Gå til innhold

String er ut...

Anbefalte innlegg

Gjest Moliza
Skrevet

Ikke når det gjelder UNDERTØY vel? det er da vel en privatsak? Hva med type bh? hehe

En 60-åring er ikke på vei til sykehjem....

KJære vene....

62-åringer her:

http://www.iiasiisa.be/iias/aiberlin/photos/weber.jpg

http://www.wheelerfolk.org/peg_gen/patty98.jpg

http://www.extendlife.com/JPGS/noma_p.jpg

kan godt se for meg disse i G-streng

og denne mannen er da ikke oppbrukt og på vei til aldershjemmet enda? :)

http://www.astro.com/im/vip/jagger5.jpg

Åssen finner du bilder av det du vil på nett? Hva søker du på?

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• morsan

5

• cecily

5

• laguna1365380434

4

Skrevet

Åssen finner du bilder av det du vil på nett? Hva søker du på?

På akkurat disse så skrev jeg i anførselstegn inne på bildesøk på Google:

"born in 1943"

Gjest Moliza
Skrevet

På akkurat disse så skrev jeg i anførselstegn inne på bildesøk på Google:

"born in 1943"

Tusen takk, nå lærte jeg noe nytt! Jeg har holdt meg mest til Kvasir, og ville dessuten ikke finne på å søke på noe slikt. Visste ikke om billedsøk heller. Takk :)

Skrevet

Tusen takk, nå lærte jeg noe nytt! Jeg har holdt meg mest til Kvasir, og ville dessuten ikke finne på å søke på noe slikt. Visste ikke om billedsøk heller. Takk :)

Bare hyggelig! :)

Skrevet

Jeg synes at g-string er litt spesiellt for en person i den alderen. Forventer at vanlige truser ville blitt brukt.Det er tross alt veldig "bestemor" når man er 60. Synes at maks 50 år passer til den trusa.

Går din mor rundt med g-string da?

Mi mamma er 57 år, ser yngre ut, er slank og bruker string. Rompa blir finere i bukser med string enn andre bukser. Hverkan hun eller jeg bruker gjennomsiktige bukser, så det er da ingen som ser stringen.

Hva er galt om folk som er 50 også vil ta seg best mulig ut?

Skrevet

Jeg vet at du er bestemor, men er du 60 år da? Mener bestemt at det er forskjell på 50 og 60+ når det gjelder undertøy.

Hva synes dere andre her inne da om denne alderen og hva dere forventer å se av undertøy på eldre mennesker?

undertøyet skal da ikke vises

Gjest sol og regn
Skrevet

Mi mamma er 57 år, ser yngre ut, er slank og bruker string. Rompa blir finere i bukser med string enn andre bukser. Hverkan hun eller jeg bruker gjennomsiktige bukser, så det er da ingen som ser stringen.

Hva er galt om folk som er 50 også vil ta seg best mulig ut?

Her er det snakk om en tynn hvit og gjennomsiktig bukse. Du kan ikke unngå å se at det blir brukt stringtruse under.

Nei synes at eldre folk bør ha dekkende truser så lenge det sees. Synes det er patetisk når dem ikke kan kle seg etter hver alderstrinn, men skal følge trender i tidene uansett. Jeg synes ikke string er pent på yngre folk heller med store rumper.

Gjest isbjørnen
Skrevet

Jeg vet at du er bestemor, men er du 60 år da? Mener bestemt at det er forskjell på 50 og 60+ når det gjelder undertøy.

Hva synes dere andre her inne da om denne alderen og hva dere forventer å se av undertøy på eldre mennesker?

Jeg forventer ikke å se noe undertøy på mennesker. Synes det er dumt å gå i gjennomsiktig tøy og vise undertøyet uansett hvor gammel en er. Din svigermor kan like så gjerne bruke de trusene hun ønsker som du kan. Forstår ikke helt poenget med å diskutere alder og undertøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...