cecily Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 En bolle kyllingvinger er kanskje ikke å forakte? Så lenge de ikke er levende, så er det greit. Forresten... nei takk, jeg gnager ikke bein. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hm... jeg er ikke allergisk mot bakterier jeg, vet ikke hva du er. Her er det mest hundehår, pollen, diverse matvarer og lignende. Og det har jeg neppe fått fordi jeg har bodd i et sterilt hjem. Jo mer sterilt, jo mindre utsettes man for alskens bakterier, partikler etc. Det er rimelig logisk at muligheten for at immunforsvaret utvikler antistoffer minker - og slik har det vært i vår del av verden ganske lenge nå. Merkelig at det er så få som ser den sannsynlige sammenhengen her. Bakterier er en del av det store bildet, forsøvrig. ".................................." 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ja, de bråker noe infernalsk og erter opp katta. Og måkene! Argh, jeg blir så forbanna. De skiter ned bilen mens jeg er på jobb, flyr rundt og skriker og bærer seg. Skulle vært skuddpremie på dem. ikke skuddpremie på måker dessverre, men hvis du blinker ned ei kråke så kan det hende du kan innkassere en grønn vakker femtilapp... 0 Siter
Freya Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 ikke skuddpremie på måker dessverre, men hvis du blinker ned ei kråke så kan det hende du kan innkassere en grønn vakker femtilapp... Sjelden jeg ser kråker, egentlig. Disse forbanna måsene er jo overalt! Drittfugler, bokstavelig talt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg hater både rotter og duer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.