Gjest isbjørnen Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Er Spania EU-land og bruker de euros der eller hva bruker de ellers? 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg tenker med gru på en framtidig EU-avstemning, hvor folk kanskje stemmer nei basert på slik elendig kunnskap. 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg tenker med gru på en framtidig EU-avstemning, hvor folk kanskje stemmer nei basert på slik elendig kunnskap. Forventer du at alle vet hvem har tatt euro i bruk? Jeg skrev heller ingenting om min holdning til EU. 0 Siter
Gjest en som liker å krangle Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Forventer du at alle vet hvem har tatt euro i bruk? Jeg skrev heller ingenting om min holdning til EU. Nei, men du spurte om Spania var medlem av EU. 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Nei, men du spurte om Spania var medlem av EU. Ja det er riktig. Jeg er enig i at det var et dumt spørsmål, men mitt egentlige spørsmål var om de brukte euro. Jeg er godt klar over at de er medlem av EU. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.