Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ekspertise

det er jo kanskje en ide å fortelle hva du mener med "på denne måten"

Her står det litt:

www.swingingheaven.co.uk/dogging/

Er folk som møtes f.eks på en parkeringsplass og inviterer til å ha sex. Sto noe om det i et nr. av Henne eller et eller annet dameblad for ikke lenge siden.

Er eget "språk" blandt de som dogger også, f.eks har man vinduet åpent er man der kun for å se på andre, har man døra åpen inviterer man til sex.

Altså offentlig sex med fremmede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193314-dogging/#findComment-1345686
Del på andre sider

Her står det litt:

www.swingingheaven.co.uk/dogging/

Er folk som møtes f.eks på en parkeringsplass og inviterer til å ha sex. Sto noe om det i et nr. av Henne eller et eller annet dameblad for ikke lenge siden.

Er eget "språk" blandt de som dogger også, f.eks har man vinduet åpent er man der kun for å se på andre, har man døra åpen inviterer man til sex.

Altså offentlig sex med fremmede.

orka ikke følge linken, men uansett... hadde jeg vært singel i flere år uten sex, hadde jeg nok sagt nei takk til dogging.

høres desperat ut, og det blir sikkert litt desperat selv om jeg vet at det skal være sexy. passer ikke min lyst og min tenning...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193314-dogging/#findComment-1346684
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...