Gå til innhold

Hvitevarer

Anbefalte innlegg

Gjest hvitevarer
Skrevet

Nå skal jeg flytte og trenger kombiskap (kjøl og frys), komfyr, oppvaskemaskin, vaskemaskin og tørketrommel.

Når jeg leser om disse tingene blir jeg bare mer og mer forvirret for det står så mye rart! Alle mener så klart at sine produkter er best så nå trenger jeg råd fra dere!

Hvordan kombiskap, komfyr, oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel har dere?

Hvorfor kjøpte dere akkurat det merket?

Er det noen spesifikasjoner som veier tyngre enn andre?

Noen merker som dere har dårlig erfaring med?

Og gjerne mer informasjon! Brosjyrene kan jo lyve, så greit får noen tips :)

Skrevet

har bosch kombiskap, aeg vaskemaskin.

Er veldig fornøyd med vaskemaskinen. den vasker bra også er det så kjekt at det står på maskinen kor lang tid det er igjen.

Har siemens oppvaskmaskin og den fungerer også bra.

Tørketrrommel og steikeovn husker jeg ikke i farta, men er fornøyd med de også

Alt ble kjøpt på el- kjøp for ca 4 år siden.

Skrevet

kombiskap - har Siemens fryseskap for det fikk jeg med da jeg flyttet og kjøpte Beko kjøleskap, la mer penger i oppvaskmaskin og vaskemaskin. Kjøleskapet kosta i underkant av 3000,-.

komfyr - har en AEG som sto her da jeg flyttet inn, men det ser ut til at det blir ny utpå høsten, den er i ferd med å trekke sitt siste sukk tor jeg.

oppvaskmaskin - Bosh, ville ha en som var grei å betjene, hadde flere programmer og var grei inni, dessuten tror jeg Bosh er kvalitet og maskina mi brukes ganske ofte så jeg ville ha noe skikkelig. Pris ca. 4500,-????

vaskemaskin - AEG, har hatt to AEG-maskiner tidligere og vil ikke ha noe annet. Er kjempefornøyd! Med to barnehagebarn (på det tidspunktet jeg kjøpte den) følte jeg at jeg var nødt til å kjøpe noe ordentlig som tålte en støyt og hadde stor trommel (7 kg tøy). Pris ca. 7500,-.

tørketrommel - har ikke, ble ikke prioritert i denne omgangen og behovet er i grunnen ikke så stor ser jeg etter halvanent år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...