Gå til innhold

Moholt Studentby

Anbefalte innlegg

Gjest Snart Moholdbeboer
Skrevet

Noen som bor/har bodd der?

Lurer bare på om det er glass, tallerkner og bestikk, kjeler og slikt der.

Fire deler kjøkken, blir jo dumt om alle kommer draende med hvert sitt liksom.

Takknemlig for svar! Gjerne også tips om annet en gjerne ikke tenker på å ta med seg

Gjest Calóni
Skrevet

Nei, alt sånt må du ta med selv. Jeg tror det varierer om hyblene er møblerte eller umøblerte, det har du sikkert fått beskjed om. Er de møblerte så følger det vel med seng, skap og pult til hybelen, tenker jeg. Hvitevarer følger med kjøkkenet, men intet annet.

Gjest NTNU-studenten
Skrevet

Nei, SiT stiller IKKE med bestikk, servise osv, det du får hvis det er møblert er seng, klesskap, stol, skrivebord og kanskje et par "møbler" til, men that's it. Og kjøkkenet er ikke slik at alle hiver alle sakene sine i en dunge, man har hver sine skap og hver sin del av kjøleskapet... :) (jeg bor på Moholt, men bor i leilighet)

Skrevet

Ingen studentboliger har, såvidt jeg vet, noe annet enn bord, stoler og hvitevarer. Selvfølgelig ikke.

Dere deler skapene og hyllene i kjøleskapet mellom dere og fyller dem med egne ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...