Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en god stund siden var jeg hos Adam og Eva og fiksa håret. Vanvittig flinke folk. Hun klipte frisyre i langt hår og farget med 2 farger. Pris: ca 1650.

Men rødfarge går fort ut, så jeg måtte etterfarge for et par uker siden.

Gikk til en annen frisør som jeg tenkte kanskje kunne være billigere. (Var forrresten på ferie ca 15 mil hjemmefra) Farget ble ok (også denne gangen 2 farger) men ikke mer enn ok.. Betalte 1065,-!!! Hjelp.. ble iallefall like dyrt om ikke dyrere. (sist klipte jeg også)

Så går det bare noen dager/vask så synes den gamle utveksten! Så nå har jeg plutselig dobbel utvekst i 2 forskjellige farger, og det ble utrolig fort blasst! Fler som ikke har lagt merke til at det er gjort på nytt.

Så titter jeg på kvitteringa hvor det står vask/føhn/legg 285,-!!? Jeg regna med det var med i prisen på fargen jeg! Vaska jo ikke håret først.. å vaske det etterpå er jo endel av fargebehandlinga. Er det her normalt?

Jeg har lyst å klage, men gidder ikke dra 15 mil for det. Hva gjør jeg? Er det normal praksis det er med å ta ekstra betalt for vask og føhn?

Mary Poppins
Skrevet

De tar alltid ekstra betalt for vask og føn, noe jeg syns er helt idiotisk. Som du sier, det er jo en del av fargebehandlingen, man kan jo ikke gå ut av frisøren uten å vaske ut fargen.

Det du kan gjøre neste gang er å si at du tørker håret selv hjemme, da sparer du kanskje rundt 150-200kr.

Men ellers er det dyrt å gå til frisør desverre. Pleier å koste rundt 1400kr hver gang jeg skal få ordnet håret mitt. :S

Skrevet

Herregud for noen sinnsyke priser! Du har ikke noen flinke venner som kan hjelpe deg? Jeg farger nemlig alltid selv.. Hadde jeg mått punge ut så mye ville jeg vært kjedelig på håret hele tiden! Synd det blir slik når du legger ut såpass mye penger..

Skrevet

Herregud for noen sinnsyke priser! Du har ikke noen flinke venner som kan hjelpe deg? Jeg farger nemlig alltid selv.. Hadde jeg mått punge ut så mye ville jeg vært kjedelig på håret hele tiden! Synd det blir slik når du legger ut såpass mye penger..

hmm.. joda, har det, men hun var på ferie da. Uansett så var jeg sinnsykt fornøyd med fargen hos Adam & Eva, men kan jo liksom ikke ringe dit å høre hvem farge de brukte.. hehe!

Det er vel i utganspunktet ikke prisen heller, kan godt betale det, men da SKAL resultatet være deretter og. Og synes det er rart at en "vanlig bakgatefrisør" tar omtrent like mye som A&E..

Gjest Ramina
Skrevet

Kjære, vakre vene...himmel å dyrt det er hos deg da.

Trekk vekk iallefall en tusenlapp så får du prisen jeg betaler for klipp, vask, strip, farg.vipper+, føhn...

Phuhh...

Skrevet

Kjære, vakre vene...himmel å dyrt det er hos deg da.

Trekk vekk iallefall en tusenlapp så får du prisen jeg betaler for klipp, vask, strip, farg.vipper+, føhn...

Phuhh...

jøsses, hvor bor du?

Gjest Ramina
Skrevet

jøsses, hvor bor du?

He he...har ikke akkurat lyst til å fortelle det her da ;)

Men det ligger på Østlandet.

Skrevet

He he...har ikke akkurat lyst til å fortelle det her da ;)

Men det ligger på Østlandet.

hmmm.. jeg bor og på østlandet:) ikke veldig langt utenfor Oslo:)

Gjest Ramina
Skrevet

hmmm.. jeg bor og på østlandet:) ikke veldig langt utenfor Oslo:)

Ikke så svært langt fra Oslo her heller...

Uæææææ.........du ække nabon???

;)

Skrevet

Ikke så svært langt fra Oslo her heller...

Uæææææ.........du ække nabon???

;)

ca. 10 min unna lillestrøm... med bil.. hehe

Gjest Ramina
Skrevet

ca. 10 min unna lillestrøm... med bil.. hehe

Oki doki...er nok litt lengre herfra da...

Da er du ikke nabon vaffal ;)

Skrevet

Oki doki...er nok litt lengre herfra da...

Da er du ikke nabon vaffal ;)

hehe, ok, kjekt å vite:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...