Gå til innhold

dyre kremer..

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Det kan virke sånn, men jeg er ikke enig. Mange billige produkter kan være bedre enn dyre, men jeg personlig har bedre erfaring med dyre kremer enn billige,men andre produkter derimot, som maskara, og sjampo, er bedre billigere...

Min mening.

Skrevet

Ifølge hudlege Ole Fyrand, ja. Men likevel kan det være deilig å unne seg litt luksus :)

Skrevet

Det er vel ikke en bløff, de ER bedre enn billige, men effekten de dyre påstår de har er vel bløffen.

Gjest amparro
Skrevet

Det kan virke sånn, men jeg er ikke enig. Mange billige produkter kan være bedre enn dyre, men jeg personlig har bedre erfaring med dyre kremer enn billige,men andre produkter derimot, som maskara, og sjampo, er bedre billigere...

Min mening.

Jeg kjøper dyre hudpleiprodukter fordi det merket jeg bruker funker!!! M.D. er dyrt men svinaktig bra og jeg merker forskjell på huden når jeg bruker det i forhold til andre produkter. Jeg har vel prøvd det meste.....

Jeg bruker produkter med glycosyre så det er jo det som gjør susen. Har hud som en barnerumpe ;-)

Når det gjelder makeup kjøper jeg både dyrt og billig. Det kommer ann på hva jeg liker der og da...

Angela1365380318
Skrevet

Nei. Jeg har brukt alt fra nille til shisido og merker stor fosjell.Det kommer også an på hudtypen din, min blir veldig fin av dyre kremer.

På kroppen bruker jeg bodylotion fra 30-100kr, men i ansiktet går det fort noen lapper,men jeg er lur og ser alltid etter tilbud med yndlingsproduktene mine og hamstrer da.

Hvis du ikke er villig til å betale 4-600kr for en ansiktskrem , så er det på apoteket helt ok og til rundt hundre lappen. Shamp merker jeg også stor fosjell på og maskara. Øyenskygger vareier veldig fra merke til merke, du finner ok til middels pris også heldigvis. Et tips er å kjøpe på nettet fra utlandet. Jeg er ikke i tvil at det er noe luksus man betaler for også i de dyre krukkene, men prduktene e rogså bedre.

bugge -jenta
Skrevet

For noen kanskje, men ikke for meg. Eneste som trenger inn i huden min er Kanebo sine kremer. Så langt. Men andre har ikke et slikt "sluk" av en fuktfattig hud :o(, så da greier det seg sikkert med billigere kremer. Det viktige er vel om huden får nok fuktighet, eller fett, alt etter hva den trenger.

Alt dyrt er ikke bra, og alt billig er ikke dårlig, men jevnt over får en bedre produkter når en betaler litt synes jeg. Og så forutsetter det selvsagt at den dyre kremen er rett for huden din.

Gjest martamor
Skrevet

Jeg kjøper dyre hudpleiprodukter fordi det merket jeg bruker funker!!! M.D. er dyrt men svinaktig bra og jeg merker forskjell på huden når jeg bruker det i forhold til andre produkter. Jeg har vel prøvd det meste.....

Jeg bruker produkter med glycosyre så det er jo det som gjør susen. Har hud som en barnerumpe ;-)

Når det gjelder makeup kjøper jeg både dyrt og billig. Det kommer ann på hva jeg liker der og da...

glycosyre, hva er det? Hva slags type hud har du?=)

Gjest amparro
Skrevet

glycosyre, hva er det? Hva slags type hud har du?=)

Det er fruktsyrer som "irriterer" huden slik at den setter i gang cellefornyelse. Dette utsetter aldringsprosessen.

Jeg har ikke tørr hud og ikke fet hun. Normal tror jeg. Huden blir utrolig fin med disse produktene. Huden min er så glatt, ikke en kvise eller sort prikk. Har lite rynker for alderen også :-)

Gå inn på skinstore.com og les om M.D. produktene. Det er produkter for alle mulige hudtyper. Jeg bruker Forte serien som er litt ekstra sterk. Jeg bruker ikke den hele tiden, men varierer litt.

Forte produktene fås kun kjøpt hos lege, men ikke når du bestiller de fra USA.

bugge -jenta
Skrevet

Kan diss produktene ikke kjøpes på hudpleiesalonger også, hvis en bor i nærheten av en by med noen slike?

Trenger å variere med noe annet enn kanebo og kanskje dette er et alternativ. Men jeg tror ikke jeg tåler "fruktsyrer". Så da må de ha uten også i tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...