Åsemor Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Var på ikea her en dag, og kjøpte meg nytt stæsj til badet. Tannbørsteholder og to glass. Syns dere ikke sånn bør tåle vann? Pussa jo tennene på kvelden da, brukte det ene glasset og skylte munnen og drakk litt vann, satt det fra meg på kanten av vasken, og på morgenen etter er det fullt av RUST under glasset! Jeg ser jo også at de er laget av noe stålgreier, men det er vel i overkant idiotisk å lage noe som er beregnet å stå på kanten av vasken som ikke kan tåle vann? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 *Flirer* Jeg kjøpte en badekarpute på Nille, et sånt hjerte til å henge på badekarkanten vet du. Fikk totalt latterkampe da jeg kom hjem og så på eska at det ikke tålte vann! *Hehehehe* 0 Siter
cecily Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hahahaha, heia Ikea! Sånn er det bare med Ikea og andre lavpriskjeder. Det en tror er bankers, er ikke alltid det. Jeg har kranglet litt med kundeservice på Ikea, men det var om møbler, som enten ikke kom, ble levert feil del, eller der kvaliteten var til å grine/ le av. Jeg har forresten også kjøpt tannglass på Ikea, men jeg kjøpte i hvit keramikk, og de duger nesten helt perfekt. Litt av glasuren er begynt å bli rød i bunn. Men kjære, de er da hele to måneder gamle. Sånt må en regne med. c",) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hahahaha, heia Ikea! Sånn er det bare med Ikea og andre lavpriskjeder. Det en tror er bankers, er ikke alltid det. Jeg har kranglet litt med kundeservice på Ikea, men det var om møbler, som enten ikke kom, ble levert feil del, eller der kvaliteten var til å grine/ le av. Jeg har forresten også kjøpt tannglass på Ikea, men jeg kjøpte i hvit keramikk, og de duger nesten helt perfekt. Litt av glasuren er begynt å bli rød i bunn. Men kjære, de er da hele to måneder gamle. Sånt må en regne med. c",) Hei, åssen er de tannglassene plassert, så de ikke går i gulvet med jevne mellomrom og blir knust i tusen biter utover badegulvet. (Jeg trenger nye tannglass, og de gamel har holder som bare passer de gamle tanngalssene.) 0 Siter
cecily Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hei, åssen er de tannglassene plassert, så de ikke går i gulvet med jevne mellomrom og blir knust i tusen biter utover badegulvet. (Jeg trenger nye tannglass, og de gamel har holder som bare passer de gamle tanngalssene.) Vi har dem helt innerst på servanten, helt inn mot veggen. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Vi har dem helt innerst på servanten, helt inn mot veggen. Stor servant da? Sånn benkegreie? 0 Siter
cecily Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Stor servant da? Sånn benkegreie? Jepps. Sånn ca en slik http://www.ifosanitar.com/mb_files/34/17637/1548_739_ceratop_200.jpg God plass på begge sider. Hele toppen er servant, ikke en nedfelt en altså. 0 Siter
mAd Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Vi kjøpte sånn stålhyllegreier til å henge i dusjen. BEREGNA til å henge I DUSJEN.. og allikevel ruster det som besatt. Ganske utrolig egentlig, og enda utroligere at vi er for late til å skifte det ut, så vi bare lever med at det ruster av på sjampoflaska og såpa, jadda 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Vi kjøpte sånn stålhyllegreier til å henge i dusjen. BEREGNA til å henge I DUSJEN.. og allikevel ruster det som besatt. Ganske utrolig egentlig, og enda utroligere at vi er for late til å skifte det ut, så vi bare lever med at det ruster av på sjampoflaska og såpa, jadda Jeg har jo kasta det gamle plast-rælet da, så jeg må ut og kjøpe nytt før dette forsvinner... Det kan jo ta sin tid. 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Vi har sånt sett som er for å henge på veggen - men jeg DRIKKEr ikke av det glasset som tannbørstene står i - æææsj - hvorfor gjør du det? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Vi har sånt sett som er for å henge på veggen - men jeg DRIKKEr ikke av det glasset som tannbørstene står i - æææsj - hvorfor gjør du det? Jeg drikker ikke av glasset som tannbørstene står i davettu! Da må jeg ha formulert meg veldig feil hvis det er sånn jeg har skrevet det. Jeg har kjøpt en stk tannbørsteholder. Der står tannbørstene. Og så har jeg kjøpt to stk glass som er til å drikke av. Jeg drikker av det ene og skyller munnen min, samboeren min skulle egentlig drikke av det andre, men jeg har nå funnet ut at han bare stikker hodet under springen. Jeg kunne også stukket hodet under springen hvis vi hadde hatt litt større bad, men for å gjøre det må jeg vri kroppen til feil vei i forhold til hva jeg klarer... Jeg klarer bare å drikke fra springen med hodet vridd til høyre nemlig. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Vi har sånt sett som er for å henge på veggen - men jeg DRIKKEr ikke av det glasset som tannbørstene står i - æææsj - hvorfor gjør du det? Nå har jeg lest gjennom innlegget mitt en gang til og fatter ikke hvordan du har klart å misforstå det. 0 Siter
cecily Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Vi har sånt sett som er for å henge på veggen - men jeg DRIKKEr ikke av det glasset som tannbørstene står i - æææsj - hvorfor gjør du det? Hva er problemet med det? Vi har et krus hver. Oppi der står hver vår tannkost og samme krus bruker vi til å skylle munnen med. Jeg svelger også et munnfull til tablettene jeg tar. Dersom dine tannkoster er så ekle at vannet i kruset det har stått i er for skittent til å drikke, hvordan orker du å putte selve tannkosten inn i munnen? Krusene går dessuten jevnlig i oppvaskemaskinen 0 Siter
Gjest husker du Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg husker for noen år siden så var det noen som reklamerte en bikini, fordi det viste seg at den ikke tålte vann!!! Produsenten prøvde seg da, med å si at den var bare til å sole seg i (bare at det ikke sto oppgitt noen steder)!!! 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Nå har jeg lest gjennom innlegget mitt en gang til og fatter ikke hvordan du har klart å misforstå det. Men hvorfor drikker du av et sånt stålkrus? - det er jo for å ha tannbørster i! 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hva er problemet med det? Vi har et krus hver. Oppi der står hver vår tannkost og samme krus bruker vi til å skylle munnen med. Jeg svelger også et munnfull til tablettene jeg tar. Dersom dine tannkoster er så ekle at vannet i kruset det har stått i er for skittent til å drikke, hvordan orker du å putte selve tannkosten inn i munnen? Krusene går dessuten jevnlig i oppvaskemaskinen Jeg drikker aldri vann på badet annet enn fra hånden under springen jeg - hjelper ikke om glassene vaskes ofte - de står jo pip åpne på badet - æsj. 0 Siter
cecily Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg drikker aldri vann på badet annet enn fra hånden under springen jeg - hjelper ikke om glassene vaskes ofte - de står jo pip åpne på badet - æsj. Tannkosten din da? 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Tannkosten din da? Den svlger jeg ikke - den smaker tannkrem uansett - det gjør sånne glass også - selv om man skyller aldri så mye - sorry, men jeg har aversjon mot å drikke av ting som ikke kommer fra et kjøkkenskap - ugh. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.