Gjest Timari Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 spilte et spill som het Penzum sammen noen venner i går. spillet dreier seg om pensumkunnskaper og vi startet fra 5-7 skoletrinn. Men jeg hadde ikke peiling på hva en gneis var for noe Heller ikke hva navnet Peter eller Abraham betyr bør jeg ta 5-7 klasse om igjen mon tro før jeg evnt satser på en master? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg visste ikke hva serpentiner var i går, så... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg visste ikke hva serpentiner var i går, så... ja barnelærdomen blir nok vanskeligere og vanskeligere.... 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 hehe.. Med mindre gneis er svært sentral i din master-utdanning, vil jeg tro det går bra med deg uten å gå om igjen 5-7 trinn.. Jeg blir rent imponert over hva poden kan (og lærer) på skolen (6klasse).. *skamme seg litt*.. Men - du er nok ikke alene - det er vel sånn med mye av det vi lærer; det som ikke er "viktig" for oss, blir pugget eller som er enkelt å huske - det går i glemmeboka.. Kan ikke ha alt fremst i hjernebarken til enhver tid.. (Men det meste ligger jo bak i der et sted) Dessuten skader det nok ikke å friske opp i ny og ne og trimme cellene.. Forresten så er gneis er en stein(sort). Blandingsstein om jeg ikke husker feil.. 0 Siter
frosken Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hvordan du har unnsluppet gneis'en i geografitimene er for meg et mysterium... For ikke å snakke om på alle de naturstiene man skal igjennom i løpet av oppveksten! 0 Siter
fresja Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Fant ved å søke på google at Peter betyr stein, berg. Mener å ha hørt klippe, så det passer bra. Abraham betyr far til mange. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Fant ved å søke på google at Peter betyr stein, berg. Mener å ha hørt klippe, så det passer bra. Abraham betyr far til mange. Abraham betyr Stamfar, i følge spillet 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Fant ved å søke på google at Peter betyr stein, berg. Mener å ha hørt klippe, så det passer bra. Abraham betyr far til mange. Abraham betyr Stamfar, i følge spillet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.