 mill er uten arbeid. Svære ghettoer med 10-tusenvis av innvandrere samlet uten en eneste svenske.

Jeg leser også at svenskene er i ferd med å gi opp mange av integreringstiltakene, de kaster inn håndkleet med fortvilelese. Innvandrerne klumper seg aktivt sammen i ghettoer uten at det kan stoppes, og det samme skjer der som har skjedd i hele verden i hele historien: kolonier, isolert fra landet ellers. Åsted for store konflikter og hat.

Gjest Halling
Skrevet

Sør er "hvit muslim", og en av de verste jødehatere du finner på nettet.

Uansett hva muslimer foretar, uansett hvilke terrorhandlinger som utføres er han alltid islams svorne forsvarer..pent innpakket i fete honnørord, naturligvis.

Sikkert til stor hjelp for de som aktivt prøver å bli kvitt norsk kultur, og få nordmenn til å flytte?

Hollnd/Nederland er åsted for enorm fraflytting av samme grunn. Dessverre har de tidliegere kolonier hvor det finnes noen millioner som gjerne vil komme og ta del i velstanden. Men velstanden råtner bort under presset fra det de selv kaller "gresshoppesvermen". Franksrike har samme problem, men det er større. Der kommer "gresshoppene" både fra østblokkland og kolonier.

Tyskland er i ferd med å ta kvelden, Berlin delstat har mer enn 500 mrd euro i gjeld.

En kommune i Norge måtte også kaste inn håndkleet i presset, økonomien sprakk, den første av mange er jeg redd.

Gjest Halling
Skrevet

DOLs propagandamaskin ?

:-)

Skrevet

Mitt inntrykk etter å ha lest en del artikler og snakket med noen skolefolk i helsesamneheng:

En fyr som har drevet en antivoldgruppe i Oslo sier i avisen nå at "byen er full" av ungom som føler seg utestengt fra samfunnet.

Tidligere har fyren sagt at de samme hater nordmenn, hovedsaklig for velstanden de ikke får ta del i, og jobbene de ikke får. De samme har en drøm om raske penger og raske, dyre biler. Problemet er at mer enn halvparten (mer enn 70%?) er analfabeter når de kommer ut av skolen her, og deres kultur innholder ikke det å innrette seg og planlegge langsiktig. Utdannelse er ikke prioritert.

Mange har også foreldre som er analfabeter og svært dårlig intergrert. Mødrene er fraværende i oppdragelse. I det hele tatt et opdrettsanlegg for potensielle kriminelle, terrrorister og pøbel. I Sverige er det mye verre, da de har 1,8 mill innvandrere, hvor 1,2 mill er uten arbeid. Svære ghettoer med 10-tusenvis av innvandrere samlet uten en eneste svenske.

Jeg leser også at svenskene er i ferd med å gi opp mange av integreringstiltakene, de kaster inn håndkleet med fortvilelese. Innvandrerne klumper seg aktivt sammen i ghettoer uten at det kan stoppes, og det samme skjer der som har skjedd i hele verden i hele historien: kolonier, isolert fra landet ellers. Åsted for store konflikter og hat.

Du skriver: "Åsted for store konflikter og hat."

Ja, og du og Grip (med deres rabiate hat) er blant de mest skyldige.

Skrevet

DOLs propagandamaskin ?

:-)

Svar heller på spørsmålene, eller kan vi anta at du støtter terrorisme?

Skrevet

Du lurte på om jeg tok avstand fra ALLE typer terror. Det bekreftet jeg at jeg gjorde, og du snublet i din egen "logikk".

Beklager, "Scholar" - kom tilbake når du har vært hos fastlegen.

Sør,

du tar like meget avstand fra all terror som enhver nynazist tar avstand fra all terror. Som du sikkert vet, er en nynazist villig til å ta avstand fra terror mot jøder *så lenge en husker på å presisere at denne avstandtagen gjelder all terror og samtidig presiserer at en tar avstand fra israelsk terror*.

Om du ikke hadde vært en avmektig og fullstendig marginalisert person/karikatur, vile din holdning vært skummel. Heldigvis er det slik at de som virkelig har noe å si i verden, de tar klart avstand fra palestinsk terror.

Men det er selvsagt greit for oss andre at du er så klar i dine noe frynsete holdninger.

Skrevet

Sør,

du tar like meget avstand fra all terror som enhver nynazist tar avstand fra all terror. Som du sikkert vet, er en nynazist villig til å ta avstand fra terror mot jøder *så lenge en husker på å presisere at denne avstandtagen gjelder all terror og samtidig presiserer at en tar avstand fra israelsk terror*.

Om du ikke hadde vært en avmektig og fullstendig marginalisert person/karikatur, vile din holdning vært skummel. Heldigvis er det slik at de som virkelig har noe å si i verden, de tar klart avstand fra palestinsk terror.

Men det er selvsagt greit for oss andre at du er så klar i dine noe frynsete holdninger.

Bortsett fra at jeg har presisert at jeg tar avstand fra terrorien fra *begge* sider.

Hvilken del av denne setningen er for komplisert for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...