Gå til innhold

String er ut...

Anbefalte innlegg

Gjest elsker G
Skrevet

Leser i lørdagens VG at string er på vei ut;

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106520

Dette er skrekkelige nyheter for meg som er mann og elsker stringtruser. Jeg tror mange er enige med meg at det er sexy og vakkert med kvinner i streng. Nå er det visstnok populært med boxer etc, totalt usexy m.a.o.! Nei kjære norske kvinner, behold stringen på - dere kler den!!

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• morsan

5

• cecily

5

• laguna1365380434

4

Skrevet

selv begynte jeg med string for ca 5 år siden. Nå klarer jeg ikke å bruke vanlige truser pga av de vises igjennom feks dongeribuksa, rompa tar seg best ut i string:)

Har kjøpt ei hipster truse som er uten sømmer, men synes fortsatt at det blir best med string.

Hva synes dere andre?

Skrevet

Ja, det er faktisk vanskeligere å få tak i fine ikke-rådyre stringtruser for tiden.

Nå er jeg faktisk nesten like stor fan av boksere og hipsters jeg da, men det har jeg vært i årevis. Vanlige truser har jeg derimot ingen av.

Men stringtruser som går over bukselinningen syns jeg aldri har vært fint. Ikke trusekanten på andre truseslag heller, for den saks skyld.

Gjest printa
Skrevet

selv begynte jeg med string for ca 5 år siden. Nå klarer jeg ikke å bruke vanlige truser pga av de vises igjennom feks dongeribuksa, rompa tar seg best ut i string:)

Har kjøpt ei hipster truse som er uten sømmer, men synes fortsatt at det blir best med string.

Hva synes dere andre?

String er best, og ser finest ut. Bruker kun vanlig truse når jeg har mens, men det føles ubehagelig.

Det blir nok string på meg, til det ikke finnes flere i butikken.

Gjest og godt er det
Skrevet

Jippi! Jeg liker best vanlige truser! Jeg har stringtruser også da, men jeg bruker helst de vanlige trusene.

Gjest LucySky
Skrevet

String er best, og ser finest ut. Bruker kun vanlig truse når jeg har mens, men det føles ubehagelig.

Det blir nok string på meg, til det ikke finnes flere i butikken.

Ræva full av snor, nei takk!

Pen nok i silkeunderbukser, jeg da.

lalala1365380457
Skrevet

Hva synes dere andre?

string forever ;) som dere skrev, eneste som tar seg ut under bukse. Pluss vanlige truser (og enkelte boxere) så sklir ene siden inni rumpa å så må man holde på å trekke ut..

eneste gangen jeg bruker noe annet er hvis jeg skal gå i miniskjørt, da er det frem med boxern..dette etter jeg var ut og kjørte og så ei dame i typen tynnt/lett miniskjørt..Så kom det vind og dermed kom det frem en bleik rumpe i string..hehe, tror ikke hun fikk det med seg selv, for vinden bare flikket opp bakdelen av skjørtet.

Skrevet

Har aldri brukt string siden jeg alltid har syntes det er grusomt stygt så helt greit for min del.

Kommer alltid til å bruke tai-truser uansett hva som er på mote. Håper bare de alltid blir å få tak i.

Skrevet

Har aldri brukt string siden jeg alltid har syntes det er grusomt stygt så helt greit for min del.

Kommer alltid til å bruke tai-truser uansett hva som er på mote. Håper bare de alltid blir å få tak i.

Hva er taitruser? Sånne vanlige med skrå skjæring?

Gjest Moliza
Skrevet

Liker helt lave truser, gjerne uten 'sidekant', bare 2 cm på siden. Sånne som går under magen. Veldig praktisk når man er gravid oxo. Har aldri vent meg til å ha en strikk midt i rompa, selv om det er praktisk under lyse sommerbukser ol.

Lips1365380508
Skrevet

Kjæresten min syns det er mye mer sexy med blonde-bokser. Ikke vanlig altså,men blonde, og de er jo litt gjennomsiktige. Det syns faktisk jeg også. Det ser mye finere ut, men jeg er også av den meningen av at menn og kvinner er mye finere med undertøy på, enn helt nakne... Syns det er mer fengslende, og mystisk... ;)

Skrevet

Hva synes dere andre?

Pøh! tynne silketruser vises ikke gjennom dongeribuksa.

Å ha strikk i mellom rompeballene er noe av det styggeste som er funnet opp.

Gjest papirtiger
Skrevet

Eh...siden string visstnok er "ut" så tror du at alle slutter å bruke det? Jaja..

Skrevet

Pøh! tynne silketruser vises ikke gjennom dongeribuksa.

Å ha strikk i mellom rompeballene er noe av det styggeste som er funnet opp.

Jeg skal vedde ti kroner på at kantene syns selv om stoffet er supertynt og fint.

Angela1365380318
Skrevet

Jeg kommer til å fortsette med string. Da jeg var yngre gledet jeg meg til at jeg kunne kjøpe slike truser, så kom de plutselig på moten og de var å få tak i overalt:-)

Synest string er mest behagelig å gå i, føler meg mer vel og sexy i de i forholdt til store telt truser og har til min store fornøyelse oppdaget at gutter elsker string.

Vet at infekssjonsfaren er større siden de er nærmere rumpen, men skifter truse 1-2 ganger per dag så det har aldri vært noe problem, vasker de alltid på 60.

Angela1365380318
Skrevet

Jeg kommer til å fortsette med string. Da jeg var yngre gledet jeg meg til at jeg kunne kjøpe slike truser, så kom de plutselig på moten og de var å få tak i overalt:-)

Synest string er mest behagelig å gå i, føler meg mer vel og sexy i de i forholdt til store telt truser og har til min store fornøyelse oppdaget at gutter elsker string.

Vet at infekssjonsfaren er større siden de er nærmere rumpen, men skifter truse 1-2 ganger per dag så det har aldri vært noe problem, vasker de alltid på 60.

Gjest gjør som jeg vil.
Skrevet

Hva synes dere andre?

String under bukser, vanlige underbukser under videre kjoler. Og under det månedlige. enkelt og greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...