Gå til innhold

Hvilken film kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kjøpte " spun", "vertigo", "birdy" og "ett håll i mitt hjarta".

De var billige og kule å ha.

:-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

6

• laguna1365380434

5

• flisa

3

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kjøpte " spun", "vertigo", "birdy" og "ett håll i mitt hjarta".

De var billige og kule å ha.

"Birdy" som i Birdy med Nicolas Cage og Matthew Modine?

I såfall er den kjempebra!

Skrevet

Topakning på posten: "Finding Neverland" og "Peter Pan".

Har sett den ene, ungene har sett begge :)

laguna1365380434
Skrevet

"Birdy" som i Birdy med Nicolas Cage og Matthew Modine?

I såfall er den kjempebra!

Den er helt konge!:-)

Jeg har alltid likt den, og nå fant jeg den billig på platekompaniet når jeg var ute og ruslet.

Skrevet

Jeg har alltid likt den, og nå fant jeg den billig på platekompaniet når jeg var ute og ruslet.

Jeg synes "Birdy" grenser til komedie

*dukker klokelig*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes "Birdy" grenser til komedie

*dukker klokelig*

Jeg synes den er jævlig trist jeg..

Hvor er den morsom hen a?

Skrevet

...og hvis en ser bort fra storyen - som er kjempe, så skal det vel legges til at de ikke er helt ekle å se på de to karene heller..:)

Skrevet

Jeg synes den er jævlig trist jeg..

Hvor er den morsom hen a?

Ja, den er trist - tragikomisk!

Det er en stund siden sist jeg så den, men si meg; kler ikke Matthews karakter av seg i en underlig romantisk scene sammen med fuglen sin?

Jeg tar psykiske lidelser på alvor, jeg, altså! Tror det er noe med Matthew Modine - jeg liker ham ikke så godt!

laguna1365380434
Skrevet

...og hvis en ser bort fra storyen - som er kjempe, så skal det vel legges til at de ikke er helt ekle å se på de to karene heller..:)

Sant, så sant! :-)

Skrevet

Hidalgo sovnet jeg under. Dessverre. Synes den var temmelig kjedelig, men smaken er jo forskjellig. Så visst ikke du har sett den ennå, får vi håpe det ikke er bortkastede penger for deg.

Jeg så den før jeg kjøpte den jeg. :o)

Hestefil med Viggo Mortensen - måtte jo bare ha den! :o) Synes den var søt jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, den er trist - tragikomisk!

Det er en stund siden sist jeg så den, men si meg; kler ikke Matthews karakter av seg i en underlig romantisk scene sammen med fuglen sin?

Jeg tar psykiske lidelser på alvor, jeg, altså! Tror det er noe med Matthew Modine - jeg liker ham ikke så godt!

Da kan jo sånne ting fort skje..Jeg liker heller ikke filmer med skuespillere jeg ikke liker - selvom jeg skjønner at filmen egentlig er god.

Og jeg har fordommer mot enkelte skuespillere altså..Kanskje først og fremst hun Andie mac dowell(? fra 4 bryllup & en gravferd, shortcuts o.l..) og Tom Hanks.

Jeg kan bare ikke for det.. LIKER IKKE!

bugge -jenta
Skrevet

Jeg så den før jeg kjøpte den jeg. :o)

Hestefil med Viggo Mortensen - måtte jo bare ha den! :o) Synes den var søt jeg.

Bra for deg. Skjønner poenget ditt da. Selv om han kan godt ha lengre parykk eller hår i filmer fremover....Var sikkert ikke i humør til film den kvelden, så det måtte nok en bedre film for å få meg engasjert.

Skrevet

Grease!

Et under at jeg ikke har kjøpt den tidligere! Et must!! :-)

Skrevet

"One night at McCool's"

Skikkelig kul film!

Åja, glemte at jeg kjøpte en kjempebra barnefilm også, det var "Den utrolige reisen".

6åringen har sett den hver eneste dag den siste uken...hehe den var kjempefin!!

Skrevet

Grease!

Et under at jeg ikke har kjøpt den tidligere! Et must!! :-)

Enig!

Den er must, ja. Og jeg har hatt den leeeeeenge.

Og datteren min på sju er helt frelst. Hun har minst sett den 20-30 ganger og synger alle sangene på sin eget engelsk. *s*

Skrevet

Enig!

Den er must, ja. Og jeg har hatt den leeeeeenge.

Og datteren min på sju er helt frelst. Hun har minst sett den 20-30 ganger og synger alle sangene på sin eget engelsk. *s*

Hi hi!

Jeg gleder meg til å se filmen med poden når han vender hjem fra mormorferie!! :-) Han har hørt noen av sangene på skolen, og har snakket mye om dette.

Er det ikke typisk at det som omsider får meg til å få ut finger'n og kjøpe denne klassikeren er at 8-åringen omsider har begynt å fatte interesse??? *he he*

En halvtomsete mor - det er det jeg er! :-)

Skrevet

Bra for deg. Skjønner poenget ditt da. Selv om han kan godt ha lengre parykk eller hår i filmer fremover....Var sikkert ikke i humør til film den kvelden, så det måtte nok en bedre film for å få meg engasjert.

*Hehe* Jeg så den filmen første kvelden jeg var hos kjæresten min. I en hestkaills gode armkrok med litt godis og gode utsikter for resten av kvelden... ;o)

bugge -jenta
Skrevet

*Hehe* Jeg så den filmen første kvelden jeg var hos kjæresten min. I en hestkaills gode armkrok med litt godis og gode utsikter for resten av kvelden... ;o)

ja, da så....

Skrevet

Da kan jo sånne ting fort skje..Jeg liker heller ikke filmer med skuespillere jeg ikke liker - selvom jeg skjønner at filmen egentlig er god.

Og jeg har fordommer mot enkelte skuespillere altså..Kanskje først og fremst hun Andie mac dowell(? fra 4 bryllup & en gravferd, shortcuts o.l..) og Tom Hanks.

Jeg kan bare ikke for det.. LIKER IKKE!

Tom Hanks? Han er jo gullgutten sjæl!

Så Seks dager og syv netter på tv i går, og fant ut jeg synes Anne Heche er knakandes god!

Det hadde jeg ikke lagt merke til før (og jeg har til og med sett denne filmen før).

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...