stromme Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg har jordbær liggende i fryseren fra i fjor sommer. Kan jeg bruke dem, eller er de for gamle? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Er de syltet? Rørt med sukker? Fryst naturell? Jordbær som er fryst helt uten sukker klarer jeg ikke, de blir bare ikke gode. Er de rørt med sukker eller kokt er det ikke noe problem. 0 Siter
stromme Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Er de syltet? Rørt med sukker? Fryst naturell? Jordbær som er fryst helt uten sukker klarer jeg ikke, de blir bare ikke gode. Er de rørt med sukker eller kokt er det ikke noe problem. ...ikke noe sukker på dem nei...... Er de ubrukelige til å lage syltetøy å ha på vaffel i kveld da ( 0 Siter
cecily Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 ...ikke noe sukker på dem nei...... Er de ubrukelige til å lage syltetøy å ha på vaffel i kveld da ( Tror det skal gå bra, så lenge de ikke er blitt tørre siden sist. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 ...ikke noe sukker på dem nei...... Er de ubrukelige til å lage syltetøy å ha på vaffel i kveld da ( Du kan jo prøve, men jordbær som har vært frosset naturell blir lett vasne og ekle etter tining. 0 Siter
matildes mor Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ikke lenge siden jeg spiste fjorårets jordbær ihvertfall-og det smakte godt det:-) Ta bærene når de er halvtinte og mos dem med en stavmixer og tillsett en del melis.Det blir så luftig,tykk og fin saus av det at det er nydelig!!!! Passer til is,vafler og hva det måtte være:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.