Gå til innhold

Inspirert av stringtrusediskusjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

under her.

Det bildet som står i VG:

http://www.vg.no/bilder/edrum/1123319872575_877.jpg

Dette er urtypen av stringtruser jeg blir gal av å ha på meg. Stringen er altfor lang og en må trekke trusa langt oppover ryggen for at trusa skal sitte på, både foran og bak.

Mange billige stringtruser er laget slik, eller selvsagt om en har kjøpt en som er for stor.

Den perfekte stringtrusa for meg er en som er kort i stringen, og som dermed er lav og ikke stikker opp av buksa når jeg går.

Skrevet

.. så ser rumpa femten ganger så stor ut med slike truser. Skikkelig hengerumpe.

Skrevet

Enig cecily. Dessuten var denne stringtrusa for bred i sidene og bak, mye bedre hvis det bare er en slags stropper, hvis du skjønner. Sånn at minst mulig viser.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hehe... Har ikke fulgt med på denne diskusjonene, men jeg er helt enig. Sånn truser er forferdelige. Jeg hadde noen sånne, men etter at jeg kjøpte et lass med Bjørn Borg stringtruser på salg, så har jeg kassert dem.

Jeg sverger til Bjørn Borg sine. Det er mye bommull i dem, de sitter godt, og er lave.

Skrevet

Hehe... Har ikke fulgt med på denne diskusjonene, men jeg er helt enig. Sånn truser er forferdelige. Jeg hadde noen sånne, men etter at jeg kjøpte et lass med Bjørn Borg stringtruser på salg, så har jeg kassert dem.

Jeg sverger til Bjørn Borg sine. Det er mye bommull i dem, de sitter godt, og er lave.

Passform er alfa og omenga når det gjelder stringtruser mer enn vanlige truser!

Har brukt en del string, men de siste par årene har jeg gått tilbake til vanlige truser igjen.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Passform er alfa og omenga når det gjelder stringtruser mer enn vanlige truser!

Har brukt en del string, men de siste par årene har jeg gått tilbake til vanlige truser igjen.

Det klarer jeg ikke nå. Liker å gå i typ boksere eller hipsters eller hva det heter når jeg ikke går med trange bukser, ellers bruker jeg bare string... Klarer ikke bruke noe annet når jeg har på dongeribukser f.eks. Føler at det krøller seg og havner der det ikke skal osv... :-)

En annen ting er BH, jeg har nesten helt sluttet å bruke BH. DET er behagelig det! I begynnelsen litt uvant og rart, men nå føles det stramt og ekkelt med BH på. Har heldigvis ikke så store pupper at jeg "trenger" BH..

Skrevet

Det klarer jeg ikke nå. Liker å gå i typ boksere eller hipsters eller hva det heter når jeg ikke går med trange bukser, ellers bruker jeg bare string... Klarer ikke bruke noe annet når jeg har på dongeribukser f.eks. Føler at det krøller seg og havner der det ikke skal osv... :-)

En annen ting er BH, jeg har nesten helt sluttet å bruke BH. DET er behagelig det! I begynnelsen litt uvant og rart, men nå føles det stramt og ekkelt med BH på. Har heldigvis ikke så store pupper at jeg "trenger" BH..

Sloggi-trusene mine har så god passform at de holder seg på plass og ikke kryper inn i rumpesprekken. :o)

Når det gjelder bh er jeg _nødt_. For det første blir det ubehagelig å gå uten med såpass store bryster og dessuten er det kjempestygt når brystene henger og slenger! Ønsker meg små struttiser som ikke trenger bh jeg! :o)

Skrevet

DET bruker å være stygt det. Det er som regel veldig synlig om noen går uten bh, og slettes ikke lekkert.Selv med små pupper.

Synes jeg da.

Skrevet

DET bruker å være stygt det. Det er som regel veldig synlig om noen går uten bh, og slettes ikke lekkert.Selv med små pupper.

Synes jeg da.

Det er ikke mye lekkert når man ser damer som har litt størrelse på brystene og bh'er som burde vært 3 str mindre heller! Evt. vært kastet for en mannsalder siden... Sånn at puppene henger nede ved navlen et sted selv om de har bh på liksom. *Grøss*

Gjest lille rosinen
Skrevet

Synes jeg da.

Det er nok veldig synlig at jeg går uten BH ja. Det begynte med et ønske fra samboeren om at jeg i det minste ikke trengte bruke det hjemme... Også fant jeg ut at det var jo veldig så behagelig :-) Og så har jeg bare tøyd og tøyd den grensen og nå bruker jeg nesten aldri BH. Bare under topper hvor jeg må pga passform eller under hvite topper der fargen på vortene synes gjennom.

Tror det er veldig individuelt hva folk syns om jenter som går uten BH. Tror kanskje det er flest jenter som syns det er stygt. Nå skal det kanskje sies da, at jeg egentlig er størrelse 65A eller noe sånt (Men det finnes så og si ikke, så jeg bruker litt større, syns litt større er mer behagelig også..). Det er ikke så mye som henger, slenger eller hopper her. De ser bare litt mindre ut uten BH og det plager meg ikke i det hele tatt :-)

Skrevet

Det er ikke mye lekkert når man ser damer som har litt størrelse på brystene og bh'er som burde vært 3 str mindre heller! Evt. vært kastet for en mannsalder siden... Sånn at puppene henger nede ved navlen et sted selv om de har bh på liksom. *Grøss*

En dobbeltpupp over kanten, mener du?

Eller der bh-cupen ikke kommer inntil magen, men sitter utpå puppen et sted?

Slettes ikke lekkert det heller.

Skrevet

Bh-er som burde vært mindre, sier du?

hm.... den hang jeg ikke med på.

Skrevet

Det er nok veldig synlig at jeg går uten BH ja. Det begynte med et ønske fra samboeren om at jeg i det minste ikke trengte bruke det hjemme... Også fant jeg ut at det var jo veldig så behagelig :-) Og så har jeg bare tøyd og tøyd den grensen og nå bruker jeg nesten aldri BH. Bare under topper hvor jeg må pga passform eller under hvite topper der fargen på vortene synes gjennom.

Tror det er veldig individuelt hva folk syns om jenter som går uten BH. Tror kanskje det er flest jenter som syns det er stygt. Nå skal det kanskje sies da, at jeg egentlig er størrelse 65A eller noe sånt (Men det finnes så og si ikke, så jeg bruker litt større, syns litt større er mer behagelig også..). Det er ikke så mye som henger, slenger eller hopper her. De ser bare litt mindre ut uten BH og det plager meg ikke i det hele tatt :-)

Det er mer at jeg syns det ser vulgært ut, tror jeg, enn at det henger og slenger.

Skrevet

Bh-er som burde vært mindre, sier du?

hm.... den hang jeg ikke med på.

Kortere da. Slik at brystene får litt støtte og ikke bare innpakning. Får lyst til å stramme opp skulderstroppene på dem når jeg ser sånne!

Skrevet

En dobbeltpupp over kanten, mener du?

Eller der bh-cupen ikke kommer inntil magen, men sitter utpå puppen et sted?

Slettes ikke lekkert det heller.

Kortere da. Slik at brystene får litt støtte og ikke bare innpakning. Får lyst til å stramme opp skulderstroppene på dem når jeg ser sånne!

Dobbeltpupp over kanten er ikke pent heller! Men da burde jo bh'n vært en cup større, ikke mindre!

Skrevet

Aha, skjønner. Eller strammere rundt ryggen, slik at ikke all vekten går på skuldrene. Men så har en det igjen da, at det ikke er så fint med store innsøkk på ryggen av bh-en heller.... Vanskelig dette her.

Skrevet

Sloggi-trusene mine har så god passform at de holder seg på plass og ikke kryper inn i rumpesprekken. :o)

Når det gjelder bh er jeg _nødt_. For det første blir det ubehagelig å gå uten med såpass store bryster og dessuten er det kjempestygt når brystene henger og slenger! Ønsker meg små struttiser som ikke trenger bh jeg! :o)

Enig! Det er jo bare så deilig å gå uten bh, men føler meg naken når jeg ikke har den... Urk. Skulle hatt noen stramme sprettpupper som sto rett ut uten bh, men det er vel bare "kjøpbrød" som er sånn... Hehe.

Skrevet

Enig, Lillemus. Jeg skjønner aldri hvordan de kan gå rundt sånn, med dem hengende ned i slappe skulderstropper. Ser så trist og stakkarslig ut.

Jeg får også lyst til å gå bort og stramme stroppene, hehe.

Rart de ikke ser det sjøl.?

Skrevet

Sloggitruser er ikke kult, altså Lillemus.

Sloggi er noe jeg ville følt meg svært lite sexy i.

Skrevet

Sloggitruser er ikke kult, altså Lillemus.

Sloggi er noe jeg ville følt meg svært lite sexy i.

Har noen lekrere som jeg bruker om jeg skal være fiiin da vuttu!

Men til hverdags er disse Sloggiene suverene for meg. :o) Kjæresten har ikke klaget så langt - ikke at han har rukket å fått så lange glimtet av dem! ;o) *Gliser*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...