Aryane Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ferien er slutt og i morgen er det på jobb igjen. Greit nok det, jeg har en jobb jeg elsker og det skal bli litt godt å komme inn i faste rutiner igjen også, men jeg kommer meg ikke i seng, skal opp kl 6:30 og burde ha sovet i flere timer allerede. I stedet sitter jeg og hører på musikk og tenker på den fine ferien vi har hatt, surfer på nettet og holder på med all slags dill. Andre som har det sånn når ferien er slutt? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Me begynner på tre veker med ferie i morgon :-)) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Er nok mange som har det slik. Kan ta noen dager for meg også og få omstilt meg til hverdagen og rutinene igjen. Skal begynne å legge barna litt tidligere hver dag frem til skolen begynner nå. Er blitt sene kvelder på dem også i sommer. Godt med ferie, men skal bli godt å komme inn i normal rytme igjen ) 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg har hatt det sånn en måned jeg! *skrekk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.