Gjest Hildegard B. Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Her har jeg gått glipp av noe! Igjen. I og for seg ikke noe bombe det. Men jeg fant at jeg godt kunne tenke meg å slenge de gamle utslitte stringene som får meg til å se ut som sylta svinesteik... Men, jeg finner ikke noe som er pent og behagelig! Sånne hipsters sklir bare ned på meg! Og så synes jeg de får meg til å se firkanta ut. Og alle truser med sånn rettover bein får lårene mine til å TYTE når jeg sitter, selv om jeg ikke er tjukk! Og krabber inn i rompa på ene siden. Og så har man den varianten i blonde, med SØM midt i ("%#%#")==a!!!!? HVEM fant opp noe så til de grader idiotiskt?? Det er pokker ta ikke mye som er mer ekkelt enn klær som deler /#&%¤")a på den måten, og ikke mye som er styggere heller. *grøss* Og boxere...vel, de bare kryper oppover låra og legger seg i en krøll der låret sitter fast liksom...og så henger rumpeballene på utsida. Yuk! *sukk* 0 Siter
Freya Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Synes taitruser er best jeg, sklir ikke mye opp noen plass egentlig. 0 Siter
Gjest toya-1 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Sloggi er fine synes jeg. Der er det jo flere varianter å velge mellom. Tai, midi og maxi mener jeg. 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Synes taitruser er best jeg, sklir ikke mye opp noen plass egentlig. Thai...jeg tror jeg må til byen en dag til uka. Kjøper du på vanlig kjedebutikker, eller undertøysbutikker? 0 Siter
Freya Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Thai...jeg tror jeg må til byen en dag til uka. Kjøper du på vanlig kjedebutikker, eller undertøysbutikker? Ikke thai, bare tai. De har dem vel både i vanlige butikker og undertøysbutikker, regner jeg med. De fra sloggi i mikrofiberstoff er veldig gode. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Sloggi har mye fint! Jeg sverger heretter til de ulike tai-variantene fra Sloggi. Suveren passform og deilig kvalitet! Koster litt da, men jeg synes de er verdt det. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Sloggi har mye fint! Jeg sverger heretter til de ulike tai-variantene fra Sloggi. Suveren passform og deilig kvalitet! Koster litt da, men jeg synes de er verdt det. Det må koste, skal det sitte. Men blonder og sånt kan gjøre truseinnkjøp til en ruinerende fornøyelse. Mye dilldall. Behøver jo ikke se ut som filmstjerne heller, trusa skal jo AV hvis man skal ha moro uansett! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Her må jeg si meg helt enig med deg! Jeg har de samme problemene, stingtrusene er det eneste som ser ut til å holde seg på plass på meg, og sitter behagelig. (forutsatt at de ikke er for små i størrelsen selvsagt!) Nå skal jo de være litt "ut", men jeg får heller la være å kle av meg så folk ser det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.