Gå til innhold

Hvilken film kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

Gjest Shark Tale
Skrevet

Jeg kjøpte "Envy", og det var en ok komedie. Jeg kjøpte også "Sharktale"-og den har jeg ikke sett enda. Jeg tror den er bedre....:-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

6

• laguna1365380434

5

• flisa

3

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ripleys game.

en oppfølger til 'the talented Mr ripley' som jeg likte godt.

Har ikke hatt tid til å se den enda, men har noe under middels forventninger.

Skrevet

Corky Romano - Fiasko Mafioso

Hysterisk morsom!!

Gjest Shark Tale
Skrevet

"Så som i himmelen" -

O'lykke! ;)

Jeg trodde den enda gikk på kino?

Skrevet

Ripleys game.

en oppfølger til 'the talented Mr ripley' som jeg likte godt.

Har ikke hatt tid til å se den enda, men har noe under middels forventninger.

The Door In The Floor, bra film, men irriterende slutt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hotell Rwanda. Vannvittig sterk.

Sopranos Sesong 5. Naturligvis fantastisk.

Iron Maiden - The Early Years. Kult gjensyn med mine tidligere helter.

Sjokolade. Bra.

Skrevet

'Sult', 'The usual suspects' og 'En vampyrs bekjennelser'.

Skrevet

"Hildalgo" og "Når du minst venter det".

Skrevet

Monty Python - Livet er Python (And now for someting completely different) med masse gøygøy fra Monty Pythons flyvende sirkus.

Nudge, nudge!

Skrevet

"Så som i himmelen" -

O'lykke! ;)

Nylig sett, egentlig litt uforvarende. Jo, den var gripende og sann: Kunst, liv, vennskap og kjærlighet mot kirke, forkvaklet religion, småborgerlighet og trangsynthet.

Tårene strømmet selv om jeg hadde 'bestemt meg' for å være cool. Den satt lenge i...

Skal jeg komme med kritikk, må det nettopp være at det spilles på tårer og følelser og for alle penger.

Du, husker du han stille, anonyme som fikk forløst tonen, reiste seg og fortalte Florence...? *svelg*

Skrevet

Nylig sett, egentlig litt uforvarende. Jo, den var gripende og sann: Kunst, liv, vennskap og kjærlighet mot kirke, forkvaklet religion, småborgerlighet og trangsynthet.

Tårene strømmet selv om jeg hadde 'bestemt meg' for å være cool. Den satt lenge i...

Skal jeg komme med kritikk, må det nettopp være at det spilles på tårer og følelser og for alle penger.

Du, husker du han stille, anonyme som fikk forløst tonen, reiste seg og fortalte Florence...? *svelg*

Ja, hehe - men det tøffeste var da tjukken Holmfrid tok et oppgjør med fortiden, syns jeg :)

Skrevet

Ja, hehe - men det tøffeste var da tjukken Holmfrid tok et oppgjør med fortiden, syns jeg :)

Åja, det var sterkt, det også.

Selv presten forløste seg selv, han stilte jo i rød, crazy og sensuell skjorte i sin siste scene :)

Skrevet

Jeg kjøpte sist Småkryp i bursdagsgave til femåringen.

Har aldri i mitt liv kjøpt en film til meg selv. Jeg liker bøker. :)

bugge -jenta
Skrevet

"Hildalgo" og "Når du minst venter det".

Hidalgo sovnet jeg under. Dessverre. Synes den var temmelig kjedelig, men smaken er jo forskjellig. Så visst ikke du har sett den ennå, får vi håpe det ikke er bortkastede penger for deg.

Gjest lurulf
Skrevet

"Danser med ulver". Jeg så den da den kom på kino for mange år siden og ble veldig grepet. Denne DVD-en er 50 min lenger enn kinoversjonen og er slik Costner selv ville den skulle være.

Skrevet

Scarface. Jeg kjøper ikke filmer jeg ikke har sett før.

"...................................."

Skrevet

Citizen Kane, kjøpte den i går faktisk, og det er jo en av de filmene man bare _må_ ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...