Gå til innhold

Terrorister trener i Sverige, neste Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra at jeg fordømmer ALL terrorisme (fra begge sider), og kritiserte israelsk og palestinske drap av uskyldige (i motsetning til drap av terrorister).

I fremtiden må du gjerne lese innleggene før du svarer på dem, slik at du ikke fremstår som en idiot. For din egen del.

Sør,

jeg vet jo at du til nøds kan ta avstand fra palestinsk terror så lenge du med én gang presiserer at din avstandtagen gjelder all terror og selvsagt da også israelsk terror.

Men aldri har du hatt anstendighet nok til å kunne ta avstand fra palestinsk terror uten noe som helst forbehold eller noen som helst modifikasjon.

Dette viser at din avstandtagen er tendensiøs, i beste fall.

Er du like uvillig til betingelsesløst å ta avstand fra israelsk terror (uten samtidig å si at du tar avstand fra palestinsk terror). Eller hva med nazistisk terror mot jøder? Vil du først kunne ta avstand fra denne dersom du også presiserer (som enhver nynazist) at du er mot all terror, derfor også jødisk og nazistisk?

Eller kanskje det bare er palestinsk terror du ikke kan ta avstand fra uten å nevne all mulig annen terror?

Jeg kan aldri tenke meg at du vil skrive et innlegg der du tar avstand fra palestinsk terror *per se*. Ut fra din logikk skulle du da heller ikke kunne ta avstand fra israelsk terror *per se*. Eller nazistisk terror (mot jøder) *per se*.

Eller kanskje det i ditt noe spesielle sinn forholder seg slik at palestinsk terror er mer akseptabel enn annen terror?

Dine latterlige forsøk på personangrep gir bare en indikasjon på hvor avmektig du er i denne debatten. Du fremstår som like tvilsom som Morsk og Mr. Kahn -- som de ikke synes å være i stand til å ta uforbeholdent avstand fra isralesk terror, klarer ikke du uforbeholdent å ta avstand fra palestinsk terror.

Det er å forvente at du igjen vil forsøke å gjemme deg bak din påstand om at du tar avstand fra all terror, både israelsk og palestinsk... Men faktum er at ditt fokus hele tiden er på israelsk terror og at du i liten grad har gitt uttrykk for sorg eller sinne over alle de helt uskyldige jøder som er drept... Men det er klart: de var jo ikke palestinere...

jeg tror ikke jeg er alene om å være fornøyd med at din og de fleste nazisters fiendtlige holdning overfor Israel ikke er særlig utbredt -- hverken i Norge eller i verden ellers...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

25

• Scholar

6

• Goliath

5

• gripp

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bortsett fra at jeg har presisert at jeg tar avstand fra terrorien fra *begge* sider.

Hvilken del av denne setningen er for komplisert for deg?

Sør,

her er det du, ikke jeg, som har vanskelig å forstå. Jeg vet at du kan ta avstand fra *begge sider*. Men aldri kan du ta avstand fra palestinsk terror -- *uten samtidig å si noe om begge sider*.

Er det også slik at du ikke klarer å ta avstand fra israelsk terror uten samtidig å ta avstand fra palestinsk terror?

Er det virkelig slik at du i alle dine hatefulle innlegg mot israelsk terror alltid har tatt avstand fra palestinsk terror i samme innlegg?

Jeg kan huske innlegg der du klart (og med rette) fordømmer israelsk terror -- uten å presisere at du tar avstand fra *palestinsk terror* eller *all terror* eller sier noe om *begge sider*... men har du noen gang gjort det samme mot *palestinsk terror*? Neppe...

Skrevet

Sør,

her er det du, ikke jeg, som har vanskelig å forstå. Jeg vet at du kan ta avstand fra *begge sider*. Men aldri kan du ta avstand fra palestinsk terror -- *uten samtidig å si noe om begge sider*.

Er det også slik at du ikke klarer å ta avstand fra israelsk terror uten samtidig å ta avstand fra palestinsk terror?

Er det virkelig slik at du i alle dine hatefulle innlegg mot israelsk terror alltid har tatt avstand fra palestinsk terror i samme innlegg?

Jeg kan huske innlegg der du klart (og med rette) fordømmer israelsk terror -- uten å presisere at du tar avstand fra *palestinsk terror* eller *all terror* eller sier noe om *begge sider*... men har du noen gang gjort det samme mot *palestinsk terror*? Neppe...

Kom gjerne til poenget...

Skrevet

Sør,

jeg vet jo at du til nøds kan ta avstand fra palestinsk terror så lenge du med én gang presiserer at din avstandtagen gjelder all terror og selvsagt da også israelsk terror.

Men aldri har du hatt anstendighet nok til å kunne ta avstand fra palestinsk terror uten noe som helst forbehold eller noen som helst modifikasjon.

Dette viser at din avstandtagen er tendensiøs, i beste fall.

Er du like uvillig til betingelsesløst å ta avstand fra israelsk terror (uten samtidig å si at du tar avstand fra palestinsk terror). Eller hva med nazistisk terror mot jøder? Vil du først kunne ta avstand fra denne dersom du også presiserer (som enhver nynazist) at du er mot all terror, derfor også jødisk og nazistisk?

Eller kanskje det bare er palestinsk terror du ikke kan ta avstand fra uten å nevne all mulig annen terror?

Jeg kan aldri tenke meg at du vil skrive et innlegg der du tar avstand fra palestinsk terror *per se*. Ut fra din logikk skulle du da heller ikke kunne ta avstand fra israelsk terror *per se*. Eller nazistisk terror (mot jøder) *per se*.

Eller kanskje det i ditt noe spesielle sinn forholder seg slik at palestinsk terror er mer akseptabel enn annen terror?

Dine latterlige forsøk på personangrep gir bare en indikasjon på hvor avmektig du er i denne debatten. Du fremstår som like tvilsom som Morsk og Mr. Kahn -- som de ikke synes å være i stand til å ta uforbeholdent avstand fra isralesk terror, klarer ikke du uforbeholdent å ta avstand fra palestinsk terror.

Det er å forvente at du igjen vil forsøke å gjemme deg bak din påstand om at du tar avstand fra all terror, både israelsk og palestinsk... Men faktum er at ditt fokus hele tiden er på israelsk terror og at du i liten grad har gitt uttrykk for sorg eller sinne over alle de helt uskyldige jøder som er drept... Men det er klart: de var jo ikke palestinere...

jeg tror ikke jeg er alene om å være fornøyd med at din og de fleste nazisters fiendtlige holdning overfor Israel ikke er særlig utbredt -- hverken i Norge eller i verden ellers...

*gjesp*

Gjest Halling
Skrevet

Svar heller på spørsmålene, eller kan vi anta at du støtter terrorisme?

Det er fint du tar avstand fra terror fra palestinaareberne, og støtter jødene i kampen mot antisemittismen. Det er også bra at du støtter innføring av demokrati i Irak og appluaderer at Saddam blir stilt for retten for folkemord.

Bra.

Skrevet

Det er fint du tar avstand fra terror fra palestinaareberne, og støtter jødene i kampen mot antisemittismen. Det er også bra at du støtter innføring av demokrati i Irak og appluaderer at Saddam blir stilt for retten for folkemord.

Bra.

Jeg har sloss mot antisemittisme (og spesifikt jødehat) siden lenge før du kom på DOL.

Hvor var du på Krystallnatten i fjor?

Gjest Halling
Skrevet

Jeg har sloss mot antisemittisme (og spesifikt jødehat) siden lenge før du kom på DOL.

Det vet jeg ikke, siden jeg ikke vet når det er.

Skrevet

Det vet jeg ikke, siden jeg ikke vet når det er.

Nei, og det demonstrer jo nettopp hvor lite du vet.

Skrevet

Om de "trener" i Norge er vel heller usikkert.

Men at det befinner seg et ukjent antall her kan du være helt sikker på.

Med vår innvandringspolitikk og begrensede kontroll, så er jo Norge et meget bra sted for dem å oppholde seg.

Skrevet

Du skriver: "Åsted for store konflikter og hat."

Ja, og du og Grip (med deres rabiate hat) er blant de mest skyldige.

Jeg tror nok at det er slike som "deg og dine" som må ta ansvaret for at det er blitt som det er.

De du sikter til har hele tiden forsøkt å advare mot utviklingen, og det viser seg at de har rett.

Nå forsøker du å skyve ansvaret over på dem, for resultatet av det du har stått for.

Det blir for dumt.....

Skrevet

Nei, jeg er ikke dopet, Men det er all grunn til å lure på deg.

Først sammenligner du de som sprenger armer, bein og hoder av jødiske småbarn med HV og Milorg.

Deretter tar du avstand fra de førstnevnte men ikke med de sistnevnte.

Konklusjon: Usammenhengende schizofrent rør.

Kan du snart svare? er du full eller gal?

Her har du et særdeles godt poeng, og Sør fossror som vanlig.

Han har utallige ganger vist at han ikke tør/vil/kan stå for de argumenter han tidligere har brukt.

Han bruker argumentene når det "passer inn" i en aktuell sak, og tar avstand fra eksakt de samme argumenter når det passer.

Det er en av grunnene til at Sør ikke på noen måte kan tas seriøst:-)

Skrevet

Både du, Grip og Ulv er blant de mest aktive antisemittene her, så at dere kritiserer andre er enda mer latterlig enn dere vanligvis er.

Antisemitt?

Så vidt jeg vet har jeg hele tiden forsvart jødenes kamp for å overleve som stat og demokrati i en pøl av islamsk helvete.

I motsetning til sør, en av denne saitens få, ekte antisemitter (jødehatere).

Skrevet

såpass... egentlig burde han kanskje heller funne seg ein anna hobby då. Det er ikkje alle her på DOL som er så veldig begeistra for alle orda som kjem frå han...

Det er nok ganske få her på DOL etterhvert som er så "begeistret" for Sør.

De fleste har for lengst funnet ut at meningene til denne personen ikke gagner noen - annet enn de ekstremister få har sympati for......

Skrevet

Jeg tror nok at det er slike som "deg og dine" som må ta ansvaret for at det er blitt som det er.

De du sikter til har hele tiden forsøkt å advare mot utviklingen, og det viser seg at de har rett.

Nå forsøker du å skyve ansvaret over på dem, for resultatet av det du har stått for.

Det blir for dumt.....

Nei, det er det rabiate hatet som har skylden.

Skrevet

Antisemitt?

Så vidt jeg vet har jeg hele tiden forsvart jødenes kamp for å overleve som stat og demokrati i en pøl av islamsk helvete.

I motsetning til sør, en av denne saitens få, ekte antisemitter (jødehatere).

Som igjen viser at du har sovet i timene.

Skrevet

Nei, det er det rabiate hatet som har skylden.

Innvandrere i Norge og Sverige møter svært lite "rabiat hat" fra den vanlige nordmann og svenske.

Men innvandrere er som "folk flest" og du finner alt mulig rart (inklusive terrorister) også blandt dem.

Og når vi har slike naive og snillistiske regler og holdninger som vi har i Norge/Sverige, så bli vi også et "yndet sted" for nettopp de vi ikke ønsker skal komme hit.

Da får vi problemer (vi ber jo om det), og det er nettopp "slike som deg" som er årsaken til det.

Men jeg forstår at du gjør hva du kan for å legge skylden og ansvaret over på andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...