Gå til innhold

Ikke fo ross med høydeksrekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke deg vi kan se, bak til venstre?

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest Timari
Skrevet

men kanskje utsikten er verdt det?

Kan alle kjøre den? Eller må man oppfylle visse helsekrav?

Skrevet

Åh, gosh...får nesten magetrøbbel her jeg sitter!!

Skrevet

men kanskje utsikten er verdt det?

Kan alle kjøre den? Eller må man oppfylle visse helsekrav?

Jeg tror ikke det anbefales spesielt for folk med hjertetrøbbel...

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Fy faen, ble svimmel bare av å se på bildet :/

laguna1365380434
Skrevet

Wow! Men det så litt gøy ut og da?

Men muligens etter en drink eller tre...;-)

Skrevet

Uff, hadde aldri fått meg opp i den der... *grøss*

Skrevet

Hvorfor er dette så mye mer ekkelt enn å se ned fra et flyvindu i samme høyde ?

Skrevet

Hvorfor er dette så mye mer ekkelt enn å se ned fra et flyvindu i samme høyde ?

er det det da?

Skrevet

wow....det ser jo bare helt herlig ut.....jeg elsker sånt!

Skrevet

Been there, men jeg tok ikke noen rides der oppe altså, da var det bare Big shot og berg og dalbanen som var der. X'n tok Big Shot og syns det var hysterisk bra!

Skrevet

Been there, men jeg tok ikke noen rides der oppe altså, da var det bare Big shot og berg og dalbanen som var der. X'n tok Big Shot og syns det var hysterisk bra!

*DÅÅN*

Skrevet

Jeg hadde ikke engang kommet meg opp i tårnet, langt mindre opp i en slik karusell. Herregud, hva folk finner på!

Slikt blir jeg i beste fall bare kvalm av...

Skrevet

er det det da?

Du laget neppe sånn ståhei sist du reiste med fly ? :-)

Skrevet

Du laget neppe sånn ståhei sist du reiste med fly ? :-)

Har jeg laget noen ståhei nå da?

jeg skrev sikkert et like opprørt innlegg da jeg fløy til Bergen sist. Jeg HATER å fly, men må.

Skrevet

Har jeg laget noen ståhei nå da?

jeg skrev sikkert et like opprørt innlegg da jeg fløy til Bergen sist. Jeg HATER å fly, men må.

"Har jeg laget noen ståhei nå da?"

Bare en uttrykksform. Poenget mitt var at dersom folk opplevde det tårnet mye verre en å være i fly med samme høyde, måtte det være en grunn. Kommer bare ikke på noen selv.

"jeg skrev sikkert et like opprørt innlegg da jeg fløy til Bergen sist. Jeg HATER å fly, men må. "

Og gubben din er pilot... Håper han ikke tvinger deg til å bli med om du har slik høydeskrekk.

Skrevet

"Har jeg laget noen ståhei nå da?"

Bare en uttrykksform. Poenget mitt var at dersom folk opplevde det tårnet mye verre en å være i fly med samme høyde, måtte det være en grunn. Kommer bare ikke på noen selv.

"jeg skrev sikkert et like opprørt innlegg da jeg fløy til Bergen sist. Jeg HATER å fly, men må. "

Og gubben din er pilot... Håper han ikke tvinger deg til å bli med om du har slik høydeskrekk.

Du kan tro han har prøvd - jeg blir ikke med opp. Man skal ikke fly for moro skyld - er mitt motto :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...