Gjest andekjøtt inc. Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Altså... Det er riiimelig mange ender ved Østensjøvannet i Oslo. Er jeg en drittsekk hvis jeg fanger en and, avliver den og lager mat av den? 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ta en canada-gås, du! Dem er det altfor mange av. La oss beholde ender, de blir jo fortrengtav de hersens canadagreiene! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Kommer jo helt an på hvordan du har tenkt å klare å snikfange den og ta kverken på den det. De fleste av oss som liker litt Donaldmat utpå høsten legger oss ute og skyter'n. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Erru gærn, de er fulle av salmonella alle sammen. 0 Siter
Sør Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Erru gærn, de er fulle av salmonella alle sammen. Hei, Det er jo ikke noe problem hvis man bare steker kjøttet ordentlig, og det skal man jo gjøre med and og kylling, uansett. Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hei, Det er jo ikke noe problem hvis man bare steker kjøttet ordentlig, og det skal man jo gjøre med and og kylling, uansett. Med vennlig hilsen Jeg grøsser ved tanken på disse endene fordi jeg har vært med på å obdusere dem og sett hvordan de er inni 0 Siter
Sør Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg grøsser ved tanken på disse endene fordi jeg har vært med på å obdusere dem og sett hvordan de er inni "obdusere dem" Pøh! Du kjørte over dem, mener du! ;-) Alt godt, 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg grøsser ved tanken på disse endene fordi jeg har vært med på å obdusere dem og sett hvordan de er inni Hvordan ser de ut inni da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hvordan ser de ut inni da? Akkurat som høner og andre fugler. To lunger som er klistra til ribbeina, et hjerte, to små nyrer og store eggstokker eller testikler. Dessuten lukter tarmene helt forferdelig med gusjete innhold. Endene jeg har sett var oftest råtne og markene krøp under huden på innsiden. Jeg spiste ikke fjørfe på mange år etter den jobben. Hihi, akkurat mens jeg skriver så overveier jeg å slutte og spise fjørfe igjen ;o) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Akkurat som høner og andre fugler. To lunger som er klistra til ribbeina, et hjerte, to små nyrer og store eggstokker eller testikler. Dessuten lukter tarmene helt forferdelig med gusjete innhold. Endene jeg har sett var oftest råtne og markene krøp under huden på innsiden. Jeg spiste ikke fjørfe på mange år etter den jobben. Hihi, akkurat mens jeg skriver så overveier jeg å slutte og spise fjørfe igjen ;o) Ah! Trodde det kanskje var noe spesielt med dem, mye fett eller noe p.g.a. matingen, jeg :-) Skjønner aversjonen av marken, jeg spiser ikke makrell lenger! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.