Gjest Snart Moholdbeboer Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Noen som bor/har bodd der? Lurer bare på om det er glass, tallerkner og bestikk, kjeler og slikt der. Fire deler kjøkken, blir jo dumt om alle kommer draende med hvert sitt liksom. Takknemlig for svar! Gjerne også tips om annet en gjerne ikke tenker på å ta med seg 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Nei, alt sånt må du ta med selv. Jeg tror det varierer om hyblene er møblerte eller umøblerte, det har du sikkert fått beskjed om. Er de møblerte så følger det vel med seng, skap og pult til hybelen, tenker jeg. Hvitevarer følger med kjøkkenet, men intet annet. 0 Siter
Gjest NTNU-studenten Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Nei, SiT stiller IKKE med bestikk, servise osv, det du får hvis det er møblert er seng, klesskap, stol, skrivebord og kanskje et par "møbler" til, men that's it. Og kjøkkenet er ikke slik at alle hiver alle sakene sine i en dunge, man har hver sine skap og hver sin del av kjøleskapet... (jeg bor på Moholt, men bor i leilighet) 0 Siter
cecily Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ingen studentboliger har, såvidt jeg vet, noe annet enn bord, stoler og hvitevarer. Selvfølgelig ikke. Dere deler skapene og hyllene i kjøleskapet mellom dere og fyller dem med egne ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.