Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Sloggitruser er ikke kult, altså Lillemus. Sloggi er noe jeg ville følt meg svært lite sexy i. Hva med denne tai-varianten da? Den er faktisk fin altså! Men jeg bruker ikke større truser enn tai nei. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Har noen lekrere som jeg bruker om jeg skal være fiiin da vuttu! Men til hverdags er disse Sloggiene suverene for meg. ) Kjæresten har ikke klaget så langt - ikke at han har rukket å fått så lange glimtet av dem! ;o) *Gliser* hehe ok. *s* Men jeg sverger fortsatt til lekre truser hver dag, jeg 0 Siter
amber sun Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hva med denne tai-varianten da? Den er faktisk fin altså! Men jeg bruker ikke større truser enn tai nei. Tai-varianten er finere enn de store, ja. Det er jeg enig i. Hvis man nå skal kjøpe sloggi ;-p 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Tai-varianten er finere enn de store, ja. Det er jeg enig i. Hvis man nå skal kjøpe sloggi ;-p Sloggi Chic tai er fin! Blonder på sidene og greier. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 hehe ok. *s* Men jeg sverger fortsatt til lekre truser hver dag, jeg Hva koster de da? Over 200-lappen for 1? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hva koster de da? Over 200-lappen for 1? De lekre trusene? hehe neida, man kan da kjøpe lekre truser som er billigere enn det. Enten fra kjedene, eller f eks på Dick & Daisy. Der er det mye fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.