Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

søkte på pergotime på nettet. der var en møte plass. og jammen stod det mye jeg ikke visste om pergo. jeg har gått på min 3 kur nå. mye bra forklart. fikk liksom litt håp etter jeg var inne å leste der.

Skrevet

Hva er adressa? Skulle gjerne lest litt jeg å... Har søkt, men finner ikke noe spennende...

Skrevet

Hva er adressa? Skulle gjerne lest litt jeg å... Har søkt, men finner ikke noe spennende...

søk på linjen oppe til høyre. skiv kun pergo. da kommer det mase linker opp

Skrevet

bare søk på pergo. da kommer det opp en masse linker. gå inn på snart mamma møteplassen/pergo. mye nyttig informasjon. alt fra hvor mange som blir gravid til bivirkninger og viderre utrredning

sorry. snart gravid møteplassen heter det. pergotime står bak..lykkelig for jeg fant den siden.

Skrevet

sorry. snart gravid møteplassen heter det. pergotime står bak..lykkelig for jeg fant den siden.

Du mente sikkert å svare pastella. Jeg limte inn linken dit for et par timer siden.

Skrevet

Du mente sikkert å svare pastella. Jeg limte inn linken dit for et par timer siden.

he he.. ja jeg mente å svare pastella.. går fort litt i surr.. takk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...