Gå til innhold

Mer om tv... Kan ikke menn sitte og prate?

Anbefalte innlegg

Gjest ser litt tv altså, men....
Skrevet

Jeg ville sitte sammen med mannen min i stua i gårkveld, og tv'en var i utstand. Hva skal vi gjøre? spurte han.... Han ville ha tv'en på, og siden den ikke virket ble det til at han satte seg ved pc'en sin. Jeg ville at vi skulle prate sammen... Da sier han; om hva da? :(

Gjest LucySky
Skrevet

Han kjente seg vel litt truet?

Det gjør i alle fall jeg når situasjonen er sånn her - bare for å snu kjønnsgreia litt på hue med det samme...

Nei, egentlig tror jeg vel at jenter/kvinner liker bedre å "prate" eller snakke om løst og fast sammen enn menn. Men jeg vet at jeg føler meg ltit fotfulgt om mannen min sier at skal vi skru av tv og snakke litt?

Hva vil han da, liksom. Er det noe? Må jeg svare på noe jeg ikke har lyst til å svare på?

Men når praten/snakken kommer av seg sjøl, er det noe annet.

Gjest ser litt tv altså, men....
Skrevet

Han kjente seg vel litt truet?

Det gjør i alle fall jeg når situasjonen er sånn her - bare for å snu kjønnsgreia litt på hue med det samme...

Nei, egentlig tror jeg vel at jenter/kvinner liker bedre å "prate" eller snakke om løst og fast sammen enn menn. Men jeg vet at jeg føler meg ltit fotfulgt om mannen min sier at skal vi skru av tv og snakke litt?

Hva vil han da, liksom. Er det noe? Må jeg svare på noe jeg ikke har lyst til å svare på?

Men når praten/snakken kommer av seg sjøl, er det noe annet.

Jeg forstår hva du mener, men jeg sa det ikke som om jeg hadde noe på ham jeg ville diskutere...;)

Gjest Moliza
Skrevet

Hmmm... Hørtes jo litt leit ut. Hva med å lage en kopp te eller sprette en vinflaske ved kjøkkenbordet eller i sofaen, og satse på at det blir litt småprat, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...