Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hva er tai? (Og ikke 'thai' ihht et annet innlegg.) Jeg liker lavtsittende, så det er vel rett for meg, da? Jeg likte ikke tanga, sånne smale høye, som gikk opp til livet, og gjorde at all barberingen startet (?), en gang på 80tallet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Niks. Tai er vel mer det du kaller tanga. Sloggi chic har en kjempefin tai-truse synes jeg. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Niks. Tai er vel mer det du kaller tanga. Sloggi chic har en kjempefin tai-truse synes jeg. Var det du som la ut den sloggi.linken? Var så masse å klikke på der, at jeg fant aldri ut hvilken du (?) mente, jeg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Var det du som la ut den sloggi.linken? Var så masse å klikke på der, at jeg fant aldri ut hvilken du (?) mente, jeg! Nei, jeg trodde først at adressen var unik for hver side, men det var den ikke og jeg fikk ikke til å lenke til den enkelte siden. Klikk på Woman og så får du flere undertøysserier å velge mellom. Jeg synes Chic er fin. Double comfort er veldig behagelig! Ikke så sexy, men veldig behagelig. ) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Nei, jeg trodde først at adressen var unik for hver side, men det var den ikke og jeg fikk ikke til å lenke til den enkelte siden. Klikk på Woman og så får du flere undertøysserier å velge mellom. Jeg synes Chic er fin. Double comfort er veldig behagelig! Ikke så sexy, men veldig behagelig. ) Den chic'en ser ålreit ut, bortsett fra at den går ALT for høyt opp. Den skal jo ikke stikke opp over bukesbeltet liksom. Den comfort ser ut som sykehusundertøy. Jeg bare MÅ ha lave truser. Er vanvittig glad for at det er mulig å få tak i lave bikini'er igjen, den tanga-greia var grusom (iallfall i speilet bakfra!) Og så er det deilig å ikke ha strikk midt på magen!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Den chic'en ser ålreit ut, bortsett fra at den går ALT for høyt opp. Den skal jo ikke stikke opp over bukesbeltet liksom. Den comfort ser ut som sykehusundertøy. Jeg bare MÅ ha lave truser. Er vanvittig glad for at det er mulig å få tak i lave bikini'er igjen, den tanga-greia var grusom (iallfall i speilet bakfra!) Og så er det deilig å ikke ha strikk midt på magen!!!! *Hehe* Jeg bruker ikke hoftebukser så det har jeg ikke tenkt på, men det har du sikkert rett i. ) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 *Hehe* Jeg bruker ikke hoftebukser så det har jeg ikke tenkt på, men det har du sikkert rett i. ) Hihi, hvor får du tak i jeans som går opp i livet, og ser du ikke ut som mora di, da? 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 *Hehe* Jeg bruker ikke hoftebukser så det har jeg ikke tenkt på, men det har du sikkert rett i. ) Forresten ser "sensual/tai" OK ut! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 *Hehe* Jeg bruker ikke hoftebukser så det har jeg ikke tenkt på, men det har du sikkert rett i. ) Jeg tenkte også det med at de gikk så langt opp! Har ingen bukser som går opp i livet jeg, får helt noia av det. Har egentlig bare hoftebukser, eller littegrann over det. Ellers er de kanskje behagelige, men altfor store truser syns jeg. Men det er jo bra at du har funnet noe du liker da :-) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 *Hehe* Jeg bruker ikke hoftebukser så det har jeg ikke tenkt på, men det har du sikkert rett i. ) De minste hipster'ne ser deilige ut. Kanskej jeg går over til sloggi jeg oxo! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hihi, hvor får du tak i jeans som går opp i livet, og ser du ikke ut som mora di, da? B-young. Ikke akkurat noen kjerringbutikk det. ) Skal vi se - når jeg kjenner etter vises trusa bak på ryggen når jeg sitter fremoverbøyd, men det skal vel godt gjøres å unngå det? 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 B-young. Ikke akkurat noen kjerringbutikk det. ) Skal vi se - når jeg kjenner etter vises trusa bak på ryggen når jeg sitter fremoverbøyd, men det skal vel godt gjøres å unngå det? Ja, det skal godt gjøres! Det er bl.a. derfor jeg får MARK av truser som er høye i livet %¤(/#¤%&)/() Men du er sikkert tidlig ute eller noe sånt! Jeansene er blitt FOR lave nå. Da skifter moten gjerne til stikk motsatt. Så er det på'n igjen med 80tallsmote, kanskje? Bedre med 20 års syklus enn ettårs, iallfall. Her må ingen tro jeg er moteslave. Men jeg er avhengig av å få kjøpt klær i Norge, og i Norge er det et smalt spekter siden vi er så få. Da får man NESTEN bare kjøpt det som er 'in'. Irriterer meg grusomt! Ha en fin kveld! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ja, det skal godt gjøres! Det er bl.a. derfor jeg får MARK av truser som er høye i livet %¤(/#¤%&)/() Men du er sikkert tidlig ute eller noe sånt! Jeansene er blitt FOR lave nå. Da skifter moten gjerne til stikk motsatt. Så er det på'n igjen med 80tallsmote, kanskje? Bedre med 20 års syklus enn ettårs, iallfall. Her må ingen tro jeg er moteslave. Men jeg er avhengig av å få kjøpt klær i Norge, og i Norge er det et smalt spekter siden vi er så få. Da får man NESTEN bare kjøpt det som er 'in'. Irriterer meg grusomt! Ha en fin kveld! Tidlig ute med hva? Jeg aner aldri hva som er moderne og ikke, kjøper det jeg liker og som passer meg. ) Har kjøpt samme typen bukser på B-young både i 2003 og i vinter. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Tidlig ute med hva? Jeg aner aldri hva som er moderne og ikke, kjøper det jeg liker og som passer meg. ) Har kjøpt samme typen bukser på B-young både i 2003 og i vinter. Kjøpte meg sloggi chic i dag og de var jammen gode. Både bh og truse. Men B-young bukse... Du bruker ikke tilfeldigvis den teun baklommer som jeg ikke får tak i lenger? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Kjøpte meg sloggi chic i dag og de var jammen gode. Både bh og truse. Men B-young bukse... Du bruker ikke tilfeldigvis den teun baklommer som jeg ikke får tak i lenger? Bukser uten baklommer holder jeg meg unna, synes rumpa mi blir DIIIGER i dem! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Bukser uten baklommer holder jeg meg unna, synes rumpa mi blir DIIIGER i dem! Jeg synes det er forferdelig stygt med bukser uten baklommer jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg synes det er forferdelig stygt med bukser uten baklommer jeg. Enig. Det er ikke bare min bak som ser diiiger ut i slike. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Bukser uten baklommer holder jeg meg unna, synes rumpa mi blir DIIIGER i dem! Da var det ikke den buksa, nei... Men sloggi chic har blitt min nye favoritt : ) Bh'n også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.