Gå til innhold

Skal kjøpe bærbar pc -hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kan du noe om pc?

Jeg skal kjøpe en bærbar pc med:

- gode tekstbehandlings muligheter

- gode spillmuligheter

- med dvd spiller

- som kan gjøre enkel bildebehandling, feks gjennom fotostation eller lignende.

- hvor jeg kan lage forelesninger med bilder og filmsnutter, powerpoint??

Og så skal den helst ikke være for dyr da...

Jeg har kikket på elkjøp og dell. Aner ikke hva jeg trenger når det gjelder spesifikasjoner på grafikkkort osv. Hvor bra pc bør jeg kjøpe? Er det noe dere kan anbefale at jeg kjøper og noe dere tenker at det og det bør hun ha med, og at det og det er viktig?

Knotete innlegg det her, men kort sagt: tips tas imot med takk!

Og helst ikke over 8000,-....er det mulig?

Skrevet

Hei,

Jeg anbefaler Toshiba. Har hatt dem i årevis, "misbrukt" dem (fly, reiser, jordveier, osv.) og aldri hatt noen videre problemer.

Med vennlig hilsen

Gjest veldig misfornøyd
Skrevet

Hva du enn gjør: ikke kjøp Fujitsu Siemens pc. Har hatt en slik selv og sendt den på reparasjon fire ganger. Elendige greier altså.

(Garanti-sak. Jeg får ikke hevet kjøpet fordi butikken påstår det var ulike feil hver gang. Det er jeg uenig i.)

Skrevet

Hva du enn gjør: ikke kjøp Fujitsu Siemens pc. Har hatt en slik selv og sendt den på reparasjon fire ganger. Elendige greier altså.

(Garanti-sak. Jeg får ikke hevet kjøpet fordi butikken påstår det var ulike feil hver gang. Det er jeg uenig i.)

Tja, jeg har en Fujitsu Siemens som har gått som en klokke i alle år. Aldri vært noe tull med den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...