Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lalala1365380457

Define heter den.

takk =) har du brukt den selv? er de bra? første jeg prøver av de..

ble så glad når jeg så en sjampo med lilla som motvirker gulskjær. Har gått og siklet på frisørsjampoene med lilla i, men de koster jo mange hundre..

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

13

• lalala1365380457

6

• Åsemor

5

• bugge -jenta

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ble så glad når jeg så en sjampo med lilla som motvirker gulskjær. Har gått og siklet på frisørsjampoene med lilla i, men de koster jo mange hundre..

Jeg ekke blondine, så jeg har ikke behov for det, men ser mye på tv og får med meg reklamen. ;)

Tror jeg bruker fructis shampoo jeg, for langt og halvlangt hår.

Den har jeg forsøkt, uten noe vidunderresultat. Sheer blonde har også noe lignende, tror jeg.

Frisørene jeg har brukt sier at sånne billige kurer metter håret med silikon. Håret blir glatt og mykt, men er fortsatt like ødelagt, bare at hullene blir nærmest sparklet. Hårkurer kjøper jeg dyre merker av. har en redken som kostet flere hundrelapper, men den har jeg til gjengjeld hatt leeenge, kanskje også fordi hyppigheten ikke er så høy, hehe.

Ha i balsam, deretter grer du håret med balsamen i. Da fordeles balsamen bedre også. Skyll ut etterpå, men ikke skyll ut balsamen helt. Jeg har begynt å bruke frisørprodukter beregnet på krøllet hår og det har hjulpet veldig for meg i hvertfall. En hårkur i ny og ne er heller ikke dumt.

Aha, ta med seg hårbørsten inn i dusjen? Det skal jeg jammen forsøke.

lalala1365380457

Den har jeg forsøkt, uten noe vidunderresultat. Sheer blonde har også noe lignende, tror jeg.

Frisørene jeg har brukt sier at sånne billige kurer metter håret med silikon. Håret blir glatt og mykt, men er fortsatt like ødelagt, bare at hullene blir nærmest sparklet. Hårkurer kjøper jeg dyre merker av. har en redken som kostet flere hundrelapper, men den har jeg til gjengjeld hatt leeenge, kanskje også fordi hyppigheten ikke er så høy, hehe.

hm..spent på å se jeg.. men det kan sikkert stemme..

men jeg har litt dårlig erfaring med mange dyre frisørmerker, de tørker faktisk ut håret mitt..

Annonse

Gjest catchy

Kjøp en afrokam, slik flat, bred sak med brede tenner og god plass mellom dem. Utrolig hvor mye lettere det er å gre igjennom med den. Fikk tipset da jeg selv hadde langt hår. Bruker det enda når håret er vått, for ikke å slite på det, selv om jeg bare har halvlangt nå.

Gjest catchy

Jeg bruker også å la balsamen sitte i mens jeg barberer, vasker og skyller kroppen.

Fruktis shampo og balsam har jeg til dags dato boikottet pga idiotisk tyggisaktig navn. Jeg skal ta opp til vurdering om jeg skal oppgi boikotten.

Frisørshampo og balsam er forresten så dyrt at jeg har brukt lite av det, men kanskje det også er bedre. Jeg pleier å variere merke for hver gang jeg handler nesten.

Frisørprodukter er ofte veldig drøye! Det er min erfaring, så jeg synes ikke det blir særlig dyrere. En trenger ofte bare litt, mens de billige må pøses på.

Frisørprodukter er ofte veldig drøye! Det er min erfaring, så jeg synes ikke det blir særlig dyrere. En trenger ofte bare litt, mens de billige må pøses på.

Det er min erfaring også, catchy.

Jeg bruker også frisørshampo og balsam, og de er veldig drøye. Vanlige butikkprodukter holder mye kortere tid.

Heh, jeg bleika luggen en gang, og da hadde jeg svart hår til å begynne med, vet ikke om det var det som fucka opp så fullstendig, men.. Aanyway, håret mitt ble HELT forjælig! Takker gud og hvermann for at jeg ikke tok HELE håret, da hadde jeg blitt nødt til å gå for barbermaskina. Hele luggen var bare en eneste "seig" floke i flere måneder, satt i evigheter for å få børsta den, og håret var ekkelt å ta på *grøss*

Samma skjedde da vi var i Asia og bada masse i vann som var veldig klora, huff.. ble heldigvis dytta inn på en frisørsalong som steama det eller noget magisk, det ble iallefall helt fint (faktisk finere enn før;) igjen :)

Gjest Ramina

Har ikke lest alle svarene du har fått men mitt råd er :

Finn produkter som passer ditt hår, bytt til du finner det som funker best. (selv har jeg byttet og prøvd mange og endt opp med noen skikkelige rosa flasker som virker bra på mitt hår)

Ha i balsam og ha en børste i dusjen med store "tenner" og gre forsiktig gjennom håret med balsam i.

Sett det opp med en stor klype el. og ha balsammen i mens du vasker resten av kroppen, barberer ol.

Skyll ut balsammen som noe av det siste du gjør.

Er håret fremdeles vanskelig så kan du spraye på slik flaskebalsam som man får til barn. En gul spruteflaske, lukter godt gjør det også.

Gre ut flokene fra nederst på håret, å begynne ved hodebunnen kan være et skikkelig stri...så gre deg "oppover".

Lykke til da :)

Jeg grer det ikke før det er tørt jeg. :o)

Tok en hårkur (Dove) før jeg var hos frisøren og fikk striper nå i ferien, men det angret jeg på! Håret føltes fett og flatt og ekkelt i nesten to uker etterpå, men nå er det vanlig igjen.

Jeg dusjer og vasker håret om kvelden som regel, legger meg med fuktig/vått hår og kammer det ut om morran. Bruker for tiden Sunsilk shampoo og balsam. Funker fint på mitt hår! Den rosa og den brunoransje, den blå er ikke god for meg.

Annonse

bugge -jenta

Har samme problemet. Vil anbefale deg serien til (å shit, dette klarer jeg ikke skrive riktig, noen apostrofer jeg ikke har lært meg ennå:o))

Loreal Fra frisørsalongene. Muligens den gule serien, eller den røde alt ettersom om du har farger, striping. Balsamen er veldig god. Og shampooen kjøpes i stor pumpeflaske, blir ikke så dyrt da.

Så; når håret trenger ennå litt mer har du bonacure sin balsamspray, som du sprayer på før greiing. Kjøp deg en god børste.

Jeg har som du skjønner samme problemet selv. Langt hår, tynne hårstrå, masse av dem, og fargestriper. Dette hjelper, garantert.

Forresten, gre håret ditt før vask og shamponer det på en måte slik at håret ikke blir en høysåte under shamponeringen. Dra shampoen forsiktig nedover med hårets lengderetning, det hjelper også.

Så ble dette en vitenskap også:o)

Vi kvinner, vi kvinner.

Lykke til fra ei anna hårsår jente. Har ikke lest tråden, så kanskje du får liknende svar fra noen andre.

Vh bugge.

Å klippe seg kortere...

Det hjalp for meg iallfall, jeg var som deg og grudde meg til å gre ut det flokete våte håret. Klipte meg litt og litt kortere i to etapper, nå er det ca litt over skulderlangt og oppklipt. Fornøyd jeg. :)

Kortere hår er ikke et alternativ.

Jeg vil ha håret mitt!!!

c",)

Har samme problemet. Vil anbefale deg serien til (å shit, dette klarer jeg ikke skrive riktig, noen apostrofer jeg ikke har lært meg ennå:o))

Loreal Fra frisørsalongene. Muligens den gule serien, eller den røde alt ettersom om du har farger, striping. Balsamen er veldig god. Og shampooen kjøpes i stor pumpeflaske, blir ikke så dyrt da.

Så; når håret trenger ennå litt mer har du bonacure sin balsamspray, som du sprayer på før greiing. Kjøp deg en god børste.

Jeg har som du skjønner samme problemet selv. Langt hår, tynne hårstrå, masse av dem, og fargestriper. Dette hjelper, garantert.

Forresten, gre håret ditt før vask og shamponer det på en måte slik at håret ikke blir en høysåte under shamponeringen. Dra shampoen forsiktig nedover med hårets lengderetning, det hjelper også.

Så ble dette en vitenskap også:o)

Vi kvinner, vi kvinner.

Lykke til fra ei anna hårsår jente. Har ikke lest tråden, så kanskje du får liknende svar fra noen andre.

Vh bugge.

Hva koster alt dette her da? og hvor lenge varer en slik flaske? Vasker håret ca annenhver dag.

Kortere hår er ikke et alternativ.

Jeg vil ha håret mitt!!!

c",)

Det ville jeg også, men fant ut at det var like fint med litt kortere. ;)

Det hjelper å ta en god klipp bare av tuppene også da! Det bør du jo gjøre om du sparer også. Men det som hjalp best for meg var å få bort MASSE hår! Frisøren tok en del på lengden og tynnet det mye ut, for jeg har så tykt hår.

Tenk deg litt om, så kanskje du finner ut at du egentlig vil klippe deg litt likevel...? *hypnotisere* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...