vilma Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 ... og jeg finner ikke ut av hvordan jeg skal rette opp i det. Det har seg slik at når jeg klikker på en link jeg har fått på mail så åpner den i netscape og ikke i IE som de skal (og gjorde før) Hvor endrer jeg dette??? 0 Siter
vilma Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Bytt nettleser til Opera eller Firefox Du skal nu ha så mange slags takk. Men tror du linkene åpner i IE om jeg bytter til Opera eller Firefox? ;-) 0 Siter
Gjest policy Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Verktøy - Alternativer for internett - Programmer - og sett en hake i ruta: Kontroller om internett explorer er standardleser. Steng explorer og start den på nytt, du vil da få spm. om du vil sette explorer som standardleser - svar ja :-) 0 Siter
vilma Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Verktøy - Alternativer for internett - Programmer - og sett en hake i ruta: Kontroller om internett explorer er standardleser. Steng explorer og start den på nytt, du vil da få spm. om du vil sette explorer som standardleser - svar ja :-) Endelig!!! Tusen takk! Var det virkelig ikke værre? *rødmer* 0 Siter
Gjest policy Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Endelig!!! Tusen takk! Var det virkelig ikke værre? *rødmer* Alt er enkelt når man kan det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.