Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne filmen verdt å se? Når jeg leste om den virket den litt.. Rar? :)

Skrevet

Jeg syns også den virket rar.

Tviler på at den er kjekk, men - det kan være en fordom. For jeg har ikke sett den, ei heller hørt om den.

Men utfra det som sto i avisa virket den veldig rar syns jeg.

Skrevet

Hei,

Det er en meget god film - egentlig langt dypere enn man først tror.

For hvem er det som lurer hvem?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg syns også den virket rar.

Tviler på at den er kjekk, men - det kan være en fordom. For jeg har ikke sett den, ei heller hørt om den.

Men utfra det som sto i avisa virket den veldig rar syns jeg.

Hei amber sun,

Se den - den er definitivt verdt det! (Og det er ikke mange filmer jeg gidder å se.)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei amber sun,

Se den - den er definitivt verdt det! (Og det er ikke mange filmer jeg gidder å se.)

Med vennlig hilsen

Hm...ok da ser jeg den. Kanskje jeg blir positivt overrasket! :-D

For som sagt, så vet jeg ingenting om den uten det jeg leste i avisa.

Skrevet

Den filmen anbefales!!! Nå er jeg veldig glad i Johnny Depp fra før, men filmen er både underholdende, men har også litt "dypere bunn", og kan da si oss litt! (inspirasjon til oss i parforhold ihvertfall!)

Enjoy!

Skrevet

Ja, du må bare åpne opp og nyte den - den er verdt å se! :-)

Skrevet

Den filmen anbefales!!! Nå er jeg veldig glad i Johnny Depp fra før, men filmen er både underholdende, men har også litt "dypere bunn", og kan da si oss litt! (inspirasjon til oss i parforhold ihvertfall!)

Enjoy!

Jeg tenkte faktisk å se den bare pga Johnny Depp, men jeg er i et parfohold og siden alle anbefaler den er jeg nå overbevist ;)

Skrevet

Hei amber sun,

Med vennlig hilsen

Supert tips!

Filmen var kjempebra, satt og koste meg og smålo flere ganger underveis.

:)

Skrevet

Ja, du må bare åpne opp og nyte den - den er verdt å se! :-)

Marlon Brando med blondert hår... :-((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...