Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenger nede at dere diskuterte denne filmen. Håper dere så den, det er absolutt en av mine favorittfilmer, og det er ikke bare på grunn av Johnny Depp. Syns bare filmen er helt skjønn. Er i det romantiske hjørnet for tiden, så det passet perfekt å avslutte ferien med å se den filmen, selv om jeg sikkert har sett den 10 ganger før. Så dere som så den, hva syns dere?

Skrevet

Heisann

Såg den filmen i går for aller første gang.. Hadde ingen forventninger i det hele tatt, men ble sinnsykt positivt overasket.. Veldig mange flotte poeng som fikk meg (ihvertfall) til å tenke litt annerledes for en liten stund:-) Elsket slutten,det samme gjordef foresten min sambo... Vi ble sittende opp å drikke te og prate sammen i flere timer etter filmen var slutt, så jeg er noe trett i dag.. he he:-)

Gjest Shark Tale
Skrevet

Heisann

Såg den filmen i går for aller første gang.. Hadde ingen forventninger i det hele tatt, men ble sinnsykt positivt overasket.. Veldig mange flotte poeng som fikk meg (ihvertfall) til å tenke litt annerledes for en liten stund:-) Elsket slutten,det samme gjordef foresten min sambo... Vi ble sittende opp å drikke te og prate sammen i flere timer etter filmen var slutt, så jeg er noe trett i dag.. he he:-)

Jeg har faktisk filmen, men jeg har ikke sett den siden jeg kjøpte den.... (Mange år siden.)

Skrevet

Helt enig med deg.

Det er dessuten en av de få filmene der jeg må ha med hele rulleteksten - pga den nyyyyyydelige låta! :)

Skrevet

Heisann

Ja det er jo slutten som er det beste med hele filmen :o)

bugge -jenta
Skrevet

Jeg synes den var veldig god, og selvfølgelig er Depp selvskreven i rollen. Men en film som gav mye på det følelsesmessige planet, og det tankemessige også. Blant de filmene man kan gjøre litt som man vil med for sin egen del. Se dybdene i den eller la være. Eller litt begge deler.

Skrevet

Fantastisk film! Underfundig og tankevekkende, sexy og søt, alt på en gang:)

Og hvem andre enn Johnny Depp kunne ha spilt rollen??

Skrevet

Den var veldig bra. Jeg ble positivt overrasket, fordi jeg syns den så så merkelig ut fra omtalen i avisa.

Men den var morsom på en måte, litt annerledes, og bra.

Johnny Depp er en utrolig dyktig skuespiller, det er sikkert!

ShitDiddelyDo
Skrevet

En meget god film, selv om jeg naturligvis hadde foretrukket Arnold som Don Juan. :)

Skrevet

En meget god film, selv om jeg naturligvis hadde foretrukket Arnold som Don Juan. :)

Arnold som Don Juan......ja det skulle tatt seg ut, da hadde ikke jeg giddet å se filmen en gang, hehe håper du spøker :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Arnold som Don Juan......ja det skulle tatt seg ut, da hadde ikke jeg giddet å se filmen en gang, hehe håper du spøker :o)

Hehe, det kunne i det minste blitt en god parodi - selv om den ikke hadde vært ment sånn i utgangspunktet. :)

Skrevet

Hehe, det kunne i det minste blitt en god parodi - selv om den ikke hadde vært ment sånn i utgangspunktet. :)

OK, jeg ser humoren i det, men ingen andre enn Depp kunne gjort den rollen like bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

OK, jeg ser humoren i det, men ingen andre enn Depp kunne gjort den rollen like bra.

Depp gjør aldri en dårlig rolle.

Skrevet

Depp gjør aldri en dårlig rolle.

Enig, han er genial!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...