tiliti Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Skal en tur på IKEA, furuset eller den andre.. hvem av dem er størst/den ene har visstnok leke"sted" i alle avdelingene? Hvilken dag er roligst, mandag, tirsdag, onsdag eller torsdag? 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 De bygger og ordner så veldig på Slependen nå at det er kaos med parkering etc. - jeg ville foreslå Furuset, selv om jeg synes Slepende er koseligst. vet aldri når det er best å være der jeg - - -har prøvd alt og ser ikke noe mønster, egentlig - i besøkstallet. 0 Siter
Elis31 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 De bygger og ordner så veldig på Slependen nå at det er kaos med parkering etc. - jeg ville foreslå Furuset, selv om jeg synes Slepende er koseligst. vet aldri når det er best å være der jeg - - -har prøvd alt og ser ikke noe mønster, egentlig - i besøkstallet. Tror barneparkeringen på Ikea slependen er stengt nå i forbindelse med ombygningen. 0 Siter
....AV Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Furuset er størst nå før de er ferdige på Slependen. Dessuten er det kaos på Slependen pga. byggingen, så jeg ville valgt Furuset. Det er også på Furuset at de har små lekehus rundt omkring i alle avdelingene. 0 Siter
bb71 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Det lurte jeg på også gitt... Har vært der når de åpner en hverdag, da var det ganske rolig. Lurer på om det er fullt kaos på slependen? Hm...da har de kanskje gode tilbud? Når er de ferdig tro? Trenger hyller og sånn ser'u! 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Mandag er roligst, tidlig på dagen..men august er ikke en bra måned å reise til ikea på. MASSE studenter som skal handle inn til hybler/leiligheter. 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Tror barneparkeringen på Ikea slependen er stengt nå i forbindelse med ombygningen. Nie - den er ikke det. 0 Siter
....AV Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Nie - den er ikke det. Jo, det er den. Frem til 22. august. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=16&langId=-14&catalogId=10101&StoreName=slependen#3 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jo, det er den. Frem til 22. august. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeaNearYouView?storeId=16&langId=-14&catalogId=10101&StoreName=slependen#3 Fanken også -jeg som tror jeg vet alt! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Kjøttbollene er like gode begge steder:) 0 Siter
tiliti Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Mandag er roligst, tidlig på dagen..men august er ikke en bra måned å reise til ikea på. MASSE studenter som skal handle inn til hybler/leiligheter. August er eneste måneden vi har bil Så det er nå eller aldri. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 IKEA er alltid et masete helvete. På en god måte kanskje Dra dit så tidlig du kan, men jeg har vært der like før åpningstid..og det var kø for å komme inn... 0 Siter
tiliti Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 IKEA er alltid et masete helvete. På en god måte kanskje Dra dit så tidlig du kan, men jeg har vært der like før åpningstid..og det var kø for å komme inn... Ja, var helt skutt etter forrige runde på IKEA, men da skulle jeg også for første gang innrede en leilighet med egne, nye møbler. Denne gangen skal jeg bare se, og ha med noen småsaker som knotter til møbler, kjøkkenutstyr, bilder o.l. 0 Siter
....AV Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Fanken også -jeg som tror jeg vet alt! Det kan skje den beste :-) 0 Siter
Gjest Kamolieni Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Har vært der på kveldstid (midt i barnelegginga..hehe...HATER kjerringene med barnevogner som står -midt- i veien) og da er det som regel lite folk der. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ja, var helt skutt etter forrige runde på IKEA, men da skulle jeg også for første gang innrede en leilighet med egne, nye møbler. Denne gangen skal jeg bare se, og ha med noen småsaker som knotter til møbler, kjøkkenutstyr, bilder o.l. Jeg så en artikkel på en av nettavisene, og der sto det at det generelt er rolig og fint å gå å handle sent på kvelden, etter kl 20 elns (det er jo åpent til kl 23 på Furuset på hverdager!) 0 Siter
Gjest sol og regn Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg har vært begge stedene i forrige uke. Det var lettest å få parkert på slependen fordi dem hadde fått parkeringsvakter som geleidet deg frem til ledig plass. På furuset kjørte vi rundt som gale og lette og lette og lette..... Dette var midt på dagen begge stedene, mandag og fredag. Det var minst mennesker på slependen. Ulempen var at laksemiddagen var bare å oppdrive på furusett og ikke slependen. Og den er jeg avhengig av! Kjøttbollene kan dem ha for meg ... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ingen av dem. Men drar du kl 21.30 på kvelden, har du god tid og det er litt mindra folk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.