Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste jo det fantes mange rare fetisjer ute i verden, men har noen erfaring med gutter eller jenter som tenner på røyk/se noen røyke/blåse røyk på osv????

Skrevet

Gammelt nytt

Men hva nøyaktig liker en sånn person da? ;)

Skrevet

Men hva nøyaktig liker en sånn person da? ;)

Det er vel synet av person som blåser ut røyk da. Ikke noe nytt i det.

Gjest Nikotingutten
Skrevet

Hei!:)

Dette er ikke noe nytt, det er utrolig mange som liker sånn. Jeg selv digger jenter som røyker, tenner utrolig på å se at de røyker og tanken på at de er avhengige av røyk. Det finnes utrolig masse sider for oss som liker sånn på nettet. Jeg selv liker ikke nødvendigvis jenter i sexuelle situasjoner som røyker, men jenter som røyker i en situasjon der det er normalt å røyke. Liker utrolig godt når jeg ser f.eks en fin jente som står utenfor en butikk og røyker.

Skrevet

Hei!:)

Dette er ikke noe nytt, det er utrolig mange som liker sånn. Jeg selv digger jenter som røyker, tenner utrolig på å se at de røyker og tanken på at de er avhengige av røyk. Det finnes utrolig masse sider for oss som liker sånn på nettet. Jeg selv liker ikke nødvendigvis jenter i sexuelle situasjoner som røyker, men jenter som røyker i en situasjon der det er normalt å røyke. Liker utrolig godt når jeg ser f.eks en fin jente som står utenfor en butikk og røyker.

Kult.

Er visst bare jeg som ikke er helt "med" ;)

Bare synd for min nye kjæreste at jeg ikke røyker da...hmm.. begynner å bli mye som jeg må si nei til :(

Gjest Nikotingutten
Skrevet

Kult.

Er visst bare jeg som ikke er helt "med" ;)

Bare synd for min nye kjæreste at jeg ikke røyker da...hmm.. begynner å bli mye som jeg må si nei til :(

Aldri for sent å starte å røyke vet du... :) Det vil han nok like!

Skrevet

Aldri for sent å starte å røyke vet du... :) Det vil han nok like!

That`s NOT gonna happen... dessverre.. men han har nok av fetisjer å ta av så ;)

Gjest alle er vi like, men det er utenpå!
Skrevet

Er det sexy lepper og trutmunner h*n tenner på?

syns det er SÅ sexy å se kjekke karer som nyter is.. slikker, suger, leker med tunga..

Uff, ble visst en liten avstikker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...