Gjest Og et band Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Vanguarde-gimme gimme gimme synes jeg er kul! Et band: extol. 0 Siter
Aryane Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Etter U2 konserten må det bare bli "Sunday Bloody Sunday...." 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Siden ingen har respondert får jeg vel komme med standardsvaret: Leonard Coens Hallelujah i Jeff Buckleys versjon 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Siden ingen har respondert får jeg vel komme med standardsvaret: Leonard Coens Hallelujah i Jeff Buckleys versjon Først nå tok jeg "spøken" i nicket ditt! *LOL* 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Først nå tok jeg "spøken" i nicket ditt! *LOL* Spøk,nei? Det er jo blodig alvor hvis man... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Spøk,nei? Det er jo blodig alvor hvis man... He he..ja, sant det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.