Gjest Shark Tale Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg kjøpte "Envy", og det var en ok komedie. Jeg kjøpte også "Sharktale"-og den har jeg ikke sett enda. Jeg tror den er bedre....:-) 0 Siter
red Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ripleys game. en oppfølger til 'the talented Mr ripley' som jeg likte godt. Har ikke hatt tid til å se den enda, men har noe under middels forventninger. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Corky Romano - Fiasko Mafioso Hysterisk morsom!! 0 Siter
Gjest Shark Tale Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 "Så som i himmelen" - O'lykke! Jeg trodde den enda gikk på kino? 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg trodde den enda gikk på kino? Likevel har jeg kjøpt den! Jeg så den på kino også. http://www.cdon.com/product.phtml?prod=338623 0 Siter
Aryane Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ripleys game. en oppfølger til 'the talented Mr ripley' som jeg likte godt. Har ikke hatt tid til å se den enda, men har noe under middels forventninger. The Door In The Floor, bra film, men irriterende slutt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hotell Rwanda. Vannvittig sterk. Sopranos Sesong 5. Naturligvis fantastisk. Iron Maiden - The Early Years. Kult gjensyn med mine tidligere helter. Sjokolade. Bra. 0 Siter
favn Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 'Sult', 'The usual suspects' og 'En vampyrs bekjennelser'. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 "Hildalgo" og "Når du minst venter det". 0 Siter
Klara Q Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Monty Python - Livet er Python (And now for someting completely different) med masse gøygøy fra Monty Pythons flyvende sirkus. Nudge, nudge! 0 Siter
favn Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 "Så som i himmelen" - O'lykke! Nylig sett, egentlig litt uforvarende. Jo, den var gripende og sann: Kunst, liv, vennskap og kjærlighet mot kirke, forkvaklet religion, småborgerlighet og trangsynthet. Tårene strømmet selv om jeg hadde 'bestemt meg' for å være cool. Den satt lenge i... Skal jeg komme med kritikk, må det nettopp være at det spilles på tårer og følelser og for alle penger. Du, husker du han stille, anonyme som fikk forløst tonen, reiste seg og fortalte Florence...? *svelg* 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Nylig sett, egentlig litt uforvarende. Jo, den var gripende og sann: Kunst, liv, vennskap og kjærlighet mot kirke, forkvaklet religion, småborgerlighet og trangsynthet. Tårene strømmet selv om jeg hadde 'bestemt meg' for å være cool. Den satt lenge i... Skal jeg komme med kritikk, må det nettopp være at det spilles på tårer og følelser og for alle penger. Du, husker du han stille, anonyme som fikk forløst tonen, reiste seg og fortalte Florence...? *svelg* Ja, hehe - men det tøffeste var da tjukken Holmfrid tok et oppgjør med fortiden, syns jeg 0 Siter
favn Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ja, hehe - men det tøffeste var da tjukken Holmfrid tok et oppgjør med fortiden, syns jeg Åja, det var sterkt, det også. Selv presten forløste seg selv, han stilte jo i rød, crazy og sensuell skjorte i sin siste scene 0 Siter
Platina Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg kjøpte sist Småkryp i bursdagsgave til femåringen. Har aldri i mitt liv kjøpt en film til meg selv. Jeg liker bøker. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 "Hildalgo" og "Når du minst venter det". Hidalgo sovnet jeg under. Dessverre. Synes den var temmelig kjedelig, men smaken er jo forskjellig. Så visst ikke du har sett den ennå, får vi håpe det ikke er bortkastede penger for deg. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 "Danser med ulver". Jeg så den da den kom på kino for mange år siden og ble veldig grepet. Denne DVD-en er 50 min lenger enn kinoversjonen og er slik Costner selv ville den skulle være. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Scarface. Jeg kjøper ikke filmer jeg ikke har sett før. "...................................." 0 Siter
Velouria Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Citizen Kane, kjøpte den i går faktisk, og det er jo en av de filmene man bare _må_ ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.