flisa Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/07/439487.html å du hildrande du! - -*grøss* 0 Siter
Sør Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Er det ikke deg vi kan se, bak til venstre? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 men kanskje utsikten er verdt det? Kan alle kjøre den? Eller må man oppfylle visse helsekrav? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Åh, gosh...får nesten magetrøbbel her jeg sitter!! 0 Siter
org Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 men kanskje utsikten er verdt det? Kan alle kjøre den? Eller må man oppfylle visse helsekrav? Jeg tror ikke det anbefales spesielt for folk med hjertetrøbbel... 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Fy faen, ble svimmel bare av å se på bildet :/ 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Wow! Men det så litt gøy ut og da? Men muligens etter en drink eller tre...;-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Uff, hadde aldri fått meg opp i den der... *grøss* 0 Siter
nomen_necio Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hvorfor er dette så mye mer ekkelt enn å se ned fra et flyvindu i samme høyde ? 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Hvorfor er dette så mye mer ekkelt enn å se ned fra et flyvindu i samme høyde ? er det det da? 0 Siter
Aryane Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 wow....det ser jo bare helt herlig ut.....jeg elsker sånt! 0 Siter
Velouria Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Been there, men jeg tok ikke noen rides der oppe altså, da var det bare Big shot og berg og dalbanen som var der. X'n tok Big Shot og syns det var hysterisk bra! 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Been there, men jeg tok ikke noen rides der oppe altså, da var det bare Big shot og berg og dalbanen som var der. X'n tok Big Shot og syns det var hysterisk bra! *DÅÅN* 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg hadde ikke engang kommet meg opp i tårnet, langt mindre opp i en slik karusell. Herregud, hva folk finner på! Slikt blir jeg i beste fall bare kvalm av... 0 Siter
nomen_necio Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 er det det da? Du laget neppe sånn ståhei sist du reiste med fly ? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Du laget neppe sånn ståhei sist du reiste med fly ? :-) Har jeg laget noen ståhei nå da? jeg skrev sikkert et like opprørt innlegg da jeg fløy til Bergen sist. Jeg HATER å fly, men må. 0 Siter
nomen_necio Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Har jeg laget noen ståhei nå da? jeg skrev sikkert et like opprørt innlegg da jeg fløy til Bergen sist. Jeg HATER å fly, men må. "Har jeg laget noen ståhei nå da?" Bare en uttrykksform. Poenget mitt var at dersom folk opplevde det tårnet mye verre en å være i fly med samme høyde, måtte det være en grunn. Kommer bare ikke på noen selv. "jeg skrev sikkert et like opprørt innlegg da jeg fløy til Bergen sist. Jeg HATER å fly, men må. " Og gubben din er pilot... Håper han ikke tvinger deg til å bli med om du har slik høydeskrekk. 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 "Har jeg laget noen ståhei nå da?" Bare en uttrykksform. Poenget mitt var at dersom folk opplevde det tårnet mye verre en å være i fly med samme høyde, måtte det være en grunn. Kommer bare ikke på noen selv. "jeg skrev sikkert et like opprørt innlegg da jeg fløy til Bergen sist. Jeg HATER å fly, men må. " Og gubben din er pilot... Håper han ikke tvinger deg til å bli med om du har slik høydeskrekk. Du kan tro han har prøvd - jeg blir ikke med opp. Man skal ikke fly for moro skyld - er mitt motto 0 Siter
nomen_necio Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Du kan tro han har prøvd - jeg blir ikke med opp. Man skal ikke fly for moro skyld - er mitt motto Ja, da så. Kanskje han drømmer om å fly på denne måten ? http://www.solisnetwork.com/~jsolis/attach/F16%20chasing%20osama.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.