Aryane Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Så lenger nede at dere diskuterte denne filmen. Håper dere så den, det er absolutt en av mine favorittfilmer, og det er ikke bare på grunn av Johnny Depp. Syns bare filmen er helt skjønn. Er i det romantiske hjørnet for tiden, så det passet perfekt å avslutte ferien med å se den filmen, selv om jeg sikkert har sett den 10 ganger før. Så dere som så den, hva syns dere? 0 Siter
lillyann Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Heisann Såg den filmen i går for aller første gang.. Hadde ingen forventninger i det hele tatt, men ble sinnsykt positivt overasket.. Veldig mange flotte poeng som fikk meg (ihvertfall) til å tenke litt annerledes for en liten stund:-) Elsket slutten,det samme gjordef foresten min sambo... Vi ble sittende opp å drikke te og prate sammen i flere timer etter filmen var slutt, så jeg er noe trett i dag.. he he:-) 0 Siter
Gjest Shark Tale Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Heisann Såg den filmen i går for aller første gang.. Hadde ingen forventninger i det hele tatt, men ble sinnsykt positivt overasket.. Veldig mange flotte poeng som fikk meg (ihvertfall) til å tenke litt annerledes for en liten stund:-) Elsket slutten,det samme gjordef foresten min sambo... Vi ble sittende opp å drikke te og prate sammen i flere timer etter filmen var slutt, så jeg er noe trett i dag.. he he:-) Jeg har faktisk filmen, men jeg har ikke sett den siden jeg kjøpte den.... (Mange år siden.) 0 Siter
muriel Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Helt enig med deg. Det er dessuten en av de få filmene der jeg må ha med hele rulleteksten - pga den nyyyyyydelige låta! 0 Siter
Aryane Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Heisann Såg den filmen i går for aller første gang.. Hadde ingen forventninger i det hele tatt, men ble sinnsykt positivt overasket.. Veldig mange flotte poeng som fikk meg (ihvertfall) til å tenke litt annerledes for en liten stund:-) Elsket slutten,det samme gjordef foresten min sambo... Vi ble sittende opp å drikke te og prate sammen i flere timer etter filmen var slutt, så jeg er noe trett i dag.. he he:-) Ja det er jo slutten som er det beste med hele filmen ) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg synes den var veldig god, og selvfølgelig er Depp selvskreven i rollen. Men en film som gav mye på det følelsesmessige planet, og det tankemessige også. Blant de filmene man kan gjøre litt som man vil med for sin egen del. Se dybdene i den eller la være. Eller litt begge deler. 0 Siter
Knotten Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Fantastisk film! Underfundig og tankevekkende, sexy og søt, alt på en gang:) Og hvem andre enn Johnny Depp kunne ha spilt rollen?? 0 Siter
amber sun Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Den var veldig bra. Jeg ble positivt overrasket, fordi jeg syns den så så merkelig ut fra omtalen i avisa. Men den var morsom på en måte, litt annerledes, og bra. Johnny Depp er en utrolig dyktig skuespiller, det er sikkert! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 En meget god film, selv om jeg naturligvis hadde foretrukket Arnold som Don Juan. 0 Siter
Aryane Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 En meget god film, selv om jeg naturligvis hadde foretrukket Arnold som Don Juan. Arnold som Don Juan......ja det skulle tatt seg ut, da hadde ikke jeg giddet å se filmen en gang, hehe håper du spøker ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Arnold som Don Juan......ja det skulle tatt seg ut, da hadde ikke jeg giddet å se filmen en gang, hehe håper du spøker ) Hehe, det kunne i det minste blitt en god parodi - selv om den ikke hadde vært ment sånn i utgangspunktet. 0 Siter
Aryane Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Hehe, det kunne i det minste blitt en god parodi - selv om den ikke hadde vært ment sånn i utgangspunktet. OK, jeg ser humoren i det, men ingen andre enn Depp kunne gjort den rollen like bra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 OK, jeg ser humoren i det, men ingen andre enn Depp kunne gjort den rollen like bra. Depp gjør aldri en dårlig rolle. 0 Siter
Aryane Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Depp gjør aldri en dårlig rolle. Enig, han er genial! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.