villee Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Er denne filmen verdt å se? Når jeg leste om den virket den litt.. Rar? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg syns også den virket rar. Tviler på at den er kjekk, men - det kan være en fordom. For jeg har ikke sett den, ei heller hørt om den. Men utfra det som sto i avisa virket den veldig rar syns jeg. 0 Siter
Sør Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hei, Det er en meget god film - egentlig langt dypere enn man først tror. For hvem er det som lurer hvem? Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg syns også den virket rar. Tviler på at den er kjekk, men - det kan være en fordom. For jeg har ikke sett den, ei heller hørt om den. Men utfra det som sto i avisa virket den veldig rar syns jeg. Hei amber sun, Se den - den er definitivt verdt det! (Og det er ikke mange filmer jeg gidder å se.) Med vennlig hilsen 0 Siter
amber sun Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hei amber sun, Se den - den er definitivt verdt det! (Og det er ikke mange filmer jeg gidder å se.) Med vennlig hilsen Hm...ok da ser jeg den. Kanskje jeg blir positivt overrasket! :-D For som sagt, så vet jeg ingenting om den uten det jeg leste i avisa. 0 Siter
baktus Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Den filmen anbefales!!! Nå er jeg veldig glad i Johnny Depp fra før, men filmen er både underholdende, men har også litt "dypere bunn", og kan da si oss litt! (inspirasjon til oss i parforhold ihvertfall!) Enjoy! 0 Siter
flisa Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ja, du må bare åpne opp og nyte den - den er verdt å se! :-) 0 Siter
villee Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Den filmen anbefales!!! Nå er jeg veldig glad i Johnny Depp fra før, men filmen er både underholdende, men har også litt "dypere bunn", og kan da si oss litt! (inspirasjon til oss i parforhold ihvertfall!) Enjoy! Jeg tenkte faktisk å se den bare pga Johnny Depp, men jeg er i et parfohold og siden alle anbefaler den er jeg nå overbevist 0 Siter
amber sun Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hei amber sun, Se den - den er definitivt verdt det! (Og det er ikke mange filmer jeg gidder å se.) Med vennlig hilsen Supert tips! Filmen var kjempebra, satt og koste meg og smålo flere ganger underveis. 0 Siter
favn Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ja, du må bare åpne opp og nyte den - den er verdt å se! :-) Marlon Brando med blondert hår... :-(( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.