Gå til innhold

Hvor får man kjøpt....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

aner jeg en anelse sjalusi ved å være så sarkastisk? ;)

Dagens kondom-marked er en arena jeg ikke har vært inne i på lenge, så sant å si så vet jeg egentlig veldig lite om dagens kondomstørrelser. Men de som var i markedet for ca 15 år siden passet bra såvidt jeg kan huske. Har nok ikke vokst så mye nedentil etter det. Mulig at ballene har blitt noe større, men store baller er jo ikke akkurat noe å skryte på seg.

Så da kan vi konkludere med at det er ren og skjær misunnelse som ligger til grunn for min særdeles upassende kommentar.

For alt det vi vet, så kan det jo hende at spørsmålstilleren rent ut var fornøyd med svaret mitt. Vil bare tilføye at han kanskje bør bruke to oppå hverandre for sikkerhets skyld.

Takk for oppmerksomheten.

Dagens kondom-marked er en arena jeg ikke har vært inne i på lenge, så sant å si så vet jeg egentlig veldig lite om dagens kondomstørrelser. Men de som var i markedet for ca 15 år siden passet bra såvidt jeg kan huske. Har nok ikke vokst så mye nedentil etter det. Mulig at ballene har blitt noe større, men store baller er jo ikke akkurat noe å skryte på seg.

Så da kan vi konkludere med at det er ren og skjær misunnelse som ligger til grunn for min særdeles upassende kommentar.

For alt det vi vet, så kan det jo hende at spørsmålstilleren rent ut var fornøyd med svaret mitt. Vil bare tilføye at han kanskje bør bruke to oppå hverandre for sikkerhets skyld.

Jeg har alltid lurt på det der med kondomstørrelse, for jeg har sett kondomer blåst opp som en ballong, og de blir jo skikkelig svære!!! Ikke noe å si på elastisiteten der, nei.

Jeg undres derfor over påstanden om at noen kan synes at kondomene likevel er for små. Kan det være at de tror at et generelt ubehag på grunn av kondombruk bare kan skyldes størrelsen???

*S*

Annonse

hihi ;) tuller jo bare :)

jeg synes de med rundt "normal" størrelse er best. er de for lange, kan det nok bli vondt når han bunner, og er den stor, ser det nesten litt vulgært ut for mine øyne. faktisk. har jo ikke sett så mange, men... det er jo en smakssak..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...