Gå til innhold

Strøm

Gjest hater-strømregninger

Anbefalte innlegg

Gjest hater-strømregninger
Skrevet

Hva er det som tar mest strøm i en leilighet?

Det vi bruker av strøm er varmtvann, lys (veldig lite), pc-bruk, tv-bruk(lite) + hvitevarer (komfyr, etc.).

Jeg fatter ikke hvorfor vi får regninger på rundt 4-500 pr. 2 mnd? Og hvorfor kommer strømregninga så ofte?

Nettleia kommer jo utenom. Den ligger på 300 pr. 2 mnd.

Fatter ikke hva som tar så mye strøm. Vi er to stk. som deler en 68m2 stor leilighet.

Da hun og en annen venninne bodde i samme leilighet tidligere, brukte de kanskje halvpaprten så mye strøm. Hun aner ikke hvorfor.

Skrevet

Er det så ekstremt mye?

Hm... jeg har ikke sett strømregning på lange tider, her blir det trukket akonto via husleien.

Skrevet

hadde jublet hvis vi hadde fått en slik strøm regning.

Skrevet

Det er vel den minste strømregninga jeg har hørt om....mest vanlig med 1000 pr mnd.

Det er oppvarming av vann og hjem som tar mest så de som dusjer mye, bruker også mye strøm.

Skift også til sprarepærer!

Mary Poppins
Skrevet

4-500kr per 2.mnd var jo veldig lite.

Jeg tror heller jeg skal snu spørsmålet ditt og spørre deg hvordan dere klarer å bruke så lite strøm?

Skrevet

Er det så ekstremt mye?

Hm... jeg har ikke sett strømregning på lange tider, her blir det trukket akonto via husleien.

mye? som de fleste andre her må jeg si at det høres ut som du betaler veldig lite i strøm. der vi bodde før betalte vi alt fra ett og et halvt til fire tusen i strøm. dette pga dårlig isolasjon, mye bading i badekaret etc. pris deg lykkelig for at strømregninga di er så lav. håper den blir det her og snart, i vår nye kåk (har ikke sett strømregningen her ennå)

Skrevet

mye? som de fleste andre her må jeg si at det høres ut som du betaler veldig lite i strøm. der vi bodde før betalte vi alt fra ett og et halvt til fire tusen i strøm. dette pga dårlig isolasjon, mye bading i badekaret etc. pris deg lykkelig for at strømregninga di er så lav. håper den blir det her og snart, i vår nye kåk (har ikke sett strømregningen her ennå)

Skulle nok ikke til meg den der.

Skrevet

Det vil si at dere har en strømregning på ca. 1150,- i kvartalet - det er billig! Jeg har omtrent det på den varmeste tiden av året, i januar-mar ligger regninga på like over 2000,- pr. 3 mnd. Og det er heller ikke mye!

Skrevet

Om vinteren har vi vel ca kr 2000,- i mnd - da bruker vi også endel ved...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Synes ikke det var så mye.

Vi er to personer og bruker strøm på omtrent akkurat det samme som dere. Vi får ca 300-400 i strøm hver mnd, men med nettleie så blir det rundt 1000kr i mnd.

Skrevet

Skulle nok ikke til meg den der.

nei. la inn litt feil ;) skkulle til hovedtråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...